( V ida Press)

Võid ju arvata, et kõik saledad inimesed teevad hullupööra trenni. Tegelikkuses mängivad ka elustiil ja tervislik toitumine hea vormi saavutamisel olulist rolli.

Expressen annab kümme geniaalselt lihtsat soovitust, mis aitavad sul vöökohta kahandada.

1. Õpi stressi maandama. Stress on üsna sageli ülekaalu põhjuseks. Õpi seda maandama, näiteks mõnd lõõgastavat spordiala harrastades. Jooga on selleks imehea.

2. Liiguta end igapäevaselt. Tõuse laua tagant ja siruta end ning jaluta.

3. Söö põletiku ennetada aitavaid toite. Paraku tekitavad üsna paljud toidud kehas põletikke. Millised toidud aitavad põletikke ennetada, saad teada siit.

4. Söö puu- ja köögivilju. Põletike tõttu tekib kehas palju keha vananema panevaid aineid, köögi- ja puuviljad aga nullivad nende mõju.

5. Joo teed. Eriti just roheline tee sisaldab keha kaitsvaid antioksüdante, lisaks soodustab see kõhurasva põletamist.

6. Unusta võileivad. Kui sulle on su välimus oluline, pea võileibadega piiri. 

7. Söö pähkleid. Neis on kasulikke rasvu. Kuid et pähklid on ka kaloririkkad, ära söö neid üle ühe peotäie päevas.

8. Hoia selg sirge. Jälgi, et su rüht oleks korras. Kui kõnnid sirge seljaga ja hoiad kõhu sees, teevad kõhulihased kogu aeg tööd.

9. Treeni teleka ees. Näiteks kätekõverdusi, harjutusi kõhulihastele ja velotrenažööril väntamist saad teha teleka ees.

10. Söö aeglaselt. Nii tunned toidu maitset paremini, ei õgi kõhtu liig kiirelt täis ja ei aja seda punni ning vähendad stressi.

Jaga artiklit

1 kommentaar

H
Haigendaja Viriza Mengele  /   14:42, 12. sept 2017
Alati aitavad seespoolt närivad tupekärbsed .

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis