(PantherMedia / Scanpix)

On terve hulk toite, mida üldiselt peetakse tervislikuks, kuid millele asjatundlikud inimesed püüavad oma tervisele mõeldes raha mitte raisata. Ehk tasub neist õppust võtta?

* Maitsestatud jogurt kipub alatasa sisaldama ohtralt suhkrut ning need on Kreeka jogurtist, mida saab lihtsalt tervislike lisanditega magustada, oluliselt kallimad, toob välja portaal Cooking Light.

* Köögiviljakrõpsud võivad tunduda tervislikud, kuid paljudele neist on lisatud kartulitärklist, maisitärklist ja sojajahu. Vahel sisaldavad need sama palju kaloreid kui kartulikrõpsud. Ning päris kindlasti on need kartulikrõpsudest oluliselt kallimad.

* Valmis salatikastmed sisaldavad ebatervislikke õlisid, suhkruid ja toiduvärve. Tervislikum on ise salatikaste valmis segada.

* Külmpressitud mahlad on kallid ja tervisele mõeldes mõttetud – kasulikud kiudained kaovad pärast puuvilja pressimist, puuviljasuhkur jääb aga alles. Võta parem üks terve puuvili.

* Gluteenivabad toidud. Kui arst pole sul tsöliaakiat või gluteenitalumatust diagnoosinud, ei peaks sa gluteenivabu toite sööma – need on mõttetult kallid.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis