Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda. (PantherMedia / Scanpix)

See, et puhkuse ajal kipub üleliigseid kilosid lisanduma, on fakt. Sel ajal tehakse ju trenni vähem, süüakse rohkem ja ebatervislikumalt kui tavaliselt.

Women's Health toob välja neli soovitust, kuidas puhkuse ajal ülekilosid vältida ning püüda tööle tagasi jõuda hoopis paremas vormis.

1. Söö maitsvat, kuid tervislikku toitu. Suvi on aeg, kus saab nautida erinevaid värskeid puu-ja juurvilju. Selle asemel, et premeerida end kookide ja muu ebatervislikuga, valmista midagi maitsvat hoopis kohalikest hooajalistest saadustest.

2. Liiguta end iga päev. Olgu selleks siis jalgrattasõit, jalutuskäik või lihtsalt rannas palli mängimine.

3. Puhka. Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.

4. Kõnni jala. Selle asemel, et minna autoga või ühistranspordiga, uuri ka reisil olles ümbrust jalgsi.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis