(PantherMedia / Scanpix)

Kurk on tagasihoidlik köögivili, mis pole väga tugeva maitsega ning koosneb 96 protsenti veest. Kuid kas teadsid, et kõrge veesisaldus on tegelikult üks kurgi parimaid omadusi, mistõttu on ta kasulik toiduaine näiteks kõrge veresuhkru tasemega inimestele, kirjutab veebileht Organic Facts. 

1. Kurk on nahale kasulik ning toob põskedele selge ja klaari jume.

2. Kurgi söömine aitab vererõhku alandada.

3. Kuna kurk on niivõrd vesine, siis on ta ka hea janukustutaja ning aitab vedelikupuudust ära hoida.

4. Kurki süües tarbid korraga nii kiudaineid kui vett, seega on kurk kasulik nii seedimisele kui neerudele. Kurki võiksid eriti süüa need, kellel on probleeme neerukividega.

5. Kurki soovitatakse süüa ka diabeeti põdevatel inimestel.

Ühtlasi on hea teada, kuidas kurke hoida ja säilitada. Kurk on väga temperatuuritundlik vili ning ei armasta üldse sooja. Hoia kurki külmikus. Poolik kurk mässi kilesse või hoia karbis ja söö kahe-kolme päeva jooksul ära. Kurgisalat sobib hästi soolaste toitude ja liha kõrvale, sest kurk annab vajalikku vedelikku ning muudab seedimise kergemaks.

Jaga artiklit

3 kommentaari

E
eh  /   22:12, 21. juuli 2017
Kurki just ei hoita külmikus, kuna jäätub seal kergesti.
S
siil  /   22:42, 21. juuli 2017
Sul külmikus miinuskraadid või ?(mitte sügavkülmas)

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis