(PantherMedia / Scanpix)

Kodumaise kartuli hooaeg on käes ning sestap oleks igati paslik üleliigsetest kilodest vabaneda soodsa ning kättesaadava kodumaise kraamiga. Lisaboonuseks teadmine, et kartulidieet on lihtne ja kiire.

Eestlastele, kelle põhitoit on kartul olnud juba sajandeid, on see kolmepäevane dieet igati soodne, lisaks ka tõhus, sest lubab vabaneda kõhurasvast ja kaalus kiirelt, lubab Healthy Life Tricks. Kõik, mida sa pead tegema, on menüüst kinni pidamine.

Niisiis, siin on sulle juhised kolmepäevaseks kartulidieediks.

1. päev:

Hommikusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Lõuna: 2 keedetud kartulit (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 2 tassi jogurtit

2. päev

Hommikusöök: 1 tass jogurtit

Lõuna: 2 keedetud kartulit (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

3. päev

Hommikusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata)

Lõunasöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 1 tass jogurtit

Pea meeles, et keedukartulit ei tohi asendada praekartuliga, sest keedukartulis on rohkem vitamiine, mineraalaineid ja seedimist kiirendavaid kiudaineid. 100 grammi kartulit sisaldab vaid 75 kalorit. Jogurt reguleerib aga seedesüsteemi tööd, aidates nii kehast liigse vee ja toksiinid eemaldada.

Jaga artiklit

10 kommentaari

K
Keefir  /   19:46, 21. aug 2017
Oli selle dieedi komponent alati, nüüd on järsku jogurtiks muundunud..
.
.  /   18:43, 21. aug 2017
Miks te valetate?
Veelkord küsin:
MIKS TE VALETATE?
Süvenege enne lolluste kirjutamist kartuli toiteväärtusesse, ja sellesse, kui palju organism sealt toitaineid (loe: tärklist) kohe ja täielikult omastab.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis