3
fotot
( Vida Press)

Mitte, et tervislikud toidud vajaksid veelgi rohkem tervislikumaks muutmist, kuid paari lihtsa nipiga saad kasulikud toidud muuta veel kasulikumaks, kirjutab Huffington Post.

Söö kiivide nahka. Mis asja, sa küsid? Kiivit koorides kaotad ligikaudu 14 protsenti viljalihast, mis tähendab, et sama palju läheb kaotsi ka vitamiine ja muid toitaineid. Kiivi nahk annab ka vajalikke kiudaineid. Enne nosimist pese kiivi korralikult ning viiluta. Võid kiivit süüa ka kui õuna.

( Vida Press)

Pane seened päikese kätte. Seentel on võime toota D-vitamiini, kui nad on pandud päikese kätte. Neil pole vaja lasta olla päikese käes tunde, ka viiest minutist piisab, et vitamiinikogus suureneks.

Kontrolli pirni varre juurest. Oleme harjunud katsuma pirni alt, mitte varre juurest, et saada aimu, kas pirn on pehme või mitte. Pirn küpseb seest välja ehk ajaks, kui ta juba katsudes pehme tundub, on ta liiga küps. Varre juurest "kaela" katsudes saad paremini aru, kas tasub pirni osta või mitte. Parajalt küpses pirnis on rohkelt antioksüdante, mis organismile kasulikud.

Lisa rohelisele teele sidrunit. Keha omistab rohelises tees olevaid kasulikke antioksüdante paremini, kui lisad teele viilu sidrunit või pigistad teesse sidrunimahla.

( Vida Press)

Hoia kreeka pähkleid külmas. Kreeka pähklid on ainsad pähklid, milles sisaldub rohkelt kasulikke omega-3 rasvhappeid. Liiga kaua liiga soojas olles võib rasvade kvaliteet halveneda, mistõttu pole ka pähkel enam nii tervislik.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis