Probleemid unega? Proovi enne linade vahele heitmist natuke korrigeerida oma toidusedelit, soovitab Health.com. Need seitse toitu ja toiduainet annavad sulle senisest parema une.

1. Kirsid

Sisaldavad melatoniini, mis aitab kontrollida une-ärkveloleku tsüklit.

2. Jasmiiniriis

Seda tuleks süüa mitte hiljem kui neli tundi enne magamaminekut.

3. Banaanid

Sisaldavad magneesiumit ja kaaliumit, millel on lihaseid lõdvestav toime.

4. Teraviljahelbed

Tuleb välja, et need sobivad lisaks hommikusöögile ka õhtueineks. Kergesti seeditavad süsivesikud sööduna paar tundi enne magamaminekut aitavad sul kergemini uinuda.

5. Maguskartul

Sisaldavad und soodustavaid süsivesikukomplekse ja kaaliumit.

6. Piim

Sisaldab aminohapet trüptofaani, mis peaks soodustama und. Samas ei ole spetsialistid veel ühel meelel, kas see kehva une puhul kindlasti aitab.

7. Taimetee

Peaks kindlasti olema kofeiinivaba ja tehtud näiteks rahustavast kummelist või palderjanist.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis