(PantherMedia / Scanpix)

Et just vööpiirkonda kogunenud liigsed kilod mõjutavad südameveresoonkonda, viljakust, põhjustavad stressi ja toovad kaasa rahulolematuse oma välimusega, tasub selle vähendamisega tõsiselt tegeleda.

Sest sama selge kui teadmine, et liigne kõhurasv ajab meele mustaks, on selge fakt: üleliigsetes kogustes rasv põhjustab hulgaliselt terviseprobleeme. iDiva toob välja seitse soovitust, mis aitavad kümne päevaga kõhurasva vähendada.

Vähenda süsivesikute tarbimist. Kui tahad kõhurasva vähendada, vähenda kümne päeva jooksul oma süsivesikute tarbimist. Täielikult neid vältima ei pea, sest keha vajab süsivesikuid, kuid püüa neid süüa mõõdukalt.

Söö valke. Kümne päevaga kõhurasva vähendamine pole sugugi raske, kui lisad oma menüüsse valgurikkaid toiduaineid. Näiteks söö rohkem munavalget, kala, kana, väherasvast piima ja ube.

Joo palju vett. Vee joomine aitab lisakilodest vabaneda ja vähendab ka inetut kõhurasva. Vesi aitab organismis normaalset vedelikutaset hoida ja kiirendab ainevahetust.

Väldi ekstreemseid dieete. Ära kunagi proovi mõnda ekstreemset dieeti. Selleks, et oma lemmikriietes välja näha, söö regulaarselt väikeste portsjonide kaupa. Midagi pole teha, ekstreemsed dieedid lõpevad reeglina söömise liialdamisega.

Tee trenni. Selleks ei pea minema ilmtingimata jõusaali, treenida saab ka kodus teleka ees. Kõhurasva aitavad vähendada näiteks kõhulihastele mõeldud harjutused. Vaja on vaid treeningmatti, millel saad proovida istessetõuse või selili olles jalgrattasõitu.

Vähenda stressi. Hea figuuri ja tervise saladus peituvat stressi puudumises. Stress võib põhjustada emotsionaalset söömist, mis kaalu langetamise soovile küll kasuks ei tule. Kui tööl on olnud raske päev, vähenda stressi raamatut lugedes või mine lihtsalt jalutama. See aitab.

Ole motiveeritud. Iga kord, kui maiustused ahvatlevad, meenuta endale eesmärke. Näiteks soove mahtuda lemmikkleiti.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis