(PantherMedia / Scanpix)

Kui higistamine tekitab piina, tasub deodorandi asemel kasutada antiperspiranti, toituda nutikalt ja kanda puuvillaseid riideid. Ning järgida veel mõnda nõksu, mis võib sellele murele leevendust pakkuda.

Kasuta antiperspiranti. See takistab higi eritumist, mitte ei maskeeri higi lõhna nagu deodorant, soovitab Aftonbladet. Antiperspiranti kantakse higistavatele piirkondadele ööseks, mil higinäärmed on puhkeseisundis ning seda tehakse alguses iga päev, hiljem kaks-kolm korda nädalas.

Kanna puuvillaseid rõivaid.

Loputa kaenlaaluseid iga kord, kui käid tualetis. Tualettpaber sobib selleks hästi.

Vaheta iga päev jalanõusid. Soovitatav on kanda naturaalsest materjalist õhku läbilaskvaid jalanõusid.

Pese iga päev jalgu, kuivata varvaste vahesid hoolikalt.

Jälgi, mida sa sööd. Näiteks ajavad higistama kofeiiniga joogid, ebameeldivat lõhna tekitavad higile küüslauk ja sibul.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis