262 kommentaari

J
jube on lugeda kas on  /   14:39, 14. sept 2017
et 57000 last jäävad päevas tühja kõhuga, esmapilgul tundub see võimatuna---kuidas on see võimalik,siis mõtled miks inimesed kes ei suuda toita oma last--neid muretsevad.see on arusaadav et peres juhtub õnnetusi--nt. vanemad kaotavad töö jne.aga on palju peresid kus iga aasta sünnib järglasi keda nad toita ei suuda, siis tulevad abipalved--ütleksin--õpitud abitus.
J
Juhan.  /   09:02, 14. sept 2017
Varsti oleme viie rikkama riigi hulgas siis lapsed enam ei nälgi.
K
kus üks peab pidu, seal teine peab paastu  /   06:34, 14. sept 2017
Teha tipphotellides ja tipprestoranides VIP-dele vägev õhtusöök selle nime all, et kusagil on näljas lapsed ja arvatakse et oma kõhutäiega saab nende jaoks koguda raha, on küüniline ettevõtmine. Pange see raha, mis sellise õhtusöögi jaoks kulutatakse (personali palgad, toit, piletid jne) , kokku ja te saate veelgi suurema summa laste aitamiseks.
L
lapsi aidatakse  /   14:41, 14. sept 2017
kuid mõningaid nö.emad tuleks steriliseerida.
R
rainz  /   21:56, 13. sept 2017
puhta vale pealkiri! Vandus ju lõuataavi et eesti vajab ainut peenhäälestust veel! Ja see tähendab vast riigikogu palkkade tõstmist!
E
Evi Dence  /   17:16, 13. sept 2017
Pagariäri pakkus kohalikule sotsiaaltöötajale, et hommikul küpsetatud tooted, mis pole õhtuks ära ostetud, võib õhtul viia puudust kannatavatele lastele/vanainimestele. Algul asi toimiski, aga siis hakkas sotsiaaltöötaja nõudmisi esitama, et "soolaseid tahaks rohkem" ja "küpsetage rohkem, et õhtul korralik kotitäis üle jääks". Seejärel koostöö katkes. Mõtlen sageli, et kui teaks, kel praegu kõht tühi, viiks kasvõi ise kohale.
N
no näiteks  /   18:05, 13. sept 2017
mul täiesti tüHi . . . .
T
to Evi  /   18:33, 13. sept 2017
Mullu rääkis meedias ühe kaubandusettevõtte endine müüja, et nende peremees käskis neil kõik aegunud toiduained prügikonteinerisse heita. Ja ohtralt mingit mürgist sodi peale kallata. Näriliste tõrjeks, nagu ta seletas. tegelikult pigem selleks,et keegi sealt toitu välja ei õngitseks ja tasuta kõhtu täis ei sööks. sest kui tal kõht täis, siis ta poodi raha eest ostma ei tule. Hoiab oma sendid muuks.
Kord tegi too müüja äraviskamisele määratud aegunud toiduainetest pakikese ning andis selle ühele kohalikule näljase näoga kehvast perest lapsele. Selle teo avastas aga turvakaamerat läbi vaadanud turvamees ning kandis sellest kohe juhatajale ettte. Kes sellisele kaupluse vara "raskavale" müüale peapesu ning range hoiatuse tegi.
M
Moderaator korjas ära.  /   18:36, 13. sept 2017
Mullu oli saade, kus räägiti,kuidas mõned majanduslikult kalkuleerivad kaupluseomanikud aegunud kraami pigem ära viskavad ning selle konteineris söömiskõlbmatuks teevad, kui et tasuta ära jagavad. Aga moderaator arvas selle tabuteemaks. Ärimeeste, meieau nig uhkuse mainet kahjustavaks vist.
M
maamiis  /   21:09, 13. sept 2017
kui oleks ise kaupmees ,siis viskaks ka minema .Milleks turgu solkida ?Saan aru ,kui sisetuleva hinnaga maha müüa ,aga niisama mingi hollandlase nuumamiseks anda .Miks ma peaks mingi mehe head elu tagama?
*
***  /   16:42, 13. sept 2017
Öelge enne, kui palju Eestis üldse lapsi on. Ei usu neid arve.
Õ
Õige küsimus  /   19:46, 13. sept 2017
Lapsi ei saa meil olla kindlasti üle 200.000; pigem ikka vähem. Paraku suur enamus neist ületoidetud.
?
???  /   14:54, 13. sept 2017
Lapsed nälgivad? Aga see eest on mõnigi rahakas bravuuritar võtnud piimavanne ning sellega meedias kelkinudki.
  /   15:31, 13. sept 2017
Bravuuritari lapsed söönud, pole siin midagi ette heita.
K
kõõga   /   12:51, 13. sept 2017
Kust küll selline arv on võetud.See on täiesti suvaline absurdne number. Mina ei ole küll ühtegi nälgivat last näinud? Siis peaks kõik kohad kerjuslapsi täis olema. Kust selline loll väide tuleb?
A
aga kas  /   15:18, 14. sept 2017
peamine tähtsus on numbritel,kas lapsed ,kellel kõhud tühjad eksponeerivad end tänavatel, peamiselt need lapsed on vait ja ootavad et ema--isa tooks õhtuks süüa.Ema--isa tulevad pudelitega( kui hästi läks) ja ema--isa jätkavad järglaste tootmist. peaks rohkem tähelepanu pöörama nö. ''teatud peredele'' kes kasutavad nö. õpitud abitust.
K
KAS  /   11:50, 13. sept 2017
on uuritud kui paljud kannatavad õllekõhu tõttu?
  /   14:26, 13. sept 2017
Kui on jutt Lätis alkoholi järel käimisest, siis mitte üks ei kurda, et raha napib ja lapsed söömata. Tegijam on ikka see, kes rohkem ja pikema järelkäruga märjukest koju suudab vedada. Lastele söögiraha ei ole aga suures koguses, mis siis et odav, alkoholi osta on. Silmakirjateenrid.
K
Kas neil lastel vanemad on?  /   09:13, 14. sept 2017
Kes otsiks võimalusi oma laste elu parendamiseks?
Või kannatavad vanemad pideva janu käes ja oodatakse,et keegi peaks tulema ja võimalusi kandikul kätte ulatama?
S
Sotsinovskaya  /   14:40, 13. sept 2017
oleme uurinud ja meetmed on kasutusel...
J
Jh  /   11:46, 13. sept 2017
Nii kaua kui on olemas toidupangad ei suvatse eesti riik nende lastele mõeldagi ja abistada. Ei saada aru et meie lapsed on riigi tulevik.
  /   17:12, 13. sept 2017
toidupank abistab eelkõige ikka iseennast, naiivik.
@
@Jh  /   09:15, 14. sept 2017
Aga kas need vanemad mõtlevad oma lastele?Et nende jaoks paremat tööd otsida?
O
on ju vanemaid  /   14:45, 14. sept 2017
kes on teinud laste sünnitamise( teistele toitmiseks) oma elutööks.
V
Vaadake   /   09:34, 13. sept 2017
Või neidsamuseid lapsi koolis- nad ootavad söögivahetundi, koolis mõnel ainuke söögikord päevas! Aga nädalavahetusel tahaks ka süüa! Algab kõik ikkagi kodust, vanematest. See valus teema, aga vajab arutelu
K
Kus sa neid vaatad?  /   14:47, 13. sept 2017
Eks õpetajad ehk näevad, keegi ei käi ju koolides passimas!
Pealegi kasvaval lapsel on ikka kõht lõunaajal tühi.
.
P
polegi vaja vaadata  /   15:23, 14. sept 2017
korraliku pere laps--tal on valik--kas läheb sööma või ostab midagi meeldivamat.
  /   06:36, 14. sept 2017
Oli aeg kus tasuta koolilõunaid jaotati ainult paljulapselistele peredele ja nii mõnigi vaene laps jäi lõunatoidust ilma.
A
Aga  /   07:31, 13. sept 2017
Tegelik elu midagi muud! Ema, kui nii vb teda nimetada, kulutab enamuse ome lasterahast siidri, õlle je suitsule. Samas antakse täiendavat toiduabi vallas, kuivaineid jalihakonserve- need vahetab ta kûlavahel joogi vastu. Kus ja mida need lapsed süüa saavad?
N
nördinud ema  /   10:19, 13. sept 2017
On ka selliseid nagu sa kirjeldad, aga kindlasti vähemus. Tahaks teada, palju sinu peres ühe inimese kohta (täiskasvanud+lapsed) netosissetulek on? Tõenäoliselt pole sul õrna aimugi, mis tunne on paar päeva peale igakuiste maksude maksmist pingsalt kalkuleerida, kuidas järelejäänud piskuga ära elada. Sa ei oska seda ettegi kujutada, mis tunne on iga kuu lõpus vaadata oma last, kes teeb külmiku lahti, aga seal pole õieti midagi. Ometi rabad igapäevaselt tööd teha ja ei käi kuskil, ei joo, ei suitseta. Ja nii kuust-kuusse ...
Mõned sinusugused ei tea ikka nn tegelikust elust mitte mõhkugi ... Kõigil ei ole võimalust elada ja töötada Tallinas või Tartus, ei ole võimalust käia reisidel, käia kinos või kontsertidel, osta igapäevaselt liha ja vorsti. Aga sinusugused sellest nagunii ju aru ei saa ...
  /   13:01, 13. sept 2017
Leia tasuvam töökoht!
N
nördinud ema  /   13:09, 13. sept 2017
Homme olen kell 8.00 kohal (võin ka varem tulla), palun töökoha aadressi!
N
nördinud emale  /   14:57, 13. sept 2017
Ära pane tähele rumalaid kommenteerijaid! (See "Leia tasuvam töökoht!")
Ja 'Aga' jutt on ka imelik - kui ema joodik on, vaevalt ta oma viimaseid veeringuid siidri limpsimisele raiskab - ikka mingi äkilisem jook peaks olema.
R
raas  /   15:45, 13. sept 2017
ma ühineks..ka
N
N65  /   22:02, 13. sept 2017
olen elanud sellises kodus, kus vaadati ka enne kuu lõppu nukralt rahakotti. Viidi poodi tühje pudeleid ja tehti piimasuppi ning praeleiba. Polnud üldsegi midagi hullu. Vahel sai lihtsalt vähem söödud. Vanemad ei olnud joodikud, lihttöölised olid ja nõukaaegne lapsepõlv. Seega, ei midagi uut siin päikese all. Kuna NL-s oli kõik alati väga hästi, siis lihtsalt ei tuntud huvi, kas inimesed said söönuks või ei. Halb küll, kui vanemad on joodikud. Vastasel korral ei kujuta nälgivaid lapsi kuidagi ette. Kommide arv näitab, et teema läheb peale. Takka järele targana võin öelda, et mu vanemad ei osanud raha mõistlikult kulutada. Ise sain rahaga ringi käimise selgeks ja senini pole puudust tundnud.
T
Teeline  /   22:49, 13. sept 2017
Jälle seesama jutt - leia tasuvam töökoht. Huvitav, kes siis selle vähetasustatud töö ära teeks.
Kas sinu mõistus selle arusaamani ei küüni, et i g a töö peab olema tasustatud nii, et töötegija saaks inimväärselt elatud.
  /   06:38, 14. sept 2017
"Leia tasuvam töökoht!"
Ainult eluvõõras saab selliseid valusaid lauseid pilduda.
M
mis puutub siia töökoht  /   14:49, 14. sept 2017
olgu palk kui väike, õige ema jätab ennem oma toidu söömata kui laseb last nälgida!!
S
sseest elanb tallinna linnavalitsus kenasti  /   13:51, 13. sept 2017
ühes toas anti graffiti tegemiseks 15 000.- €, kõrvalttoast öeldi, et arhitektuurimälestis ( 40! aastat vana) ja kraapige maha 30 000.- eest.
M
mari  /   06:38, 13. sept 2017
Ma ei usu neid arve. Ja alati on huvitanud, et kuidas toidupank teab, et inimesed, keda aitab, ka tegelikult abitus seisundis on. Osad neist võivad ju lihtsalt valetada. Hea on ju abi saada.
L
lugeja  /   13:14, 13. sept 2017
Toidupank saab teate sotsiaalabi osakonnalt, kus teatakse, kes on abivajaja.
M
muri  /   16:02, 13. sept 2017
Ega sa Mari ei usu ju seda ka, et sissetulevad insenerid midagi halba võivad korda saata.!?
V
valetataksegi  /   22:03, 13. sept 2017
ja üsna jõhkralt. Ja saadaksegi rohkem ja antakse tuttavatele või müüakse väiksema raha eest edasi.
M
mõistetamatu  /   22:21, 12. sept 2017
Ja samal ajal hädaldavad meedikud, et meie lapsed on puha ülekaalulised. Eks see ole näljapaistetus.
Ja veel: tahan küll olla hoolisev vanaema, aga mu lapselaps ei praktiliselt "mitte midagi", ainult võid-saia ja praekartulit, vahel mannaputru ja isegi toorest paprikat-kurki õnnestub talle sööta (kui ta pärast kooli külla tuleb) ja muudkui nurub krõpse ja magusat. Ei mingit kalatoitu, ei mingit vormirooga, ei suppe.ei aedvilja. Tundub, et ma ei oskagi enam süüa teha, kuigi olen 4 last üles kasvatanud. Koolis ikka pidavat lõunat sööma.
T
tore  /   21:59, 13. sept 2017
kui ikka kooliski sööb. Näen iga päev selliseid lapsi, kes ei taha koolis süüa (nad ei lähe isegi vaatama, mis täna pakutakse), vaid krõbistavad mingeid krõbuskeid või küsivad minult, kas mul sahtlis midagi head ei ole (vahel isegi on). Aga minu arvates on meie kooli söökla poolt pakutav toit küll väga hea ja mitmekesine, aga lapsed ei söö seda.
K
kui   /   15:00, 14. sept 2017
kõht oleks tühi, küll sööks, ei maksa rääkida perekondadest kus lapsel on võimalik valida mida süüa, vaid nendest kellel pole võimalik valida, pole vraha mingite krõbuskite ostmiseks
N
njah  /   21:54, 12. sept 2017
Lohutuseks niipalju, et venemaal sööklas 80 aastatel pakutav toit oli samasugunesaast, nagu meil keskmises toitlustuskohas praegu pakutav nn päevapraad! Hind ka eriti ei erine 40 kopikane praa d maksab 4 eurot.
Praad sööklas vene ajal kuus 30 päeva - 12rubla, praegu 120 eur. Paistab, et midagi polegi halvemaks läinud? Aga mis on siis paremaks läinud? Ikka tammume selle veneaja elustandardi juures edasi- Exkommunistid rikastuvad ja töörahvas marsib endisel tasemel edasi! Ei erine me riik sellest P-Koreast eriti suurt midagi- punane ladvik koorib koore ja rahvas on usin maksumaksja!
S
sooh  /   15:35, 13. sept 2017
Sa pole siis venemaa sööklas käinud. Mina olen ja mitte vähe. Usu, seda sealset ma Eestis pole kohanud, ei siis, ei nüüd.
T
Tartus  /   22:05, 13. sept 2017
saab 4 euro eest päris korralikult süüa.
H
Hetk  /   21:30, 12. sept 2017
Häbi EV Valitsusele rääkida toidupangast. Iga laps peab saama süüa omas kodus koos vanematega.
Kus on eestlaste töötasud ja pensionid? Ja tahate veel, et teiesuguseid valitakse? Kadu.
Ä
Ähh  /   06:17, 13. sept 2017
Ärge siis valimistel unustage, et sellise olukorra kaasaaitajad sotsid istuvad jätkuvalt valitsuses. Puukell lendles mööda ilma ringi ja levitas valesid kui hästi meil kõik on, selle tõttu ei saanud me isegi ühel aastal neid abipakkegi.
Ja kui siis pakid tulid, tehti väga kummalised nimekirjad, paki saajateks kirjutati ainult need, kes said sots või eluasemetoetust niikuinii.
Oleks võinud teha nimekirjad nendest, kes ei olnud sotsabi igakuised saajad, oleks rohkem lapsi söönuks saanud.
Aga nagu teada, oleks on .... .
N
nõus 21.30--ga  /   15:03, 14. sept 2017
iga laps peaks saama kodus kõhu täis ilma toidupangata. Häbi valitsusele!
K
Kas see  /   21:26, 12. sept 2017
number 50000 ei ole natuke üle paisutatud. Reaalne oleks 5000.
K
Kui on  /   22:41, 12. sept 2017
5000, siis on ju kõik korras, milleks muretseda.
M
Muretu  /   02:43, 13. sept 2017
Vähem viina ja suitsu, siis jääb raha ka laste toidule
M
Murelik  /   06:20, 13. sept 2017
Tahad riigieelarvet põhja lasta vä?
N
no  /   22:06, 13. sept 2017
suurtarbijad toovad niikuinii Lätist.
N
number  /   08:18, 14. sept 2017
Number numbriks. Ka 100 oleks liiga palju.
M
maamiis  /   20:56, 12. sept 2017
tegu ju tavalise äriettevõttega! To hollandlane ei toimeta siin ju tasuta .Minul isiklikult jäi väga halb tunne kui nood Toidupanga tibid peale lendasid ja nõudma hakkasid ,et ma ka nende kärusse midagi paneks! Kust nad teavad ,et ma ise abivajaja pole ja viimaste sentide eest poes käisin?
  /   16:31, 13. sept 2017
Ma olen öelnudki, et ei pane! Ja pole nende asi kui abivajaja ma ise olen, pime nagunii ei näe ja kurt ei kuule.
O
ohtuleht  /   20:50, 12. sept 2017
on eesti ajakirjanduse solg.iauk!
M
Ministeeriumi koputaja  /   20:42, 12. sept 2017
Aga pagulastele eraldas valitsus 7 miljonit eurot järgmiseks aastaks.
S
Sebija  /   20:26, 12. sept 2017
Alaealisi on Eestis üldse kokku vist umbes 260 000. Kui neist iga neljas-viies elab tänaseks väidetavalt poolnäljas, siis mingist suhkrumaksust ei ole vist küll enam põhjust rääkida. Või mis?
  /   16:34, 13. sept 2017
260 000 kanti on päris vaeseid, nende peale jagada 50 000 poolnäljas last ei ole mingi probleem, edasi tulevad need "jõukad" pensionärid ja palgavased, kes sente seitsmeks ajavad.
T
Tahaks teada  /   19:46, 12. sept 2017
Mitu Eestis viibivat mugavusprussakat tühja kõhtu kannatab?
  /   16:35, 13. sept 2017
Oli sul delfis terve video jubedast elust Eestis.
R
Raiskamine  /   19:33, 12. sept 2017
Aga keegi bravuuritar võttis meedia järgi omal ajal piimavanne. ning väärtuslik, valgurikas toiduaine läks pärast tutileoust muidugi torudest kanalisatsiooni.
P
Piimast  /   01:23, 13. sept 2017
Piim ei ole inimese toit!
R
Reet  /   19:28, 12. sept 2017
See on puhas vale lapsi ei sünnigi ju õieti ja ärge uskuge seda nälja juttu Kui ongi mingi abipakk siis see ei lähe kunagi näljase lapse kätte Näljane laps ei küsi ta ei jõua enam küsida Ja nälgib
P
peet  /   16:05, 13. sept 2017
mari, kuidas sa niimoodi juba Reedaks muutusid!?
O
On  /   19:24, 12. sept 2017
küll vaesed peresid,kus tõesti lapsed kannatavad ja vajavad abi,aga rohkem ikka nõuavad abi need, kes ei viitsi lilligi liigutada .Terve inimene,teeb kodus ainult suitsu,lapsed käivad lasteaias,ise tööle ei lähe ja saab toiduabi.Peaks rohkem kontrollima ,kas ikka on vaja kõigile, kes ainult küsivad, seda abi anda.
V
vaja ikka rohkem raha!  /   19:12, 12. sept 2017
Kuulge, see ülespuhutud suurearvulise eesti laste nälgimise jutt on selleks rahvale kondina ette visatud,
sest et
sest see TOIDUPANK tahab valitsuselt ikka rohkem ja rohkem raha saada.
Kas see raha siis alati just lastele kulutatakse, pole ju teada.
Usun, et seal töötavad ausad inimesed, aga tihti satuvad meepotti ka mõned tõrvatilgad.
Midagi ei ole välistatud.
  /   19:20, 12. sept 2017
selge, et see on Toidupanga valelik reklaam
M
mikk  /   19:05, 12. sept 2017
kaks kolmandikku 9500st on 57000???
  /   19:18, 12. sept 2017
Uus matemaatika.
K
Kuule mikk  /   20:55, 12. sept 2017
matemaatikas oled vist tugev, aga lugemisega vist mitte või siis arusaamisega probleemid.
I
idealist  /   19:01, 12. sept 2017
See andmise teema on mind väga puudutanud, kui sa annad ärgu su parem käsi teadku mida vasak teeb lihtneJU. Miks teha soud ja etlemist vipidest, Kes justkui annetavad?
Kui on midagi anda tuleb anda, olen seda meelt ja kui on vajaja?
Kui sa annad ja näitad seda avalikult, mis kasu sa saad, see on sul ka käes ja see on prygi.
VEIDER ilm ja seadused.
  /   08:25, 14. sept 2017
aastakymneid tagasi tundsin paari lions clubi liiget, kes tegelesid heategevusega. nende heategevus seisnes selles et kyla pealt korjati kasutatud riideid kokku, puistati see kuhugi maha ning öhtul käis omavahel pidu, kus shampus voolas ojadena.
A
anu  /   18:54, 12. sept 2017
Vot ei usu, lööge või maha, tahaks näha neid paljaid ja näljaseid lapsi, on küll joodikperesid, laisku peresid, harjunud anna anna anna, kui ei anna oled halb
J
Jauram  /   18:49, 12. sept 2017
Kus on see ,,MODEREERITUD" sõnavõtt tõega !? Igasugused sexinäljaste, orgiate, rahuldanatuste teemad kajastuvad enneolematult !
M
Mis toimub.   /   18:49, 12. sept 2017
See on küll kas väljamõeldis või on ka veidi tõde. Meie riigis on kõik ikka väga, väga mäda. Kerjatakse raha lastele samas Tervise Arengu Instituut sõlmib ärimees Toomas Mardiga üürilepingu 150 000 eurot ja see on meie maksumaksja raha, kuigi oli ka odavamaid üüripindu, aga valiti kõige kallim Sitsi 28. Rahvast on kogu aeg lollitatud ja selle raha eest saaks lapsed söönuks ja narkomaanidele mo kl ùbiilset süstla vahetus teenust kogu Tallinna linnale osutada.
K
komm.16.58  /   18:45, 12. sept 2017
Ilus jutt kirja pandud aga maaelust ei tea sa tuhkagi. Vanasti oli igal korteril pisike maalapp kus sai kasvatada omale juurikaid, nüüd on kõik ajalugu sest maareformiga võeti lihtsalt aiamaa tükid kõigilt ära. Need ei kuulunud kortermaja alla.Teiseks on see et miks noored lahkuvad Eestist,see ongi põhjus et pole võimalik pere luua ja ära elada.Sinusuguseid tänitajaid on palju kes vinguvad et teie maksate kõik kinni aga mõelge tulevikule kui teil ei ole lapsi siis kes kasib ja potitab teiesuguseid. Siin ongi vastus et eks seesama lapsuke kellepärast praegu vingute peab olema teile kas arst, hooldusõde, sanitar noh ja nii edasi. Ma olen ikka mõelnud et miks on selline kõnekäänd et eestlase lemmik roog on teine eestlane, kuid nüüd kus meil on sõnavabadus olen hakkanud arusaama et asi peab paikka.Kuid headele inimestele soovin jõudu abistamisel.
O
Oot-oot  /   22:10, 12. sept 2017
Elan maal, õigemini maa-asulas ja siin on küll võimalik aiamaa- lapil omale juurikaid kasvatada.Tõsi, maa on valla oma, kuid vahet ju pole, iga soovija saab seda kasutada.Vähemasti Tartumaal pole maareform nii katastroofiliselt mõjunud.
M
Miku  /   13:34, 13. sept 2017
Loll jutt,et maalappi pole. Ole mees ja küsi,muidugi harida tuleb ka . Ja siis veel tööharjumust ja veidi oskust. Absurdne artikkel. Tööd tuleb teha,eriti maal,kus saab kõik ise kasvatada,kui veidigi viitsimist.ainult ving ja ving süüa pole, Riik ei pea sulle kartulit kasvatama.
O
Oh mis neist  /   18:34, 12. sept 2017
meie lastest,peaasi, et pagulased oleks toidetud ja heades korteritses,heade rahade otsas.
O
oeh,   /   18:41, 12. sept 2017
ekrekutt sai jälle pagulastelaulu lahti lüüa!
K
kas täna on   /   18:42, 12. sept 2017
ekremode tööl, kes kommentaare läbi ei lase?
K
Kuule lontu kas täna on,  /   19:54, 12. sept 2017
oled l..l või mängid.
K
Kuule lontu kas täna on,  /   19:54, 12. sept 2017
oled l..l või mängid.
  /   21:13, 12. sept 2017
Rohkem nagu ise tundud olevat.
K
Kuule tundud olevat,  /   22:37, 12. sept 2017
internet jumsis.
J
Just,   /   06:29, 13. sept 2017
mis nüüd meist, 55 illegaali pidi kinnipidamiskohas ootama elamispinda.
See valitsus eraldas jälle lahkelt neile 7 miljonit (ei tea milleks küll).
B
Banaania argipäev,  /   18:32, 12. sept 2017
aga samas peab riik üleval kümneidtuhandeid ametnike ja tuhandeid komejante, peaaegu iga aasta ehitatakse mingi betoonist monstrum ja samas tuhanded lapsed elavad vaesuses.
B
banaana oled sa ise!  /   18:50, 12. sept 2017
Riik ei pea kellegi lastele koju putru keetma tulema,
see kohustus on nende laste eostajate -ema ja isa kanda.
Ja muide, hädasolijatele on
Eesti riigis igasugused toetused, ka lastetoetused olemas, mis polegi nii väiksesummalised.
K
Kuule lontrus,  /   19:51, 12. sept 2017
riigi otsene kohustus ongi toetada nõrgemaid ja eriti neid lapsi kelle vanemad ei ole mingil põhjusel võimelised oma lapsi inimlikes tingimustes kasvatada, aga mitte nuumata täissöönud "puuke", kes on ennast sebinud "pumba" juurde.
K
Kuule banaana  /   20:23, 12. sept 2017
riigi kohustus ongi toetada lapsi ja veel eriti neid lapsi kelle vanemad mingitel põhjustel ei saa hakkama ja kahjuks on ka sinusugused l.ntruseid kes seda ei mõista.
N
No  /   23:13, 12. sept 2017
riik ütlebki siis,et toetame.Aga miks me inimesed siis ei toeta.Inimesed ju moodustavadki riigi,sa räägid nagu riik oleks mingi kolmas isiksus kusagilt kaugelt planeedilt.
  /   16:39, 13. sept 2017
Inimesed maksavad niigi makse juba rohkem kui poole palgast.
E
ehk  /   18:30, 12. sept 2017
putin päästab pättide käest.
K
kirjutage konkreetselt  /   18:27, 12. sept 2017
kus need nälgivad lastekarjad elavad?? ja miks see nii on?
T
to: 18.27  /   18:39, 12. sept 2017
Mitte miks see nii on, vaid kas see nii on?
S
seda ma   /   21:52, 12. sept 2017
ju küsingi. kas ja kus? see on suur jama ja vale. õhtulehe järjekordne udu.
.
..  /   11:57, 13. sept 2017
sõnad miks ja kas on ikka väga erineva tähendusega
K
konkreetselt ei saa  /   18:46, 12. sept 2017
see toidupanga valelik reklaam.
K
Kes tahab näha,  /   20:41, 12. sept 2017
see näeb, kes tahab kuulda, see kuuleb, aga on teiesugused n.hkarid, kes mängivad l...i.
K
Klikihullustus  /   18:26, 12. sept 2017
Miks avaldab ÕL oma sensatsiooni näljas kontrollimata fakte ? Palun tehke endale selgeks , kui palju lapsi Eestis on , ja alles siis , kas ja kui palju neist on näljas. Hüsteeria üles kütmine ei ole vajalik.
Ä
Ähh!  /   18:31, 12. sept 2017
Narkomaanid+ alkohoolikud+ vaesed+... Ei imesta.
K
Kuule pähh,  /   20:10, 12. sept 2017
aga laseme, siis lastel nälgida ja mädaneda, paras neile, sest nende vanemad ei saa hakkama, mis meile võõrastest õnnetutest lastes, riik on ju tugevatele ja nutikatele.
P
paha naine  /   20:49, 12. sept 2017
olen 61 aastane, aga pole veel näinud ühtegi näljast mädanevat last - ei oma suures tutvuskonnas, ei oma vallas, ei külas
P
paha naine  /   20:50, 12. sept 2017
ei ole oma 61 aastase elu jooksul näinud ühtegi näljast mädanevat last. kas teie olete ja miks te teda siis ei aidanud?
A
Aga ela,  /   21:06, 12. sept 2017
siis oma külas ja tunne rõõmu ja ära vaeva oma peakest sellega, sa oled ju 61a, teie vallas ja külas seda ju ei ole.
  /   21:14, 12. sept 2017
Mina samuti mitte
K
Ka sina  /   22:29, 12. sept 2017
samast külast?
  /   04:31, 13. sept 2017
Vaimukas omaarust?
K
Kuule tobu 04:31,  /   15:54, 13. sept 2017
öösel tuleb magada.
  /   20:00, 13. sept 2017
Tobu käest kuulen, et tobu olen,
Ä
Ähh!  /   18:26, 12. sept 2017
Tasuta transport, tasuta TTV, pensjonäride toetus, linnapood. Mis kuradi lapsed vee!? :(
J
ja selle eest  /   18:30, 12. sept 2017
saavad pagulased valida, mida söövad, töötajad teevad kõik valmis, toovad tee kätte ka nagu telekast näidati. ja viiakse neid ka huvireisidele, pakutakse meelelahutust. mis on selle kõrval eesti laste tühjad kõhud? ei midagi.
P
pange uus plaat peale  /   18:57, 12. sept 2017
ekriidid karjuvad juba siin kooris - pagulased ja pagulased,
ainult pagulased on süüdi...jne
narrid olete, muud ei midagi, te muud ei näe - seda muidugi helmede poliitptopaganda järgi - kui ainult pagulasi.
T
tõsilugu  /   00:13, 13. sept 2017
Tunne on juba, et EKRE on pea ainus, kes reaalselt TAHAB, et siia pagulased tuleks, et saaksid öelda "mis nad ütlesid". Näib, et nad juba maniakaalselt ootavad, et mõni kurjategija oleks islamiusuline, et öelda "mis nad ütlesid". Unustades, et meie oma vanglad on siin täis täitsa valgenahalisi lähinaabrilist päritolu vägistajaid, mõrvareid ja teisi kurjategijaid. Pole iial näinud, et "mustus" oleks eestlasest vägistaja.
Ükski teine poliitiline jõud EI TAHA pagulasi siia, aga saavad aru, et Eesti ei saa eksisteerida eraldiseisvana, on olemas diplomaatiised suhted ja rahvusvahelised kokkulepped. Ei saa vaid eurotoetuseid vastu võtta ja probleemide korral selga pöörata, kuigi jah - eks see eestlaslik oleks, et headel aegadel ripume kaelas ja raskel ajal teeme näo, et ei tunnegi.
J
Jauram  /   18:17, 12. sept 2017
Tahaks teada, mida siin modereeritakse !? Tõde, ausat tõde või mõttepunktide arvu vastavust, mitte üle kolme....! Olgu 3,4,5 mõttepunkti, tõde jääb tõeks !!!
Ainult teie modereerijad võiks selgeks saada, et sidesõnade ete koma ei panda, düsgraafikud !!!
Ü
Üldse on nende moderaatoritega häda.  /   18:30, 12. sept 2017
Arvavad, et on Jumalad. Kirjutad kasvõi sama artikli mõne lause, kasvõi terve artikli kommentaari, nemad "suunavad modereerimisele". Ise võivad kirjutada, mida tahavad, kommenteerija ei või isegi nende sõnu korrata.
T
Täna on vist  /   19:40, 12. sept 2017
sõjajumal Marsilt, modereerimas?
E
ei ole võimalik  /   18:15, 12. sept 2017
Kui lapsele on ettenähtud eesti miinimumpalk 470 eur + 50 eur lastetoetust/ kuus, siis , kuhu see raha pannakse? Emad pühivad tagumikku või???
I
Imelik jah et selline asi tänapäeval võimalik on   /   18:28, 12. sept 2017
Lapsed poolnäljas kui samal ajal toodab eesti põllumajandus või tootis topeltkoguse piima ja kõike muud toittu mida on raske eksportida. Nende laste vanemate peale ilmselt ei tasu loota, eks paljudes peredes kuluvad rahad eelkõige suitsu ja alko peale ja mis sellest üle jääb sellest elatakse
K
kõik on võimalik  /   18:32, 12. sept 2017
oh, küll mõned lõbusad emad juba teavad kuhu lastetoetusrahasid panna
- omale moodsaid hilpe ju vaja või
- on vaja ka küünelakke ja muud kreemikesi
- ja restoseminekuks või sõpradega party-pidudeks,
- alkoholi ostmiseks jne, jne. - kõigeks saavad mõningad emad-isad oma lastetoetusrahasid kulutada-laristada.
S
siis ongi need   /   21:54, 12. sept 2017
lõbusad emad süüdi, pole vaja siin Eesti riigi peale näpuga näidata. õhtulehe loll pealkiri ja veel lollim jutuke.
M
modereerige  /   21:55, 12. sept 2017
nagu jaksate. tahan teada, kes siin otsustab.
V
Vastaja  /   06:37, 13. sept 2017
Õhtulehe omanik, tema ju need moded tööle palkab.
1
18,32  /   19:56, 13. sept 2017
sinu kirjeldatud emmesid pole just 50 000, aga isasid, kes arvavad, et lapsed sööki ei vaja, on 40 000. Pealegi ei saa keegi seda ettenähtud summat kätte, kui isad tuimalt ei maksa. Kas ema peab siis nälga jääma, kui tema palk ongi vad 470, aga lapse isa ei maksa? Pea nüüd väheke hoogu, suurelt jaolt loobuvad naised kõigest, et laps söönud. Neil, keda sina klubides rihid, pole lapsi või pole nad näljas. Oled vihane, kuna pead lapsele elatist maksma (mis pole 470, ega pool sellest ja sa isegi ei maksa), aga naised pidutsevad nagu sina ja keppi nad sulle ei anna, kuna oled mömm. Väike kibestunud näss oled.
M
mamma mia  /   18:15, 12. sept 2017
No see on nüüd küll üks igivana lugulaul
Juba aastaid tagasi karjusid kremli palgalised trollid
hommikust õhtuni ja õhtust hommikuni
söögi alla ja söögi peale:
- Eesti rahvas nälgib,
- Eesti lapsed söövad suure näljaga lepalehti
ja nätivad muru
ja ikka selles vaimus edasi.
Nüüd siis otsustati seda laulu kordama hakata.
--
Kui kusagil mõnedes üksikutes peredes tõesti lapsed on tühjade kõhtudege, siis on need vanemad kas eriliselt suured lorud ja tööpõlgurid või
tavaliselt on aga sellised vanemad kõvad joomamehed, kes oma lastest midagi ei hooli.
I
ilmselt näpuvääratus  /   19:00, 12. sept 2017
vist ikka - näRivad muru
K
Kuule ikka näpuvääratus,  /   20:45, 12. sept 2017
ära lase ennast häirida, neid lapsi on poolevähem.
I
Ikka näpuvääratus,  /   21:09, 12. sept 2017
neid lapsi on poolevähem.
L
lugeja  /   18:15, 12. sept 2017
Meie riigil peaks häbi olema sellist kirjutist lahte lasta. Kuidas on võimalik, et lastakse tuulde miljoneid /Eesti riigi eesistumise puhuks, mingite lennusadamate, muuseumite, kumude ja kultuurikatelde ehitamiseks) Peale selle veel miljonite kantimine JOK süsteemi alusel, riigikogulaste kuluhüvitised, palgatõusud, ei jõuagi kõiki üles lugeda. Milleks on vaja kulutada raha inimestele esmaotstarbeks mittevajalikele asjadele. Õiges riigis peaks olema kõigepealt lastel kõhud täis ja elamine olemas, inimeste palgad ja pensionid enam-vähem elamiseks vajalikus suuruses ja siis kui üle jääb laristagu nagu süda soovib. Aga seda meie riigi ei näe ilmselt veel sada aastat, kui see riik ka peaks püsima jääma.
A
Aga sellise laia joonega käitumisele tegi otsa lahti meie armas Lennart taasiseseisvumise järgsetel aastael  /   18:51, 12. sept 2017
Miljon krooni riigi raha oli kohe hädasti vaja kulutada Rootsis toodetud luksuskaatri Nimbus ostmiseks , et nagu Eesti ikka mereriik ja hea ju väliskülalisi merel sõidutada. Palju sellist kasutust ka oli ,eks nagu ajakirjanduski avaldas oli see rohkem erasõittudeks Väinamere äärsetesse suvilatesse ka teistel suurtel härradel Lennarti kõrvalt. Paigaldati ju sellisteks sõitudeks kaatrile kallis radar navigeerimise tarbeks et mitte karide otsa puruks kimada.
J
Jauram  /   18:12, 12. sept 2017
Egas osa koolilapsi tulevad vaid selleks kooli, et päevas vaid kordki sooja sööki saada, kõhutäiest ei hakka sealjuures veel rääkimagi... , õppimisest ammu-ilmagi !? Emad-isad orjavad ,,konkurentsivõimelisel" miinimum palgal mis on sama pikk kui naistepäevad (naiste päevad), 2-3 päeva on ja kuu aega pole....! Täname !
N
no  /   18:12, 12. sept 2017
eks need emapalga lapsed olegi..
M
Mann  /   18:04, 12. sept 2017
Aga mugavuspagulastest täismeestel ja väljasaatmiskeskuses lebotajatel on kuuldavasti kõhud täis. See on primaarne. Millal Eesti valitsus nii väga oma inimestest ja lastest hoolinud on?
R
rp  /   18:01, 12. sept 2017
Homod ja sisserändajad leiavad oma koha paatoslikes kõnedes, need lapses mitte.
L
l  /   17:52, 12. sept 2017
pole mõttetumat tegevust, kui tasuta jagamine, esiteks see ei leevenda vaesust, teiseks inimene ei tahagi enam ise pingutada ja jääbki lootma almustele ning neid isegi nõudma, need toiduainete ülejäägid tuleks kuidagi teisiti vaeste kasuks realiseerida, mitte niisama kätte jagada.
A
anon  /   18:03, 12. sept 2017
Oota, kas ma saan sinu mõttest nüüd õieti aru? Sa ütled, et LAPSED peaksid ISE toidu nimel pingutama? Anna andeks, aga see ei ole nüüd küll lapse enda süü, et pere kus ta kasvab ei ole hästi kindlustatud. Selleks on väga plaju erinevaid põhjuseid ja alati ei ole ka vanemad ise süüdi. Loodaks siiski rahvalt rohkem kaastunnet ja vähem küünilisust ja näpuga näitamist.
T
to anon  /   18:32, 12. sept 2017
kle, anna andeks, nii rumalalt ei saa ka ikka aru saada, kui lugemisoskus olemas on. loe siis veel ja pane konteksti.
N
Naine  /   17:46, 12. sept 2017
Huh... ehmatasin ära arvasin, et pagulased ei ole söönuks saand. Õnneks on need meie oma lapsed, kes vaesund.
V
vastne õpetaja  /   17:46, 12. sept 2017
Vaadates seda, kui palju on neid lapsi, keda tuleb tavalises piirkonnakoolis jõuga koolisööklasse ajada, siis tundub see statistika kummaline.
  /   19:29, 12. sept 2017
Täpselt, minu tuttav on koolis toidujagajaja on küll rääkinud, millised kogused toitu nö solgiämbrisse läheb. sorgitakse ja virisetakse toidu kallal.Või pole nad normaalset toitu harjunud sööma, kuna kodus seda ei tehta.
.
...  /   17:44, 12. sept 2017
Küsige kohtunike käest, kes ühe peoga lasid tuulde 100 000 eurot.
Ü
ütle aitäh Rattale!  /   18:19, 12. sept 2017
Jah, meie kallis riigijuht ja kremlimeelse keskerakonna UUS juht Jüri Ratas, selleasemel, et selliseid lapsi aidata,
plekkis selle kohtunike joomapeao SAJATUHANDE EUROGA kinni nagu niuhti!
K
Kuule sellise korra  /   20:33, 12. sept 2017
lõid ikka aastatega reffibande ja ka enamus kohtunike on ka selle jõugu poolt paika pandud ja ka kombed on ka oravate poolt, maksumaksja raha nõrkemiseni.
V
vanasti  /   22:19, 13. sept 2017
öeldi: uus luud pühib. Kui nüüd KE samamoodi jätkab, nagu reffid alustasid, siis mõtle, keda sa praegu süüdistad.
K
Küll on   /   17:41, 12. sept 2017
Selliseid vanemaid, kes väidavad, et lapsed kasvavad ise! AGA ISE ostavad kuu alguses siidrit ja suitsu ja õlut, ja nad ei tulegi rahadega kuu aega välja, sest veel telefon on maksta jne. Kui mees on, töötab see heal juhul soomes, maksab auto eest jne. Aga kui üksikema, ongi hambad. Vallast anti ühele "emale" kuivaineid, õli ja lihakonserve, see frukt mutt vahetas küla peal salasuitsu vastu.
Mida ja kellele te kurdate?
A
agõ  /   17:39, 12. sept 2017
Baba jega lidutab mööda Süüriat oma super palgaga, aga näljastele lastele ei saa organiseeritud rahvuslikku shii suppi.
  /   19:31, 12. sept 2017
Mismoodi? Tulevad kodudesse putru keetma?
T
teevad  /   22:21, 13. sept 2017
supiköögi ja kuulutavad.
E
Eino Taruk  /   17:33, 12. sept 2017
Raha pole, vaja ju eksperimenaatteatreid ja seksuaalvähemusi toetada...
5
50 000  /   17:24, 12. sept 2017
Õhtulehe järjekordne ämber.
K
Kuule  /   20:14, 12. sept 2017
kui oleks 20.000, siis oleks ok?
L
l  /   17:15, 12. sept 2017
eelkõige on lapsevanem kohustatud oma lapse eest hoolitsema, kui ta pingutusest ja tahtmisest kuidagi ei piisa, küllap teda siis ka aidatakse, tühi ei tohi lapse kõht mingil juhul olla.
  /   17:26, 12. sept 2017
Aga ei aidata ju.
  /   19:31, 12. sept 2017
Kuidas ei aidata?
H
häbi  /   17:15, 12. sept 2017
eesti riik vaesuse pärast,mida 27.aastaga pole suudetud likvideerida,tohutud rahad lähevad parteide rahastamiseks,armeele,aga eesti inimene teenib siiani kehva elatisraha...kus riigis me elame?
M
mann  /   18:05, 12. sept 2017
üldse ei saa aru, miks riik peab parteisid rahastama! Partei peaks ennast ülal pidama liikmemaksudest!
S
siis  /   22:22, 13. sept 2017
meil ei olekski ühtki parteid.
E
eestlane  /   18:38, 12. sept 2017
Ansip on selles süüdi.15 aastat võimu juures ja lastele ei antud sentigi.Tuuakse siia pagulasi ,igaühele 1000 eurot kuus söögiraha...
A
Ansip  /   22:22, 13. sept 2017
toob siia praegu pagulasi. Ratas lubab ju siis.
M
Maa Mees  /   17:06, 12. sept 2017
Aga poliitikud (parlamendi parteid) jagavad omavahel iga aasta plakatite kleepimiseks 5 miljonit.
Riigikogulastele makstakse peale mitmekordse eesti keskmise palga ka eriti rohket kulude kompensatsiooni, aga antud probleem on ju nende tekitatud ja lisaks hakkavad nad hiljem saama eripensioni.
Omavalitsuste liitumisel aitasid väikevaldade elankud agaralt kaasa mitteliitumiste põhjendamisek, mõtlemata sellele kui palju vabaneb ühe omavalitsuse kaotamisega nende ülalpidamiskulusid.
Jälle on valimised ja lendame valima broilereid, kelle ainus mure on hoida kinni oma kohast ja saada võimalikult rohkem lisasid ja nad lubavad sulle selle nimel kõike, isegi seda mida nad ei suuda kunagi täita.
O
ot, ot  /   17:11, 12. sept 2017
mitte 5 vaid 50 jagatakse erakondadele iga aasta täiendavat
E
Ehhee  /   06:47, 13. sept 2017
Ära liialda, eelmisel aastal oli katuseraha "ainult" 5,5 milli.
K
kui   /   22:24, 13. sept 2017
liidetud omavalitsustest mõnedki kohad ära kaovad on hästi. Karta on, et tulevad mõned juurde, sest vaja on ju valdu ühildada.
  /   17:06, 12. sept 2017
Need lapsevanemad tuleb vastutusele võtta.
M
Mann  /   18:07, 12. sept 2017
Kas selle eest, et makstakse miinimumpalka või selle eest, et nad oma lapsi ära ei anna?
  /   20:56, 12. sept 2017
selle eest, et oma lapsi ei toida ega otsi võimalusi paremaks palgaks.
Mehed kirjutavad, et 500 pärast ei lahku kodustki...siis iga nälgiva lapse vanem ei käi ju töölgi, olgem ausad.
N
Nukits  /   17:05, 12. sept 2017
Andmetega manipuleerimine. Näljast on asi küll kaugel. Pigem on meil lapsed üha ülekaalulisemad.
Nagu siin üks kommenteerija märkis, tasuta saadu võtmine ei tähenda tingimata puudust, pigem ahnust.
V
võiks teada  /   17:17, 12. sept 2017
et ülekaalulisus tuleb odavast ühekülgsest toidust (makaronid) ja mitte suurest söömisest
Ü
ühekülgsest  /   18:51, 12. sept 2017
kartulikrõpsudest ja burksidest.
1
17,17  /   20:53, 12. sept 2017
näljast ülekaal ei sünni, sünnib näljapaistetus, aga see pigem nälgiva Aafrika teema.
I
iks  /   17:05, 12. sept 2017
Üksikema oma miinimumpalgaga ei jõuagi oma pubekatest lapsi toita, see on täiesti võimatu. Vaadake kui palju üks poiss sööb! Sööb külmkapi tühjaks nagu möödaminnes.
T
Titega eit  /   17:07, 12. sept 2017
Algaja ebaõnn! Miks ta on üksikema? Igal lapsel on isa ka.
V
vaata ringi  /   17:14, 12. sept 2017
Riigiettevõte Eesti Post otsib töötajaid 470 euri töötasu PLUSS siis midagi lisaks.Kust need kõhud nii täis saavad. Kui räägid keskmisest siis viska pilk kõrgepalgalistele riigiametnikele ja muudele elukunstnikele ja saadki kenasti 1200 keskmiseks.
  /   17:19, 12. sept 2017
Algaja ebaõnn, miks sa oled üksikema. Ikka ise oled süüdi ja ei ole mõtet halada siin seda üksikema mõttetut juttu! Igal lapsel on ka isa ja Eesti riigis on seadused kuidas panna see isa maksma, muidugi kui on teada, kes isa on!
Ü
üks ema  /   18:07, 12. sept 2017
vaata armas kommenteerija, üksiemad ei ole vaid need naised, kes on elus mõne halva otsuse teinud, vale mehe valinud või kogemata abielumehest rasestunud. Ma tean üksikema, kelle mees suri ja see naine jäi väga raskesse olukorda. Kui lahku läinud vanemalt nõuab riik elatist lapsele pool miinimumpalgast, siis toitjakaotuspensionit arvutab lahkunu makstud sotsiaalmaksust - ehk mida nooremana surnud isik, seda väiksem on pension lapsele. Antud juhul oli see siis 120.- .Pole eriti õiglane, eksju! Riik paneb isad maksma, aga isast ilmajäänud lapse emal pole kellegi käest nõuda.
A
anon  /   18:11, 12. sept 2017
Kui isa teenib miinimumi ja ülejäänud saab mustalt, kui varad on kirjutatud kellegi teise nimele, isa ise on mingi mõtetu tühikargaja jne. Kelle sa siis vastusele võtad? Isa suguvõsa, tema tööandja, tema sõbrad? Hea on alati teisi kommenteerida kui tegelikult ei tunne inimest. Eelarvamuslikkus on negatiivne mitte positiivne iseloomujoon.
O
oh ja  /   18:12, 12. sept 2017
huvitav, et keegi ei ole seda teha suutnud. Ilmselt on nõnda, et pole kellelgi asotsiaalselt isalt midagi võtta kuna sealt kust pole midagi võtta ei saagi ju midagi võtta
  /   18:54, 12. sept 2017
kui isa on otseselt asotsiaalne, siis pole tõesti midagi võtta. kui aga isa töötab mustalt, tuleb teavitada maksuametit.
.
....  /   18:39, 12. sept 2017
Miks neid lapsi nii palju teha,kui toita ei jõua...
P
paha naine  /   20:13, 12. sept 2017
üksikemadus on naise valik. Juba vanarahvas teadis, et sünnitada tohid niipalju, kui jõuad üles kasvatada. eks võtku siis pensioärist ema appi. tema oskab vähemalt odavat süüa teha, sest nõuka ajal pidime kõik odavalt ja üksluise toiduga ära elama ja enda lapsed toitma - suureks kasvatama.
  /   20:51, 12. sept 2017
vanarahvas sünnitas, nagu taevane andis. Mõned surnult sündinud või surnuks nälginud ei heidutanud reibast meelt, ikka sünnitati lootuses mõni töökäsi juurde saada või lausa lapsendati orbusid, kes ju süüa küsida ei julgenud, aga tööd tegema kohustatud olid suurest tänuvõlast.
Sa loe ikka ajalugu ka. Kui ajalugu ei huvita võta ilukirjandus appi. See pole tühja koha pealt sündinud.
Paha naine oleks tiba liiga palju öeldud, kuna sina pole enam naine, sa oled lihtsalt ämm.
U
urr  /   17:02, 12. sept 2017
No aga mis siis! Peaasi et pagulased poputatud saaksid, siis saame mammamerkeli käest kiita.
A
aga pagulased on inimesed, haritud ja kasulikud,töökad ja kultuursed  /   17:07, 12. sept 2017
aga valged lapsed "? Tule,taevas,appi,lapsed reformime -
L
lõpetage  /   17:16, 12. sept 2017
täna läheb elu paremaks juba iga tunniga , sest hooliv Keskerakond on juhtohjad tugebasti pihku haaranud, Majandust juhib ju nüüd meil oma alaspets Kadri
T
tõdemus  /   16:58, 12. sept 2017
Tallinna tasuta ühistransport ja tasuta toit lasteaedades ja koolis on see stiimul, mislaste näljahäda leevendab.Isamaalised jõud ja sotsid soovivad sellegi hävitada
S
see just õige isamaalisus ongi  /   17:08, 12. sept 2017
kohalikud hävitada ,ja ruttu
M
Mutt  /   17:39, 12. sept 2017
Kas need 50 000 last on kõik Tallinnas või?!?
  /   16:58, 12. sept 2017
Aga ongi ju vanemad süüdi. Kui sul ikka finantsiliselt ei ole võimalik last üleval pidada, siis peaks enne lapse saamist korra veel järgi mõtlema. Kui sa enne last juba ei ela palgapäevast palgapäevani ära, siis mis kuradi valemiga need vanemad arvavad, et lapsega elab?!?!?! Ja siis kõik teised kasvatavad võõraid lapsi. Täpselt nagu need, kes tööl ei käi ja siis otsustavad lapse saada. Nii, mina kui maksumaksja maksan 1.5 aastat su lapse eest, aga mis pärast saab??!?! Ja siin oli ühe vanaema kommentaar - õige, maal elades peabki ise kasvatama, siis ei ole lapsed ka nälgas. Mina linnas elav inimene kasvatan isegi nipet näpet asju, nüüd maal elav inimene ei saa. Ei saa olla nii saamatud ja kerjata. Minul on ka kodus väike beebi. Saingi alles nüüd, kuna enne ei oleks kuidagi hakkama saanud. Enne tuleb ikka ise end jalule seada, kui teise inimese siia ilma tood. Ma ei ole õel ega pahatahtlik, vaid aus. Kusagilt võiks ikka mingi piir ka minna, mitte lootusetult sigida ja jääda teiste peale lootma
  /   17:04, 12. sept 2017
Laste eostamise ajal olid ehk olud teised.
V
vanaema  /   17:04, 12. sept 2017
ei ole sa tohmakas aus vaid l o l l , tänapäeva elu on täna nii ja homme naa, milleski ei saa kindel olla
ka sina noor ohmu võid homme vaene olla!! mõtle selle peale enne kui teisi õpetama asud
  /   17:11, 12. sept 2017
Siis sina vanaema oled ise tohmakas. Alati tuleb mitu käiku ette mõelda, mitte oodata, mis homme saab kui omadega pees oled. Tõenäoliselt oled sa saamatu mutt, kelle lapsed on sama saamatud ja nüüd otsid õigustust. Minul on ka tagavaraks plaanid tehtud. Ei ole nii, et täna läks elu alla ja kukun kerjama. Kuidas saab riik nii saamatuid täis olla?!?! Ka mina võin kaotada töö, keegi pole selle eest kaitstud. Selleks ongi säästud ja kogumishoiused. Selleks ongi sul oskused. Ja see beebi ei söö midagi miljonite eest piima ja püreesid on võimalik ise ka valmistada. Ei maksa otsida vabandusi enda rumaluse peitmiseks
  /   04:42, 13. sept 2017
Jumal küll, millise kõnepruugiga vanaema siin möllanud.
E
Ehh  /   06:56, 13. sept 2017
Kratiga paras paar, kuidagi meenutab Kübaramoori. Ehk kuuluvadki ühte erakonda.
K
kallis ja lugupeetud aus eestlane , miks te kannatate lapsi =  /   17:09, 12. sept 2017
olete unustanud omad oskused ja kõrge eetika ? Ei või olla.
K
kas?  /   16:56, 12. sept 2017
kas vanu inimesi enam inimesteks ei peeta?
A
ammugi mitte,ainult va kesikud oma populismis  /   17:11, 12. sept 2017
tuletavad neid meelde.
Möödunud aasta Jõuluajal oli ajakirjanik hr. Uustalu lausa vihast lõhkemas,kui Lõuna_Eestis vanad sõid kringlit ja jõid kohvi.
Ta lausa kriiskas selle koleda juhuse pärast detsembris 2016
M
mamma mia!  /   16:55, 12. sept 2017
Silja! Ruttu kooli! matat õppima, kas teil keskharidust ka on vä
R
Railis Meps  /   17:16, 12. sept 2017
tal oli põhikoolo keskmine alla 3,75, ta poleks tohtind keskasse saada
R
riigipea  /   16:50, 12. sept 2017
me peame pabulasi toitma.
S
Silja Paavle, vaata see arvutus nüüd hoolega üle  /   16:47, 12. sept 2017
Eesti Toidupank viib nädalas toitu enam kui 9500 abivajajale, kellest 2/3 on lapsed. See tähendab, et umbes 57 000 Eestis elava lapse jaoks pole täis kõht tavapärane osa igapäevaelust
S
siss  /   17:20, 12. sept 2017
Ajakirjaniku jaoks pole ju 0 number ! #ABSURD
J
Jep  /   08:46, 13. sept 2017
Kas klikinälg oli nii suur, et ei olnud aega artiklit kontrollida?
E
Eesti...  /   16:46, 12. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
Mis asi krt  /   16:58, 12. sept 2017
lõugama võtab?
S
sm.moderaator pani lukku selle,et Eesti Wabariigi põhiseadust reformiti   /   17:16, 12. sept 2017
mister Ilvese tarbeks. Kadriorgia ja eestlaste lipu teotamise meeldetuletus ei vasta tema reeglitele.
Aga jalatüstmine olim igati OK ja seda ülistati TV ekraaniltki.
E
Ega  /   17:33, 12. sept 2017
siis riik ei hakka lapsi toitma.Riik saab hakata ainult karistama vanemaid kes ei hooli lastest ja kes on mujale tööle läinud ning lapsed jätnud oma penskarist vanemate kasvatada.Terve eesti on selliseid peresid täis.Praegu on niipalju võimalusi raha teenimiseks,et kui laps on näljas on see otseselt vanemate süü.
M
Mari Murakas.  /   16:42, 12. sept 2017
Andke mulle, vanale naisele (vanaema)andeks, kuid millegipärast mina ei suuda seda uskuda. Kui see oleks tõsi, siis ma märkaksin, et laste vanemad pingutaksid, et oma lastele toit panna. Ma elan maaasulas,kus igale, kel vähegi tahtmist oleks võimalik võtta endale maatükike ja kasvatada oma perele porgand-peet-kaalikas, kartul,kapsas. Ei, seda noored küll ei tee. Nemad ootavad "käsi pikkas"vallamaja ukse taga, et saada toetust,mis siis pahatihti vahetatakse kodupoes kähku pudeli vastu. Uskuge, ma tean, mida siin kirjutan. Olen oma silmaga näinud. Sama ka toidupanga poolt antavaga.Siis nõutakse, et antav kraam oleks esmaklassiline, ei mingit "parim enne" möödas kaupa.Mina, vana inimene kasutab väga tihti kaupluses seda letti,kus seisab kaup "parim enne"möödas. kasutan sedasama kaupa koheselt ja tuleb välja täiesti normaalne toit. Ma ei saa aru,kas tõesti leidub lapsevanemaid,selle asemel teha oma lapsele näiteks kasvõi sellest kaubast toitu, kuulutab , et tema lapsed näljas on. Seesama noor ema, ei vaevu mingi pisikese töötasu eest tööd tegemagi, vaid palk olgu vähemasti 1000 euri, siis alles hakkavad mõtlema. Et enne kerjab vallast toetusi ja statistikasse lähevadki tema lapsed kui NÄLGIVAD, kui ise midagi ära teeks, Kui te minuga nõus pole, siis mõelge seesama ema saab koos lasterahade ja toetustega kindlasti rohkem kätte kui 400 euri. Kui selle raha eest lapsed nälgivad, siis ei oska lapsevanem lihtsalt oma rahadega toime tulla. Kõik pensionärid siis ju nälgiks!
S
sellised noored emad ja lapsed  /   17:17, 12. sept 2017
kuuluksid vanaemal seebiks keeta .
O
oh ja  /   18:19, 12. sept 2017
ega enam sotsialism ole, et antakse tasuta maad. Maa on kellegi eraomand ja kapitalistist omanik tahab maalt tulu saada ning ilma ei anna midagi ära olgu või söödis
T
Totu Kuul  /   16:41, 12. sept 2017
Tean mitmeid, kes kasutavad ka neid abipakette, kuid kes kohe mitte ei peaks midagi sealt saama! On kahte sorti, yhed nagu ikka joodikud, teised, no ytleme, et keskmisest korgema elatusega kliendid. Ei saa alati oelda, et vanemad syydi. Need vanemad on ammu kas murdunud voi ei jaga enam maad ega mytsi. See on pigem riigi praak, igale poole, kuhu vaja pole, raha eraldatakse, aga kuhu lausa karjuvalt vaja...
K
Kuzzer  /   16:39, 12. sept 2017
kas teate palju toitu visatakse ära meie kauplustes igal õhtul? eesti peale kokku umbes Saaremaa praamitäis. täiesti kohutav. aga lapsed nälgivad.
A
Aga  /   17:17, 12. sept 2017
kui ära ei visataks ja tasuta hakatakse jagama,siis oleks ju veel rohkem näljaseid lapsi.Enamus toidutegijaid paneks oma uksed kinni ja hinnad oleksid laes.Suur töötute armee ka kohe olemas.
P
propastop  /   16:34, 12. sept 2017
Oli kord "Kristiine turg", õnneks pandi asi kinni. Oma silmaga nägin kui turu kõrval parkis toidupanga kleebistega kaubik ja juht viis kastitäie šokolaadi turu putkasse. Vaevalt nad seda nälgivatele lastele jagasid.
Praegu esitavad toidupankurid väidet millel pole mingit tõestust. Õhtuleht võiks vähemalt pealkirja ära muuta kui ei soovi oma mainet kaotada.
K
Kadi  /   16:33, 12. sept 2017
Tasuta asjade krabamine ja nälg ei tähenda üht ja sama.
  /   16:48, 12. sept 2017
Tasuta asjad (ka poe tagused) jagab kohalik maffia!
  /   21:35, 12. sept 2017
ka kollidel on pealik ja territoorium jaotatud. Aga egas kollid laste pärast muretse, nad rohkem piiritusjookide peal väljas. Kui tahad nende võimuvõitlust maffiaks nimetada, anna minna, aga laste pärast nad ei muretse. Kui oleks muretsenud, poleks kollideks hakanud.
D
djaval  /   16:33, 12. sept 2017
Kui ikka lastel kõhud tühjad peab paar tanki ja mõned raketisüsteemid juure ostma...
M
mis tankidest sa räägid?  /   16:52, 12. sept 2017
kas sa ei näe,milline võitlus käib võimupiruka juurde saamiseks?
Need kavatsevad edasi laristada ja seepärast ei jagu lastele ja penskaritele.
Ainukesena EKRE mõtleb kokkuhoiule ja rahvale.
Ä
ära aja kassi kaagutama  /   17:19, 12. sept 2017
ja kana astrofüüsika loengut pidama.
Ei EKRE komud erine teistest,aated krabisevad neil täiesti ühel viisil
J
ja mida teeb  /   16:28, 12. sept 2017
printsess-hernetera? Eesti elust ei tea kersti mitte midagi, silmakirjalik eu asehaldur. Huvitub ainult eu agenda ajamisest, muust ei midagi.
A
Aarne  /   16:26, 12. sept 2017
Täitsa õige,emad isad ei täida oma kohustusi ja jätavad lapsed hooletusse.Pole võimalik et tööd pole,vaid on vaja olla ise hakkajam.Kui puudub siin töökoht siis seda peaks otsima teisest kohast aga et lapsed näljas see on kole asi.
  /   16:46, 12. sept 2017
Ei ole alati emad-isad syydi, tee silmad lahti ykskord! Kui arved makstud, hakatakse kohe sente lugema, lihtsalt ei jouta peret majandada nende sandisentidega.
1
16,46  /   20:26, 12. sept 2017
siis otsi tasuvam töö, või hakka ise tööandjaks, või mida iganes. Elu on võitlus, mitte allaandmine. Allaandmine on surm ja seda väga suures plaanis, kui sa isegi oma järglased nälga ja virelema jätad. Miks peaks vähe edukam naabrimees su lapsi toitma? Ahh? Võitle elu eest! Me ei ela Dubais ega kommunismis. Kommunism ei läinud läbi, kuna on ka sinust vaesemaid, ja kohe sul konvoi ukse taga, kes tahvad sinu leivaviilu poolitada, et seda veelgi äpumatele jagada. Tühja sa nõus oleks omast leivast andma regulaarselt iga päev, ikka teiste oma rihid. Töötulemus 0, aga kätte tahaks 100.
Või mine Dubaisse, katsu kodanikuks saada vingumisemedali eest.
M
Mari.  /   23:48, 12. sept 2017
Pane oma internet kinni ja osta lastele süüa.
V
Vasta  /   16:23, 12. sept 2017
Mismoodi on emad-isad süüdi?Ehk selgitad?
  /   16:53, 12. sept 2017
Et nad oma lapsed tühja kõhtu panevad kannatama. Igal perel on mingisugune sissetulek, ka siis, kui tööd ei ole. Tihtipeale kulub see sinna, kuhu vaja poleks. Eelkõige peaks laste peale mõtlema, kui vähegi viitsid ja leidlik oled, saab üsna väikese raha eest valmistada korralikku toitu.Valmistoidu ostmiseks kulub loomulikult rohkem.
K
kus on see pood,kus üsna väikese raha eest  /   17:20, 12. sept 2017
söögikraami osta saab ? Kus ?
  /   19:47, 12. sept 2017
No näed, sa ei saa ju kommentaari mõttest ka aru, mida siis veel tahta, ainult lahmi.
  /   16:54, 12. sept 2017
Kas Te tõsimeeli õigustate neid emasid ja isasid, kes oma lastele toitu ei anna? Et polevat võimalik? Nalja teete või?
  /   17:09, 12. sept 2017
Eks sa katsu heal jarjel inimesele selgitada, miks su miinimumpalgast parast arvete maksmist raha normaalseks araelamiseks ei jatku.
M
mikk  /   18:59, 12. sept 2017
Miinimumtöö eest saab miinimumpalga - hakka tööle.
E
emad-isad  /   17:46, 12. sept 2017
teevad täpselt niipalju lapsi valmis, kui palju suudavad äratoita ja üleskasvatada-nii vist peaks olema!?
M
Madis  /   16:49, 13. sept 2017
Ja siis muudab riik regulutsioone nii, et laste jaoks enam raha ei jätku. Teadjad ütlevad kohe: "kasuta kondoomi" aga ka kondoomi abil laste hädatapp on seadusega keelatud. Ja nii oledki ühel hetkel fakti ees - kulud kasvavad kiiremini kui palk ja lastele enam nõutud summat ei jätku. Selle, mis jätkuks, aga võtab kohtutäitur oma tulemustasuks.
S
see ei ole tosi !  /   16:23, 12. sept 2017
see on sama tosi ,kui voikriis . ohtuleht on vene propagandakanali sputnik filiaal ! eestit halvustavaid valelikke artikleid tuleb ohtulehte iga paev . yks totram , kui teine.
L
Lugeja  /   16:22, 12. sept 2017
Kui ema või isa maksab elatist siis laps võib ikka näljas olla. Enamasti on probleem siiski ülekaalulisuses.
T
to lugeja  /   17:25, 12. sept 2017
Pigem on vast ülekaalulisus seotud sellega,et mõnedki pered peavad õhtusöögiks pakkuma makarone olematust lihast tehtud keeduvorstiga,praekartuleid ilma millegita või näppu haarama allahinnatud säästusaia.Aiamaad omavatele kaasa ei saa tunda,kuna enese laiskus,kui ei viitsita juurikaid kasvatada,kasvuhoonet ehitada või kanu pidada ja kogu sellest kraamist talveks hoidiseid teha.
E
Eesti Toidupank viib nädalas toitu enam kui 9500 abivajajale, kellest 2/3 on lapsed. See tähendab, et umbes 57 000 Eestis elava lapse jaoks pole täis kõht tavapärane osa igapäevaelust  /   16:21, 12. sept 2017
Eta tsto za matematika?
  /   16:54, 12. sept 2017
See on ÕL matemaatika.
P
ponimaješ, duura?  /   19:07, 12. sept 2017
nii, et 9500 abivajajat PERET, kelledest 2/3 on ka lapsED...
  /   21:32, 12. sept 2017
ise sa oled duura
L
Loogikapank  /   16:20, 12. sept 2017
See tähendab, et umbes 2 miljonit eesti last sööb puulehti.
P
Pole õige - oksi söövad  /   16:28, 12. sept 2017
N
no näed-parts külma rahuga nendib-  /   16:57, 12. sept 2017
"söövad oksi" ja kõik,mõned millid siia-sinna ja Brüsselisse,äkki lapsed hakkavad tema mune tahtma,mida ta valimiste aegu poes veeretas?
  /   20:04, 12. sept 2017
egas need brüsseli vennad vaestele lapsi trei.
K
kallis armas TArand soovitas  /   17:21, 12. sept 2017
küll heini süüa .
  /   21:33, 12. sept 2017
Misasju?
A
Allex  /   16:18, 12. sept 2017
Hakkab jälle selle õhust võetud numbri seljas sõitmine. Tõsi, kümme tuhat on kuskil vahepeal einestamas käinud.
M
mhh  /   16:15, 12. sept 2017
Kus vanemad on, et nad lastele korrapäraselt süüa ei anna?
M
maakas  /   16:17, 12. sept 2017
eks raha kulu viina ja suitsu peale...
  /   16:11, 12. sept 2017
Kui see tõsi on, siis on süüdi nende emad-isad.
Ä
Ära  /   16:23, 12. sept 2017
enam peale võta.
  /   16:55, 12. sept 2017
Kes siis süüdi on?
  /   17:18, 12. sept 2017
Vale maj.poliitika!
  /   20:03, 12. sept 2017
egas maj.poliitika lapsi tee. Ikka vanemad peavad teadma, palju võib ja saab. Kui saaks veel 40 000 lapse rongavanemalt elatise kätte, jääks järgi 10 000. See oleks juba jõukohasem maksumaksjale.
Aga nii see küll toimima ei saa, et 40 000-e nälgas lapse üks vanem tillutab ringi, aga teised rabagu maksutulu ja loobugu teistest soodustustest...olgu selleks või tänavavalgustus, et osad issid eluaeg pidutseda ja lihtsalt oleleda saaks. Ei lähe läbi. Vanematega lapsi toitku siiski nende vanemad. Või siis munad maha, et ei tillerdaks tühja.
J
Jep  /   07:09, 13. sept 2017
Üleüldse - poliitika ongi süüdi.
K
kui on süüdi  /   17:22, 12. sept 2017
siis kasutage head rohtu . kanepinöör + tinakuul +või Haapsalu ravimeetod
R
Riigipalgaga  /   22:56, 12. sept 2017
nuumatakse kümneid tuhandeid bürokraate ja komejante, aga puudust tundvatele lastele antakse näpuotsaga.