Tööl käia ja tervislikult toituda ei pruugi olla lihtne, sest ikka leidub vahva kolleeg, kes kodust küpsetisi tööle tirib või su kohvikusse maiustama meelitab. Kuidas neile ahvatlustele vastu panna?

Womens Health vahendab seitset söömisega seotud ohtu, mis varitsevad meid töö juures.

1. Jätad hommikusöögi vahele, et kiirelt ja värskena tööle jõuda.

Toitumisspetsialist soovitab ärgata kasvõi natukene varem, et jõuaksid mõne ampsu võtta. Kui sa hommikul õigel ajal ei söö, siis võid terve päeva tunda vajadust haarata midagi magusat või sellist, mis su dieedile hästi ei mõju.

2. Andud kolleegide poolt pakutud magusale.

Ühel on sünnipäev, teine tuli välisreisilt ja kõik pakuvad midagi. Ja sina võtad... Üks väike amps ei tee ju midagi? Aga amps siit täna ja homme sealt teine...

3. Sa ei mäleta viimast korda, mil sa ei söönud lõunat töölaua taga.

4. Stress võtab võimust.

Viimase hetke tegemised ja käsi suisa tormab küpsist haarama. Leia stressi ja pinge leevendamiseks teine viis. Hinga sügavalt, jaluta, tööta kodus või silita lemmiklooma.

5. Sa ei võta kodust snäkke kaasa.

Arvad, et sul pole neid vaja. Kui aga kõht tööl laulma hakkab, siis haarad mõnuga automaadist mõne šokolaadi või lippad poodi küpsiseid ostma.

6. Ära hoogu satu.

Snäkid on kaasas, aga kipud neid pidevalt tarbima. Jälle jama! Pane paika ajad, mil võid kotist näksimist haarata.

7. Tööpäev venib pikaks või kestab suisa ööni.

Mõnele bossile võib see ju meeldida, kuid sinu tervisele ja kehakaalule see hästi ei mõju. Väsimus ja motivatsioonilangus ajavad sind peagi sööma seda, mida sa ei tohiks hilisel tunnil enam tarbida.

Jaga artiklit

1 kommentaar

Ü
Üks ja ainuke viga!  /   18:30, 4. juuli 2017
Töölaua taga lösutamine pole mingi töö. Väljas, värskes õhus, füüsiline töö on kõige tervislikum. Ja ei taha mingite "toiduspetside" nõuannet.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis