Pärast treeningut pese nägu higist ja väljahigistatud mürkidest puhtaks. (PantherMedia / Scanpix)

Trenni tegemine mõjub üldiselt kogu kehale hästi, kuid sageli võib see näonahale karuteene teha. Kui soovid, et su jume oleks klaar ning ilme särav, järgi neid soovitusi.

Märk, et midagi on valesti, on näkku ilmuvad vistrikud ja kortsud, kirjutab Know Worthy ja annab neli nõksu, kuidas oma näonahka säästa.

* Eemalda meik enne trenni minekut.

* Pärast treeningut pese nägu higist ja väljahigistatud mürkidest puhtaks. See aitab vätida juuksepiirile tekkivaid punne.

* Enne kreemitamist pea pärast trenni pool tundi pausi, selle aja jooksul jõuab näonahk maha jahtuda.

* Ära kortsuta kulmu. Treening nõuab keskendumist ning paljud teevad seda kulmu kortsutades. See toob aga kaasa enneaegsed kortsud. Õpi nägu lõdvestama.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis