(PantherMedia / Scanpix)

Mida teha, kui tahaksid varem magama minna, kuid und ei tule? Need kolm nippi aitavad!

Kirjuta üles kõik see, mida plaanid järgmisel päeval teha. Enne voodisseminekut on äärmiselt oluline oma pea ebavajalikest mõtetest klaariks saada, kirjutab Self Magazine. Selleks hea nipp on kirjutada eelneval õhtul üles oma järgmise päeva eesmärgid, siis ei hoia need sind öösel ärkvel.

Tund enne voodissepugemist unusta tehnika. Vahetult enne uinumist pole mingit põhjust lugeda töömeile või kiigata ekskallima Facebooki kontot. Nutividinatest kiirgav valgus ei lase kehal normaalselt uinuda ja hoiab sind ärkvel.

Võta kasutusele kindel tegevus. Igaõhtune kindel rutiinne tegevus annab kehale märgi, et aeg on uinuda. Selleks tegevuseks võib olla näiteks lugemine, tassikese tee joomine, kudumine või meditatsioon - peaasi, et sa naudid seda ja see mõjub.

Jaga artiklit

2 kommentaari

Ü
Ülle  /   08:35, 20. juuni 2017
Üks hea masturbatsioon on ka hea une tooja.
J
Jaan  /   08:30, 20. juuni 2017
Üks korralik seks ja uinudki.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis