(PantherMedia / Scanpix)

Kõhurasv ehk siseorganite ümber kogunenud rasv on tõeline kurja juur - see soodustab stressi, põletike, diabeedi ja südamehaiguste teket, lisaks näeb äärmiselt kole välja. Kuidas sellest vabaneda?

• Liigu! Kõhurasv kardab treeninguid. Parimad kaloripõletajad on jooksmine, rattasõit ja ujumine – leia endale sobivaim tegevus, mis hoiab pulsi üleval, soovitab Fitbie.

• Söö polüküllastumata rasvhappeid. Rootsi teadlased on leidnud, et küllastunud rasvhapete söömisel koguneb kõhuõõnde rohkem rasva kui polüküllastumata rasvhapete söömisel. Heade rasvade allikad on näiteks pähklid, seemned ja kala.

• Harrasta joogat. 2012. aastal läbi viidud uuring kinnitab, et menopausi läbinud naised, kes harrastasid 12 nädalat järjest joogat, kaotasid märgatavalt kõhurasva.

• Maga piisavalt. Teadlased on teinud kindlaks, et inimesel on suurem oht rasvuda, kui ta magab öösel viis tundi või vähem.

• Ära maga nädalavahetustel liiga kaua. Teadlaste hinnangul on nii, et neil, kes lähevad igal õhtul samal ajal magama ja ka ärkavad samal ajal, on märgatavalt vähem keharasva kui neil, kelle uneharjumused on ebakorrapärased.

• Joo rohelist teed. Rohelises tees leiduvad antioksüdandid aitavad lisaks treeningule kõhurasvast vabaneda. Hea oleks juua 2-3 tassi rohelist teed päevas.

Söö kiudaineid. Vähemalt 10 grammi on liigse rasva kaotamiseks hea, selle koguse saab kätte näiteks kahest väiksest õunast või ühest portsjonist rohelistest ubadest.

Jaga artiklit

5 kommentaari

?
???   /   09:41, 17. juuni 2017
Vägev võrdlus! Kas sama mühinal, nagu omal ajal New Yorgis või äsja Londonis?
M
Memm   /   19:37, 16. juuni 2017
Jaga mulle ka 3min. juttu.Olen hirmus hädas just kõhurasvaga!!!

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis