. (PantherMedia / Scanpix)

Kui sul õnnestubki kodus tervisliku toitumise reeglitest kinni pidada, siis tööl võib see osutuda tõeliseks pähkliks. Mida teha?

Siin on sulle viis soovitust, mida silmas pidada.

* Söö hommikust! Tervisliku toitumise ja hea enesetunde seisukohast on see elementaarne, kirjutab Glamour. Kiudainete- ja valgurikas hommikueine annab päevaks vajaliku energialaengu ning tekitab täiskõhutunde pikemaks ajaks. Saiakesi ja muid tühje süsivesikuid süües läheb kõht kiirelt tühjaks.

* Planeeri vahepalu. Väikeste suupistete söömine einete vahel on hea kui valid tervislikke vahepalu. Mõtle enne tööleminekut läbi, mida tervislikku sa vahepalana näksida võiksid - töö juures sul tervislike vahepalade otsimiseks aega ei jää. Kui võtad need kaasa, säästad ka raha emotsiooniostude pealt.

* Söö lõunat. Lõunasöögi vahele jätmine ei ole tark mõte - su aju ja keha vajavad regulaarset energiat. Isegi siis, kui sul on väga kiire, leia paus üks supp ära süüa.

* Joo piisavalt. Janu ja nälg kipuvad ikka sassi minema. Kui tunned, et kõht on tühi, joo vett . Kui tunned ka pärast seda, et kõht on tühi, võta vahepala.

* Liigu.  Kontorilaua taga sundasendis istumine ei tee kehale head. Leia võimalusi kasvõi ümber maja jalutada. Või kui seda ei jõua, siis jaluta ühest kabinetist teise.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis