Jooga täidab inimese positiivsusega, peletab stressi ja stimuleerib ka vereringet, närvi- ja seedesüsteeme tõhusamalt tegutsema. (PantherMedia / Scanpix)

Kui soovid sügisel olla terve nagu purikas, järgi neid seitset nõksu.

1. Harrasta joogat. Jooga täidab inimese positiivsusega, peletab stressi ja stimuleerib ka vereringet, närvi- ja seedesüsteeme tõhusamalt tegutsema, kirjutab Women’s Health.

2. Söö värsket. Eks ütle vana rahvatarkuski, et üks õun päevas hoiab arsti eemal. Püüa eelistada üldse hooajalist värsket kraami, mis annab su kehale tarvilikke aineid.

3. Treeni intensiivselt. Lisaks joogale tee veel paar korda nädalas trenni, see muudab su keha tugevamaks.

4. Unusta alkohol. Alkohol pärsib sageli immuunsüsteemi tööd. Kui sa ilma napsuta ei saa, pea vähemalt piiri.

5. Suhtle sõpradega. Sotsiaalselt aktiivsematel inimestel on väiksem tõenäosus haigestuda.

6. Lõõgastus spaas. Leia aega ka iseendale ja lõõgastu. Kui teisiti ei oska, mine spaasse ja lõlita end argipäevast välja.

7. Maga korralikult. Jah, sa oled seda tüdimuseni kuulnud, kuid kordame veel - magades keha taastub. See tähendab aga, et inimene on seda tervem ja rõõmsam, mida korralikumalt ta magab.

Jaga artiklit

1 kommentaar

L
lihtsurelik:  /   09:10, 25. sept 2017
ma pole kordagi spa-s käinud; ju siis seepärast olengi haige. Nüüd on juba hilja minna!

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis