(PantherMedia / Scanpix)

Enne trenni soovitatakse kõhtu mitte täis pugida. Kuidas on lood aga jookidega - mida võib enne suurt koormust juua?

Women´s Health toob välja viis jooki, mida enne trenni minekut juua ei tasu.

* Piimapõhised energiajoogid. Neid võiks juua pigem pärast treeningut. Piim sisaldab valku, süsivesikuid ja rasvu, mistõttu võtab selle seedimine rohkem aega.

* Magusad joogid sisaldavad sageli rasvumisega seotud maisisiirupit. Taoliste jookide asemel muuda oma vesi ärksamaks tsitruseviljade, marjade või piparmündiga.

* Alkohol. Ei näi eriti tõenäolisena, et keegi enne trenni mõne õlle ära jooks, kuid isegi tunde enne treeningut tehtud kokteil ei mõju hästi. Alkohol viib su kehast vee välja ja mõjutab su tasakaalu ning sooritusvõimet.

* Gaseeritud joogid. Puhitus ja kõhuvalu on gaseeritud jooke tarbides kindlustatud. 

* Spordijoogid. Enamus spordijooke sisaldavad hulgaliselt suhkurt ja vajalikke vitamiine pole seal ollagi. 

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis