(PantherMedia / Scanpix)

Kui on suur soov kaalust alla võtta, piisab teinekord vähesest - tuleb vaid toitumisharjumusi muuta ning kaloririkkad toidud tervislikumate roogade vastu välja vahetada.

Näiteks tasub katsetada seesuguste asendustega:

* Must kohv latte asemel. Suur latte on äärmiselt kaloririkas, võides sisaldada lausa kuni 290 kilokalorit. Asenda see lahjema musta kohvi vastu ning maitsesta seda piimatilgaga, soovitab Daily Mail.

* Tume šokolaad kommi asemel. Tavapärase küpsise ja kommi asemel pista põske 70% kakaosisaldusega tumedat šokolaadi - see peletab magusaisu tõhusalt ja on oluliselt tervislikum.

* Kapsaleht leiva asemel. Kui on hirmus kihk võileiva nosida, asenda leib kapsalehega ehk pane vorst punase kapsa lehtede vahele.

* Rukkileib saia asemel. Kui kapsalehed ei maitse, asenda valge sai rukkileivaga. Selles on vähem kaloreid.

* Oliivõli ja sidrunimahl salatikastme asemel. Valmis salatikastmed on äärmiselt kaloririkkad. Kui kasutad nende asemel oliivõlist ja sidrunimahlast ise kokku segatud kastet, vähendad kalorikogust oluliselt.

* Kaneel suhkru või kunstlike magusainete asemel. Suhkur ja kunstlikud magusained panevad sind veel rohkem magusat ihkama. Kaneel aga mitte, lisaks on see tervisele kasulik ja kiirendab ainevahetust.

* Värsked puuviljad kuivatatute asemel. Sageli soovitatakse vahepalana näksida kuivatatud puuvilju. Kahjuks sisaldavad need kuivatatuna väga palju puuviljasuhkrut. Värsked puuviljad täidavad kõhu kiiremini ja nii õnnestub sul vähem süüa.

Jaga artiklit

4 kommentaari

@ @?  /   22:43, 13. juuli 2017
"Must kohv, Tume šokolaad, Kapsaleht, Rukkileib, Oliivõli ja sidrunimahl, Kaneel, Värsked puuviljad."
Huvitavad road tänapäeval!
Või on see siin mingi huumorinurk? Wtf.
M
Mis need tervislikumad on?  /   22:34, 13. juuli 2017
Jääkülm vesi ja näts või?

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis