(PantherMedia / Scanpix)

Suures kõhnumistuhinas ei maksa unustada, et rasvad on tervisele kasulikud - piisavas koguses rasvu hoiab su energilisena ning peletab eemale südame- ja maksahaigused ning hoiab sind ka rasvumisest.

Ja see ei tähenda, et sööma peab vaid oliivõli, avokaadot, pähkleid ja rasvast kala. On terve hulk töötlemata toite, mis sisaldavad häid rasvu suures koguses ning aitavad tänu sellele hoida kolesterooli kontrolli all, parandada kognitiivseid funktsioone ning kiirendada ka ainevahetust, kirjutab Prevention ja toob välja kümme rasvarohket toitu, mida peaksid senisest palju rohkem tarbima. Need on:

1.      Piimarasva või.

2.      Praetud munakollane

3.      Kõrgekvaliteediline peekon

4.      Kakaovõi

5.      Avokaado

6.      Tume šokolaad

7.      Pähklid ja pähklivõi

8.      Lina- ja chiaseemned

9.      Rasvasisaldusega piim

10.  Kookosrasv

Jaga artiklit

1 kommentaar

!
!!!  /   11:55, 1. sept 2017
Kõhnumine on terve ülemaailmne tööstusharu, kus kasumeid loetakse kümnetes miljarditeks. Seetõttu on sellesse kaasatud nii arstid, sportlased, moeloojad, mannekeenid, meedia, arvamusliidrid, kirjanikud, leiutahad j.n.e. Töö käib nii piitsa kui prääniku meetodil. Nii halvustamis ning mõnitamise, kui ka ahvatlemise ning meelitamisega. Kuni tarbija saabki ära hullutatud.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis