Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket. (PantherMedia / Scanpix)

Üks sagedasemaid muresid, mis trenniga kaasneb, on näiteks seljavalu. Kui soovid end säästa, siis allolevast kuuest treeningust või harjutusest peaksid seda tundes küll hoiduma. 

* Istessetõusud on populaarsed kõhulihasteharjutused, kuid valutava seljaga teevad rohkem kahju kui kasu, kirjutab Pure Wow. Et istessetõusud avalavad lülivaheketastele asjatult suurt survet, võib see selja valutama panna ka neil, kel varem seda häda polnud.

* Kükid on head harjutused jalgade ja tuharalihaste tugevdamiseks, kuid kui sa teed neid valesti, on seljavalu tagatud. Kuniks treener pole sulle õiget kehaasendit ette näidanud, hoidu neist.

* Poks on lõbus ja maandab stressi, kuid sellega kaasnevad järsud ülakehapöörded teevad seljale liiga.

* Jooksmine pole seljavalude korral kuigi hea treeningviis. See põrutab selga ja põhjustab nii valu.

* Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis