Mandlid sisaldavad nii süsivesikuid, valke kui ka südamesõbralikku rasva, samuti on neis ohtralt vitamiine ja mineraalaineid. ( Vida Press)

Kui tunned end väsinuna, pead rohkem tähelepanu pöörama veresuhkru stabiilsena hoidmisele. Parim on seda teha nutikalt süües - see tähendab, et eelista oma toidulaual kvaliteetset, mitte kiirelt veresuhkrut tõstvaid toite.

Põhjus on selles, et kui veresuhkur tõuseb kiirelt, langeb ta samuti kiirelt ning see muudab su veel väsinumana, tuletab meelde portaal the List. Seega - kui soovid püsida energiline ja tegus, lülita oma igapäevamenüüsse need viis toitu.

* Muna, eriti just munakollane sisaldab rikkalikult B-vitamiini, see vitamiin aitab toidust energiat ammutada. B-vitamiinid lisavad jõudu ka punastele verelibledele, aidates neil jõudsamalt kehas hapnikku ringi transportida. Ka leidub minas keha tööks vajalikku valku.

* Kreeka jogurt on samuti valgurohke ning annab energiat. Kuid veresuhkrule mõeldes eelista suhkruvabasid tooteid.

* Oad hoiavad kõhu täis pikka aega, sest neis leidub nii valku, erinevaid vitamiine kui ka aeglaselt imenduvaid süsivesikuid.

* Täisteratooted on tulvil B-vitamiine, kiudaineid ja kergesti imenduvaid süsivesikuid. Seetõttu hoiavad need veresuhkru stabiilsena ja kõhu kaua täis ning annavad energiat..

* Mandlid sisaldavad nii süsivesikuid, valke kui ka südamesõbralikku rasva, samuti on neis ohtralt vitamiine ja mineraalaineid.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis