Purdue ülikoolis viidi läbi katse, mis kinnitas: need, kes lisavad oma söögile pool teelusikatäit Cayenne’i pipart, sõid järgmise toidukorra ajal 60 kalorit vähem. (PantherMedia / Scanpix)

Kui sa tunned, et pärast söömist lähevad mõtted uuesti söögile ning kõht hakkab korisema, mõtle hoolega, mida sa tavaliselt sööd. Asi on lihtne - kui sööd valesid asju, tunned pidevat nälga, õige toit aitab aga söögiisu taltsutada.

Woman’s Day toob välja nimekirja toitudest, mis kõhu kauem täis hoiavad.

1. Munad koosnevad rasvadest ja valkudest ning täidavad seetõttu kõhu pikaks ajaks ega lase näljatundel nii kiirelt tekkida.

2. Avokaadod  sisaldavad kiudaineid ning häid rasvu, tänu millele püsib kõht kauem täis.

3. Kaunviljad, eriti just oad ja läätsed sisaldavad valke ja häid rasvu, mis hoiavad veresuhkru stabiilsena. Nii ei teki isu  millegi ebatervisliku järele.'

4. Cayenne’i pipar. Purdue ülikoolis viidi läbi katse, mis kinnitas: need, kes lisavad oma söögile pool teelusikatäit Cayenne’i pipart, sõid järgmise toidukorra ajal 60 kalorit vähem. Cayenne´i pipar on ka hea kaloripõletaja.

5. Kreeka jogurt sisaldab palju kaltsiumit ning valku ja vähe suhkruid - tänu sellele püsib kõht kauem täis.

6. Suppides sisalduv vesi, kiudaineterikkad köögi. ja juurviljad ning supi soe temperatuur aitavad kõhul kauem täis püsida.

7. Mandlid, nagu enamik pähkleid sisaldavad häid rasvu, mandlid lisaks aga ka kiudaineid. Neid süües ei lähe kõht liiga kiirelt tühjaks.

Jaga artiklit

1 kommentaar

S
sõin suppi  /   17:23, 20. sept 2017
tund aega tagasi ja siis oli kõht täis, praegu tundub tühi.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis