Pärast trenni on hea süüa peotäis viinamarju. (PantherMedia / Scanpix)

Tervislik toitumine ei tähenda vaid kalorite jälgimist - olulised on ka õiged toitained. Kui sööd pärast treeningut valesti, on su lihased kauem valulikud ja sind ohustab veepuudus.

Seepärast tasub midagi süüa pärast trenni poole tunni jooksul - siis saavad lihased taastuda ja jaksu jätkub kauemaks, kirjutab You Beauty.

Pärast trenni on paslik turgutada end valkudega. Uuringud on näidanud, et valkude tarbimine aitab lihaste taastumisele oluliselt kaasa. Valgud hoiavad ka kõhu kauem täis.

Sobiv suupiste pärast treeningut on näiteks valgubatoon ja peotäis viinamarju, samuti on hea klaasitäis kakaod. Kindlasti ei tohiks unustada vett juua. Kaalu end enne ja pärast trenni, siis saad teada, kui palju vedelikke sa treeninguga kaotasid.

Ka on mõistlik hoiduda rämpstoidust - see teeb kogu pingutuse mõttetuks.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis