Sotsialiseeru uusi viise kasutades. Ära suhtle sõpradega baaris, vaid näiteks ühisel rattasõidul. (PantherMedia / Scanpix)

On väga levinud harjumus nädala sees pidada ranget arvestust söödava-joodava ja trenni üle, kuid nädalavahetusel lips lõdvaks lasta. See võib aga ideaalkaalus püsimisele või ka soovile kaal langema saada tõsise põntsu panna.

Kuid – on olemas mõned lihtsad soovitused, mida järgides on võimalik ka nädalavahetusel rasvavolte peletada. Women´s Health toob need välja.

1. Kui sööd väljas, vali roog, milles on palju juurvilju.

2. Ära ahnitse. Joo pisikeste sõõmudega, jaga sõbraga oma sööke jne.

3. Kasuta vaba aega mõistlikult. Ära mina kohvikusse kooke õgima, kui sul on lõpuks ometi aega ühe tervisliku omleti tegemiseks.

4. Otsi tuge. Leia inimesi, kes soovivad samuti ülekilodest vabaneda.

5. Vabane stressist. Tegele kõige sellega, milleks nädala sees aega ei jagu. Olgu see trenn, spaaskäik või lihtsalt metsa jalutama minek.

6. Sotsialiseeru uusi viise kasutades. Ära suhtle sõpradega baaris, vaid näiteks ühisel rattasõidul.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis