(PantherMedia / Scanpix)

Lähed õhtul õigel ajal magama, kuid hommikul ärkad ikka kurnatuna? Nendest üheksast soovitusest võib olla abi, et tunneksid end lõpuks ometi mõnel hommikul ka väljapuhanuna.

* Ära veeda liiga kaua aega voodis. Mine voodisse, kui oled valmis magama jääma. Kui oled ärganud, tule voodist välja.

* Ära püüa vägisi magama jääda. Mida rohkem püüad, seda rohkem ärkvelolekuseisund selgineb ja võimalus uinuda väheneb.

* Vii kell magamistoast ära. Uinumist takistavad nii kella tiksumine kui ka helendav numbrilaud.

* Väldi õhtust kehalist aktiivsust. Füüsilisi pingutusi ei tohiks teha vähemalt paar-kolm tundi enne voodisseminekut.

* Ära joo enne magamaminekut kohvi ega alkoholi ning ära suitseta.

* Ära söö enne voodisseminekut raskesti seeditavat toitu.

* Mine magama ja tõuse üles alati samal ajal (ka nädalavahetustel).

* Ära maga päeval. Kui aga oled harjunud tegema päevast uinakut, ära jäta seda hiliseks pärastlõunaks või õhtuks.

* Veendu, et magamiskeskkond on võimalikult mugav (õige temperatuur, vähe valgust ja müra).

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis