Kirjuta üles puhkuse eredamad mälestused - see aitab mõnusat meeleolu ja häid emotsioone pikendada. ( Vida Press)

Pärast puhkust võib olla üsna keeruline end töölainele saada. Kuid ära lase puhkusega kaasnenud positiivsetel tunnetel ja sealt kaasa saadud heal sõrmede vahelt lihtsalt voolata. Selleks sulle kaks kasulikku nõksu. 

Teadlased on leidnud, et kui reisi planeerimine ja seal olemine aitab rutiinist eemalduda ja teeb tuju paremaks, siis puhkuselt tagasijõudmine võib tekitada hoopis masendust, kirjutab NBCnews. Samas on välja toodud ka kaks nõksu, kuidas puhkusejärgsest masendusest üle saada. 

1. Kirjuta reisimälestused üles. Piltide tegemine on tänapäeval tavaline ning aitab seljatahajäänut meenutada. Kuid kirjuta neid pilte sirvides üles ka eredamad mälestused. Veel parem oleks mälestusi kirjutada otse reisilt - siis on pärast kodus olles mõnus end nende paistel soojendada.

2. Hoia end lemmik sihtkohtadega kursis. Kui sul on paiku, mis eriliselt südame küljes, hoia end sealse eluga kursis. Loe nende kohta raamatuid, jälgi nende lehekülgi suhtlusportaalis ja sirvi nende kodulehekülgi. Nii oled kogu aeg justkui sündmuste keskel.

Jaga artiklit

2 kommentaari

S
Saatuse vembud  /   15:29, 7. sept 2017
Pudel viina, viis õlut ja astu EKRE -sse.
S
süsimust iroonia  /   13:42, 7. sept 2017
oh jah. suvelõpumasendusest saime üle, varsti saabub sügismasendus! aga ka see pole veel kõik, paari kuu pärast algab päris kaamos! :DD

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis