7 kommentaari

  /   18:48, 7. okt 2017
Olen banaanikujuline, mis teha?
M
Mann  /   18:04, 7. okt 2017
Lugesin just kõik kommenteerimuse tingimused läbi ja tekkis küsimus, et kuhu jäi minu kommentaar? Jäi arusaamatuks millise punkti vastu ma kyll olen eksinud 😁
X
xxx  /   19:56, 8. okt 2017
see ju ohtuleht !
M
Mann  /   15:40, 7. okt 2017
Nii lolli kirjutist ei avalda isegi mitte super andekas Orgu! Ausalt ei teagi kas nutta või naerda nende soovituste üle. Inimeste anatoomia on kõigil sama: luustik mille peale ise kõik ehitame, vaid 1% esineb tõesti kaasasyndinuid defekte. Tõesti tahaks näha seda soovitajat, kes ytleb kas mul on õige aeg treenida hommikul, lõuna ajal, õhtul või koguni öösel. Rusika reegel on tund või poolteist peale sööki treenida. Ei mängi siin mingit rolli kas oled pirni või pardi kehaga. Ja veel üks mis kindel, et Sa ei saa mitte kuskikt lokaalselt rasva kaotada! Ma mõtlen just nn. kurikuulsaid sangasid ja kõhtu. Sa võid kasvõi igapäev 100 kõhulihast teha, kuid sellest pole mingit kasu, kui keha rasva% on meestel yle 15 ja naistel üle 20ne. Need kohad vabanevad viimastena pekist. Toidu kohapealt artikli autor luges ka ette nagu horoskoopi. Turul on piisavalt häid ja toimivaid toitumiskavasid. Kui neid järgida 99% saate vähemalt 5kilost esimene kuu lahti paljalt vee arvelt , mis teie keha tänu valele toitumisele kinni hoiab. Ärge uskuge mingeid sopalehe artikleid vaid võtke yhendust inimestega, kes teid oskavad suunata ja aidata! Mõnusat sygise jätku! ;)
O
Olen ka poolt  /   14:38, 7. okt 2017
Tüdruk kes on fotol, on täiesti normaalse figuuriga
T
Tüdrukul fotol  /   13:08, 7. okt 2017
ei ole küll mingeid lisakilosid. Ehtne, naiselik figuur.
M
mmm  /   17:47, 7. okt 2017
Lisakilosi ei ole, aga vorm võiks parem olla.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis