(PantherMedia / Scanpix)

Iga inimene võiks natuke jälgida seda, kui palju ta suhkrut tarbib. Aga magusad asjad on ju sageli kõige maitsvamad! Ja nii mõnigi meist on ju parandamatu maiasmokk... Kuid hea uudis on see, et mõned marjad ja puuviljad aitavad ühtaega rahuldada ohjeldamatut magusakirge, kuid ei pumpa sind suhkrut täis, kirjutab veebileht Healthline.

1. Sidrunid ja laimid

Mnjah, nad ei ole küll ehk iseenesest kuigi magusad, aga magusaisu leevendamiseks on need pisut kibedad, kuid C-vitamiini täis tuubitud viljad küll kasulikud. Pane mõned viilud oma veeklaasi ja naudi.

2. Vaarikad

3. Maasikad

4. Põldmarjad (ehk põldmurakad)

5. Kiivi

6. Greipfruut

7. Avokaado

Avokaados on lisaks väga madalale suhkrutasemele palju kasulikke rasvu.

8. Arbuus

Arbuusis leidub ka palju rauda.

9. Apelsinid

10. Virsikud

Jaga artiklit

1 kommentaar

A
Avokaado?  /   22:36, 16. juuli 2017
Kas toimetaja grete kõrvits sööb magustoiduks 4 avokaadot?

Päevatoimetaja

Geidi Raud
Telefon 51993733
geidi.raud@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis