9
fotot
Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

C-vitamiin on hea tervise alus - see tugevdab immuunsüsteemi, hoiab ära enneaegse vananemise ning ennetab ka väga paljusid tõbesid. Seepärast olgu siin ära toodud üheksa toitu, mis on kõige suurema C-vitamiini sisaldusega.  

1. Guajaav. Tassitäis guajaavi sisaldab 376,7 milligrammi C-vitamiini ja see on neli korda rohkem kui päevane soovitatav annus, kirjutab Men´s Health. See eksootiline vili sisaldab ka suures koguses lükopeeni, see aine aitab ennetada eesnäärmevähki. Lisaks leidub selles ka mõnusalt palju tervisele tarvilikku kaaliumi ning kiudaineid.

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

2. Kollane paprika. Tassitäis hakitud paprikat sisaldab 272,7 milligrammi C-vitamiini. 

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

3. Virsik. Tassitäis virsiku viljaliha sisaldab 235,5 milligrammi C-vitamiini. 

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

4. Punane paprika. Tassitäis punast paprikat sisaldab 230 milligrammi C-vitamiini. 

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

5. Must sõstar. Tassitäis musti sõstraid sisaldab 203 milligrammi C-vitamiini. Värsked mustad sõstrad on head, kuid mustasõstramoosis on rohkelt ka kvertsetiini - antioksüdanti, mis parandab südame tööd.

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

6. Roheline paprika. Tassitäis rohelist paprikat sisaldab 202,5 milligrammi C-vitamiini.

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

7. Kiivi. Tassitäis kiivit sisaldab 166,9 milligrammi C-vitamiini. Kiivi sisaldab ka ohtralt antioksüdante ja serotoniini. Viimasest saab abi unehäirete korral.

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

8. Apelsin. Apelsini peaks tegelikult sööma koorega. Tassitäies koorega apelsinitükkides on 120,7 milligrammi C-vitamiini, kooreta apelsinitükkides 97,5 milligrammi. 

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

9. Maasikad. Tassitäis maasikatükke sisaldab 89,4 milligrammi C-vitamiini. Ka on maasikates ohtralt antioksüdante, mis mõjuvad hästi veresoontele ja vererõhule.

Üheksa vilja, mis sisaldavad kõige rohkem C-vitamiini ( Vida press)

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis