Õunades sisaldub fluoriidi vähendab hammaste lagunemise ja igemehaiguste tekke ohtu. ( Vida press)

Hammaste tervise tagamiseks on mõistlik vaadata, mida sa sööd. Portaal FoodBeast toob välja üheksa toitu, mis mõjuvad su hammaste tervisele kindlasti hästi.

Jogurt sisaldab kaltsiumi ja valke, need mineraalid aitavad hambaemaili tugevdada. Hammastele meeldib rohkem maitsestamata jogurt.

Juust on samuti kaltsiumi- ja valgurohke, ka tõstab see suus pH-taset  - see alandab hammaste lagunemise riski.

Lehtkapsas sisaldab foolhapet, mis vähendab riski haigestuda igemehaigustesse.

Õunad sisaldavad fluoriidi, see aine on ka paljude hambapastade koostises. See aine vähendab hammaste lagunemise ja igemehaiguste tekke ohtu.

Maasikates leiduv hape toimub loodusliku ja kahjutu hambaemaili valgendajana.

Porgandid on A-vitamiini rohked. Neid süües tagad endale terved hambad.

Mandlid on hammastele head samadel põhjustel nagu jogurt ja juustki.

Seller sisaldab palju A- ja C-vitamiini, need on hammastele head. Sellerit närides hõõrud hammastelt maha ka ebatervislikud bakterid.

Jõhvikate söömine pärsib hambakattu tekitavate bakterite levimist.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis