3 kommentaari

M
Mihkel Espoost  /   13:17, 12. sept 2017
Tubli tädi,ise ma ei sa omast 7 kg.lahti,tahet on ,--jõudu ei jätku.
X
x  /   19:03, 15. sept 2017
Kohvi + 2 tundi päevas velotrenažööri (maksimum raskusastmel) + toidust saadav kalorite hulk 1000-e peale päevas = 4 või 5 kilo kaotust nädalas. Kui ei saa hakkama, siis pole ikka eriti seda tahet. Kui pole raha, et trennis käia või trenažööri koju osta, võib ka jooksmas käia või kasvõi mõned tunnid väljas kiirkõndi teha.
H
hmm  /   10:09, 16. sept 2017
Arstid ütlevad, et kilokaloreid alla 1400 ei tohi lasta, siis hakkab organismis olulistest ainetest defitsiit tekkima ja keha hakkab iga grammi säästma, kaal ei lange enam jne jne. Normaalne on langetada kaalu 1 kg nädalas, mitte rohkem. 150 kilosena ei tohi kindlasti hakata kohe jooksma ja väga rasket trenni tegema, liigesed ei pea vastu ega süda.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis