(PantherMedia / Scanpix)

Puuviljad on inimese tervisele mõeldes üks olulisemaid toite. Et need aga hästi mõjuksid, pea meeles, et neid tuleks süüa tühja kõhu peale.

Healthy Life Tricks toob välja, milliste tõbede eest võid kaitset otsida levinud puuvilju süües.

· Kiivi on pisike kuid äärmisel võimas tervendaja. See on hea kaaliumi, magneesiumi, E-vitamiini ja kiudainete allikas, selle C-vitamiini sisaldus on kaks korda suurem kui apelsinil. Kiivi söömine aitab hoida vananemise eest ning tugevdab immuunsüsteemi.

· Õun päevas hoiab arsti eemal – oled seda ju kuulnud? Õunas on ohtralt antioksüdante ja flavonoide, mis aitavad C-vitamiinil imenduda. Tänu sellele saad vähendada riski haigestuda käärsoolevähki, südameatakki ja insult.

· Maasikad on võimsad antioksüdantide allikad, kaitses keha vähi ja veresoonkonnahaiguste eest.

· Apelsin on väga rõhus ravim. 2-4 apelsini päevas süües ennetad nohu teket, alandad kolesteroolitaset, ennetad ja lahustad neerukive, samuti vähendab apelsinide söömine riski haigestuda käärsoolevähki.

·  Arbuus on väga hea janukustutaja, sest see koosneb 92% veest. Kuid samas on selles ka suures koguses glutatiooni, mis aitab tugevdada immuunsüsteemi. Samuti on arbuusis lükopeeni, ainet, mis aitab võidelda vähiga. Lisaks leidub arbuusis ohtralt C-vitamiini ja kaaliumi.

· Guajaav ja papaia. Need on parimad C-vitamiiniallikad. Guajaavis on ohtralt kiudaineid, see aitab ära hoida kõhukinnisust. Papaia on hea karotiiniallikas, see aine on hea silmade tervisele mõeldes.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis