(PantherMedia / Scanpix)

Kui rauapuudus kimbutab, soovitatakse tavaliselt selle saamiseks süüa rohkem punast liha. Eriti aga just taimetoitlasi võiks rõõmustada teadmine, et seda vajalikku mineraali saab ka mõnedest taimetoitudest.

Just taimetoitlased on need, keda rauapuudus organismis võib kimbutama hakata. Meeles tasub pidada, et päevas peaks täiskasvanu toidust saama 8-27 mg rauda. Seejuures mehed vajavad seda mineraalainet vähem ning eriti suur rauavajadus on beebiootel ja imetavatel naistel, kirjutab Prevention ja toob välja tosin taimset toitu, mida regulaarselt tarbides ei ole suure tõenäosusega tarvis toidulisandeid juurde võtta.

Seega, head rauaallikad on:

spinat

brokoli

läätsed

lehtkapsas

bok choy (Hiina kapsas)

koorega ahjukartul

seesamiseemned

india pähklid

sojaoad

kikerherned

lehtpeet

aedoad

Jaga artiklit

1 kommentaar

A
Aiboliit  /   16:21, 12. juuni 2017
Kõhu saab puhitama, aga rauda sealt kätte ei saa.
Las hematoloog kommenteerib seda juttu.

Päevatoimetaja

Kristjan Väli
Telefon 51993733
kristjan.vali@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis