Juust mõjub ajule samamoodi nagu narkootikum. (PantherMedia / Scanpix)

On terve hulk toite, mis näljatunde leevendamise asemel tekitavad pigem sõltuvust ja panevad su arutult õgima. Millistest toitudest oleks mõistlik näpud eemal hoida?

* Saia söömine paneb sind veel rohkem süüa tahtma, kirjutab PureWow. Söö selle asemel kõhtu täitvat ning kehale tarvilikke kiudaineid andvaid tera- või seemneleibu.

* Munavalge. Ära näe vaeva munakollase eemaldamisega munavalgest - nädalas võid süüa vähemalt seitse muna ilma igasuguste probleemideta. Lisaks on munakollases palju vitamiine, mineraale ja valke, mis kõik on sulle kasulikud.

* Juust mõjub ajule samamoodi nagu narkootikumid - sööd tüki ära, tahad veel!

* Sushis sisalduv valge riis on kehas lihtsalt suhkruks moonduv süsivesik ning see teeb su uuesti näljaseks.

* Maitsestatud jogurt. jällegi on võtmesõna suhkrus - see teeb su järjest näljasemaks. Eelista Kreeka jogurtit.

* Mahlad on samuti sageli suhkrurikkad ning suhkru söömine on otsetee õgimisse.

* Suhkrurikkad hommikuhelbed. Suhkur, ruhkur, suhkur! Söö hoopis kaerahelbeputru.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis