( Vida Press)

Kui tunned pidevat tungi midagi suhu toppida, mõtle vähemalt, mida sööd. On olemas mõned toidud-joogid, mis hoiavad kõhu kauem täis - nii ei õgi sa arutult suhkru- ja kaloririkkaid toite ja kaal püsib veidigi kontrolli all.

Woman’s Day toob välja kaheksa toitu, mis aitavad söögiisu taltsutada.

Muna. Teadlased soovitavad mune süüa hommikusöögiks, sest need hoiavad kõhu pikalt täis. Munad koosnevad rasvast ja valgust ning täidavad seetõttu kõhu pikemaks ajaks.

Avokaado sisaldad kiudaineid ning häid rasvu, tänu millele püsib kõht kauem täis ja ei teki isu igasugu jama endale sisse ajada.

Kaunviljad. Oad ja läätsed sisaldavad valku ja häid rasvu, mis hoiavad veresuhkru stabiilsena. Seegi soodustab, et isu ebatervislike roogade järele väga kergelt ei teki.

Cayenne’i pipar. Purdue ülikooli teadlaste uuring tegi kindlaks, et need, kes lisasid oma toidukorrale pool teelusikatäit Cayenne’i pipart, sõid järgmisel toidukorral 60 kalorit vähem. Samuti soodustab see vürts lisakalorite põletamist.

Vesi hoiab isud kontrolli all. Uuringute järgi sõid need inimesed, kes jõid enne toidukorda klaasi vett, 75-90 kalorit vähem

Kreeka jogurtis on palju kaltsiumit ning valku ja väga vähe suhkruid. 

Supid. Supis sisalduv vesi, kiudaineterikkad juurviljad ja soe temperatuur suudavad üheskoos isusid taltsutada.

Mandlid sisaldavad häid rasvu ja ka kiudaineid, mis hoiavad kõhu pikemalt täis.

Jaga artiklit

5 kommentaari

G
G  /   11:47, 2. okt 2017
Mis ajast on võimalik toiduga toitumist vähendada, eriti sellisega mis isu peaks tõstma??? Toitumisalane probleem asub otse peas!!!
.
... alati me kõike ei tea...!  /   11:40, 2. okt 2017
Sügisene taimesupp ajab kohe kindlasti lisasöögiisu peale. Ehk lusikatäis jogurtit supisisse tekitab täiskõhutunde. Avokaado, kindlasti küps, aitab seedimise kulgemisele tõhusalt kaasa, nii et lihatoitude juurde sobib. Ananass söögi enne sööki aitab seedida tõhusamalt - sobib enne ohtrat jõulusööki. Sama teeb ka papaia. Alati, kui rammusat lihatoitu sööte, võtke peale kas lusikatäis pohli või värske granaatõun, selleseemnetest pressitud mahla - aitab lahustada veresoontesse ladestunud rasvakorke, seega on seletatav miks granaatõun on pika eluea sümbol.
Peab mainima, et alates oktoobrikuu keskpaigast lahkub planeet Jupiter Kaalude sodiaagimärgist, kus selle mõju oli külluslikkuse andmine ja liialdamine, sealhulgas ka toiduga, eriti magusa toiduga, ning nüüd asub see Jupiter Skorpioni sodiaagi sektorisse ja see on hea, nagu astroloogid väidavad, mürkidest vabanemiseks ja kaalukaotuseks. Sellel ajal on teil selleks rohkem huvi ja ka tahtejõudu. Aga kuna Jupiter on liialduste planeet, siis pidage mõistlikult piiri! Kuna Jupiter teeb ka mingil ajal harmoonilise seisu Neptuunile, siis sellel ajal on lausa isoleerimine ennast liigsest toidust ja ka vedelikust üsna edukas ettevõtmine, mis peaks kulgema lausa loomulikult.

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis