251 kommentaari

T
tere  /   09:10, 22. okt 2017
Kuulge Kristi, ta alles abiellus ja ei ole jorss maalt. Mingid pidurid ikka peavad olema inimsel.
Olenemata kusjuures ja saadeti signaale või mitte. On selliseid naisi kes ainutl signaale saadavadki.
Mule jäi just mulje sellest ahistatust et see oli üllatuseks - see kes on signaalisaatja sedae i koti eriti suudlemised peol jms.
A
Aivar  /   21:57, 20. okt 2017
Ma ei poolda mingisugust ahistamist, aga kui mulle antakse mõista, et minu ligidus Talle meeldib, siis ma kindlasti püüan olla MEES. Kui see ei toimi, siis ma lihtsalt taandun. See ahistatud naine v neitsi on lihtsalt üks häbematu ennest täis joonud neidis, kes loodab skandaaliga omale mingit väljundit leida. Tegelikult häbi pereisa Taavile, aga see näitsik peaks ka peeglisse vaatama. Kui mõistus ei võta, siis jalgevahe kinglasti mitte
Kirsti, sa küll annaks, aga peeglisse vaadates starost ne radost!  /   09:30, 21. okt 2017
Aivar ja Kirsti ilmselt hoidsid kadeduseahastuses küünlaid! :D
L
Liina  /   18:55, 16. okt 2017
Kõige lihtsam on "ingligest" süüdistada, kindlasti oli riietunud liiga ahvatlevalt. Rõivas ei suutnud, end lihtsalt vaos hoida... https://www.youtube.com/watch?v=51-hepLP8J4
V
väga, väga vildakas mõtteviis timmeril  /   23:54, 15. okt 2017
mis tähtsust on sellel, kes oli tema ihalusobjeks??? Tähtis on just nimelt see, et sellist asja, ükskõik kellega, ei tohi teha mitte ükski endast lugupidav positsiooniga abielumees. Siin eestis on moraaliga ikka VÄGA kehvad lood, seda ei eksisteeri mingis variandis enam peaaegu kellelgi...
M
meenutus  /   19:24, 14. okt 2017
kirsti on ise suur vägivalla vastane peresuhtes...
Kunagi kirjutasin talle vastuseks ,et vägivallaohver on ise vägivaldne-- sest, kui inimene pole lapsepõlves vägivalda kodus kohanud, siis edaspidi vägivaldses suhtes ta tunneb vägivalla kohe ära ja see suhe jääb katki kohe.
kirstile minu arvamus toona sugugi ei sobinud.... nüüd aga lähtub ahistamisel justnimelt minu loogikast.
sa kirsti tee omale selgeks--- kui vägivalla puhul on mees süüdi ,siis ka ahistamise puhul on mees süüdi .
I
Igaüks võib arvata  /   18:39, 14. okt 2017
Aga kõike ei tasu oma mõõdupuuga mõõta.
N
nojah  /   15:14, 14. okt 2017
Siis võib ju Luista ka iga troll kabistada pidudel!
T
teadja  /   12:47, 14. okt 2017
kirsti timmer on luisa sõbranna ja rõivaste hea perekonnatuttav,seepärast ta taavi kaitseks ambrassuurile viskubki.õhtuleht aga on pandud kõiki taavi vastaseid kommentaare kustutama.
T
tiuks  /   11:34, 14. okt 2017
Mul täitsa kahju Taavist... See on ju selge, et on igasuguseid orgiaid nendel reisidel olnud, millest ei ole räägitud ja usun, et Taavi võis seal veel üks süütumaid olla... Aga see ju puhas valmiste poliitika tuua tema kahuri ette. Muidugi kui oled niiii kõrgele roninud siis on parem väljapool kodu tõesti alkoholist loobuda, sest midagi teha ei ole Taavi on mees ja jumal on nad teistsuguseks loonud kui naise. Näiteks minu ülemus (mees) ütleb, et kui tema eksib siis tema on ületöötanud ja mõistus jookseb kokku, aga kui mina (naine) eksin, siis mina suhtun ükskõikselt oma tööülesannetesse...
J
Juhus  /   09:38, 14. okt 2017
Peod jätkuvad. Kui nüüd miski mees peol Luisat kabistab siis on Luisa inglistaatus kadunud.
T
Tohoh  /   19:39, 13. okt 2017
Kas " inglikene " või " kuradikene " aga noort naisterahvast seksuaalselt rünnata ei ole lubatav. Selle kohta on seadused olemas ja ma soovitan ohvril tõsiselt kaaluda politseisse avalduse kirjutamist.
T
Timmer  /   17:59, 13. okt 2017
peab end igas asjas eksperdiks.Veel on silma hakanud et kui keegi kuulsustest sureb siis tema on olnud sellele inimesele suur sydamesober v sobranna.
H
Homodega oleks ohutum olnud   /   20:31, 13. okt 2017
Need ei kaebaks ahistamise üle kuigi ka seal võib vastuseks tulla huvipuudus.
K
kaardimoor  /   17:07, 13. okt 2017
Kirsti järeldab naisest keda ta ei tunne, et järelikult naine jäi ilma, et selliselt kisab. Kahjuks on Kirsti Fb küll avalik, aga kommenteerimisvõimaluseta, seega küsiks siin, et kulla Kirsti, sa küll annaks, aga peeglisse vaadates starost ne radost!
T
timmeri moraal!  /   16:08, 13. okt 2017
Kulla inimesed, kas te ka pagulaste puhul röögite, et ise süüdi või siis teie maailmavaade muutub?
E
ei ole luule  /   15:07, 13. okt 2017
to inglike kukkus ise vette ,nii täis oli ,kui teda eemale töugati, vägisi tuli selga noh
M
maamees  /   13:57, 13. okt 2017
täkk ei ründa kui mära ei indle
I
isegi kui  /   14:18, 13. okt 2017
läheduses on vallaline mära, ei pea abielumees end täkuks. normaalne abielumees siis, petja muidugi peab.
  /   15:44, 13. okt 2017
täkul pole ka midagi kaotada, võib karata palju jaksab. Ja egas see mära indlemine nüüd ka kuidagi patusem ole, kui kargamine. Sa ei saa nõuda, et mära oleks arukas nagu naisinimene, aga mees võib olla arutu nagu täkk.
  /   15:47, 13. okt 2017
indlejaid leidub alati. hale õigustus.
E
eks muidugi  /   17:33, 13. okt 2017
Indlemine on ju saatanast, aga kargamine jumalast. Isegi mära (naisinimesest rääkimata) peab meesinimesest targem ja arukam olema, mitte alluma loodusele. Loodus selline valikuline, isastele lubatud, emastele keelatud.
Ekspeaminister pole täkk, ta peaks üsna tark mees olema.
V
Vanamemm  /   13:46, 13. okt 2017
Võib-olla mõni "sõber" poetas Taavi kohvitassi sinise tableti, et enne valimisi natuke nalja saaks. Ligi ju ütles, et varasemate välisreiside põhjal ta sellist Rõivast ei tunne.
T
Taavi  /   13:25, 13. okt 2017
ajas valimiskasti ja külmkapi segamini!
K
keppar  /   21:02, 13. okt 2017
pani mõlemat.
G
gunner  /   13:05, 13. okt 2017
Kas ahistatav oli inglike või mitte, aga joomase peaga saba alla ronida ei maksaks. Või kui ronisid, siis tunnista seda, aga ära ürita küsimustest kõrvale põigelda.
A
AGA  /   13:55, 13. okt 2017
me ei tea ju kas ikka ronis või tõstis nn. inglike ise saba üles ja nüüd hädaldab.
A
Anneli  /   13:05, 13. okt 2017
Inimestel on erinevad väärtushinnangud ja arusaamine seksuaalsuhetest. Timmer ei esinda eeskuju, mida me oma lastele sooviksime.
?
???  /   13:56, 13. okt 2017
Kust sina tead
A
ajakirjandusest äkki?  /   14:22, 13. okt 2017
sul ju ka google olemas, kasuta. timmer pettis oma narkodiilerist meest ikka kenast noore armukesega, avalikult. pärast ronis saba jalge vahel mehe manu tagasi, kus ta pääses, vares lendas ära ju :D mees elab nende sarvedega siiani ja ilmselt peab ka narkoäri siiani.
14:22-le  /   14:49, 13. okt 2017
Aga mehel oli karmavõlg naise ees...
M
Mida te tegelikult õigustate!  /   13:04, 13. okt 2017
Kas inimene kes ütleb oma arvamuse ja see ei meeldi mingile tegelasele, kelle seljatagune on kaitstud tema positsiooniga, on õigus sellele inimesele valada midagi kaela ja lükata ta basseini?
Kas Timmer tunnistab, et abielumeeste labane käitumine on selliselt õigustatud, siis võib ju käperdada iga purjus mats Timmerit?! Miks toimuvad sellised pralled maksumaksja rahakoti ja töö arvelt? Oma eralõbud töövälisel ajal peab igaüks ikka ise kinni maksa!
Ma olen eesti naistes pettunud, kuna nad ikka veel aktsepteerivad vägivaldset ja labast käitumist!
S
Selle  /   13:58, 13. okt 2017
labase käitumise kutsuvad nn. ahistatavad ise esile eriti sellistel pidudel.
E
ei ole nii  /   14:23, 13. okt 2017
kes ikka labane ei ole, ei lasku selleni ka siis, kui keegi nö provotseerib.
J
Jeerum  /   12:42, 13. okt 2017
Enamusel on ika arusaamad selgelt nihkes. Ojulandi mõnitatakse iga nurga alt, sest ostis oma isiklku palgaraha eest mõne meelest liiga kalli koti. Ja see teema kerkib ALATI üles, kui temast natukenegi juttu. Kusjuures kott oli fotode järgi tal ammu enne seda olemas, kui Refil oli vaja teda kangutama hakata ja selle teema üles kiskusid. Härra peaminister, kes tõesti käitus lubamatult arvestades tema positsiooni ühiskonnas, viibides riigi esindajana välisriigis, tal on lapsed ja äsja toimusid pulmad - talle otsitakse vabandusi ja nüüd tuleb välja, et süüdi oli hoopis naine, kes purjus meesisendile seksikas tundus? Timmerile teadmiseks, selleks ei pea sind keegi külmkapi taga vägistama, et tunda end viimse nartsuna. Ka palju muid asju on lubamatud. Kui mees alkot ei kanna, siis pole vaja juua või võtku omale lapsehoidja kaasa, kes teda valvaks.
V
vanaema  /   12:13, 13. okt 2017
Noorest põlvest on nagu meeles, et poiss läks täpselt sinnamaani, kuhu tal lubati minna. Ja et kui olid ise pisut vabadust andnud, siis ei tekkinud ei-ütlemise momendiks mingit halvatust, olenemata sellest, kas meeldis või ei meeldinud. Ja et kui olid pisut purjus, siis seda ettevaatlikum.
V
vanaemake  /   13:07, 13. okt 2017
Mehe agressiivsus vanasti oli peresisene asi ja väga paljud naised kannatasid selle pärast. Ka vägistamisjuhtumid vaikiti maha, kuna süüdistatakse ikka veel, et naine julgeb üldse kodust nina välja pista!
M
me ei räägi poisist  /   14:27, 13. okt 2017
vaid abielumehest ja kõrgest riigitegelasest.Poisile võib andeks anda, riigitegelasele mitte.Ära kipu teisi juhtima, kui sa ei suuda iseennastki juhtida.Tõenäoline on see, et mindigi riigi rahadega Malaisiasse lustima, kuna see koht on piisavalt kaugel et rahulikult abielu rikkuda.Kurb, et Timmer sellist asja õigustab, ju temal on abielurikkumise asjus teistsugune arvamus, umbes nagu muslimitel kelle arvates naine ongi k´´´´miseks, ei muuks.
M
m  /   12:08, 13. okt 2017
jumala õige .ükski mees ei saa sind vägisi nurgataha lükata .andnud kohe kõrvakiil ja oleks olnud korras.Sa naine kardad oma moraali pärast kui kaineks said ja nüüd tahad teiste elu rikkuda.Kahjuks on tänapäeval palju lubatud naistele ja mehi ei usu keegi,
T
to m  /   14:24, 13. okt 2017
ju see naine andiski korvi, aga ka.lt.su ego ei talunud, valas naisele koketeili kaela ja lükkas veel ka basseini. aga timmerisugune õigustabki, see on tema tüüpi elu, tühiste narkokelmidega sellist elu elataksegi.
9
9.34  /   11:58, 13. okt 2017
Oletame, et kogu lugu ongi lavastatud, siis:
1. Riigi peaminister (endist) ja riigikogu juhtivpersoon ei saa olla ometi nii lihtne saak
2. Olukorra lahendamiseks kasutas Taavi - telefoni, ähvardamisi, vabandamist, eravestlust, nõunike abi, PR abi....ja olukord eskaleerus sellest hoolimata st mees tegi jadamisi valearvestusi, et mitte öelda ei teinud yhtki õiget sammu. Selline kuju peaks juhtima riigiasju?
3. Taavi pidi olema ohvitseriõppustel, tuli sealt ära väites et on tähtsaid riiklikke asju ajada...ja läks kohvikusse naisega kohtuma, et ennast skandaalist vabaks rääkida...tegi sedagi ebaõnnestunult. Selline kuju tahab olla Eesti ohvitser?
Oletame, et lugu polnud lavastatud, siis:
1. Mida Taavi väitis, et rääkis esimesel võimalusel oma naisele - väidetavalt midagi ju ei juhtunudki. Mida ta siis rääkis - tantsisin teise naisega lähestikku ja nüüd ta tahab skandaalikest? Tantsimisest ei teki skandaale, skandaalide jaoks on vaja enamat ja seda Taavi eitab endiselt.
2. Taavi vabandas naise, enda naise, pere ja riigikogu ees. Ta ei ole senini vabandanud Eesti rahva ees, kelle rahadega ta neil üritustel käib ja kelle mainet ta olulisel määral rikkus.
3. Kas lõtvade elukommetega naise ahistamine on kuidagi kergendav asjaolu, kui ahistada süütut neitsit kastesel kuuvalgel ööl? Või on asi ikkagi pigem ahistamises, mitte subjektis?
  /   11:26, 13. okt 2017
Nõus Kristiga, no kui selle naisele ikka ei meeldinud, oleks võinud ta ju ära minna aga vot ei läinud.
P
pea hoogu  /   14:26, 13. okt 2017
tahtis ju minna, aga purjus mats ei lasknud, lükkas koos riietega basseini. osades artiklites on see ka sees, osades on see kinni mätsitud. ise tahaksid ära öeldes sellist nn karistust saada solvunud matsilt?
H
hoogu-le  /   17:24, 13. okt 2017
Ei tahtnud ju ära minna, ütles, et pelgas äraminekut...olla olnud piinlik ära minna.
E
Eks  /   11:24, 13. okt 2017
Tunnistaja väitel oli sel naisterahval enne seda juba kolm korda seal basseinis "käidud"!
Kas see ei pane natuke mõtlema?
E
Eksile  /   11:31, 13. okt 2017
Tunnistaja väitel käis ta i s e seal kolm korda, sest äär oli õhuke.
Ä
ära valeta  /   14:27, 13. okt 2017
valetad vastikult, kas nii suur janu on taavi päästa? luis, sina vä?
  /   11:19, 13. okt 2017
selgeltnägija on rääkinud, aamen!
T
teadja  /   11:06, 13. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
no kuulge  /   11:19, 13. okt 2017
kellele ei meeldiks... frigiidne peab oliema või...
K
kuuleme  /   14:29, 13. okt 2017
aga jah, osad naised ei lähe kiima suvalise isase peale. sina ilmselgelt lähed, palju õnne sulle.
J
Ja   /   14:03, 13. okt 2017
kust sina nii teadja oled ,vaatasid vesise suuga pealt et ilma jäid ja kade oli või? OH TULE TAEVAS APPI. Sa lihtsalt ei salli Kirstit.
O
on ka  /   14:28, 13. okt 2017
meelde jäänud piltidelt, kus u.darad õieli kõigile võtta.
läks modereerimisele, seda elundit ei tohi mainida.
N
naine  /   11:03, 13. okt 2017
sellel nö. kannatanul on ikka väärt nõustajad, oodata valimisteni ja siis ülespuhutud looga välja tulla, täiesti usutav et see ''kannatanu'' oli oma nõustajate poolt kinnimakstud ja saadetud sinna võrgutama, räpane poliitika.
M
mida oodata,  /   11:08, 13. okt 2017
kui kõik toimus paar nädalat tagasi ja eelvalimine käib juba ammu.
S
seda oodata  /   11:32, 13. okt 2017
Aga oodatud ten points tuli ära.
K
Ka naine  /   11:43, 13. okt 2017
Minul tekkis täpselt sama mõte!
M
malle  /   11:02, 13. okt 2017
olen palju, palju sellistesse olukordadesse sattunud, kus purjus mees ligi ajab. Alati olen kasutusel võtnud enda kaitsmise ja asjast välja tulnud . Ja kui lugu möödas pole ma kunagi mäelnud, et seda järgmine päev veel leierdama hakkaks. Mina sain endaga hakkama ja lihtsam asi kohe eos lõpetada. Et purjus mees ei hakkaks lootma, tuleks olla konkreetne, muidugi kui sa ise ei taha, siis lugu teine. Võibolla Taavi jättis hoopis ilma. Kui naine tundis end halvasti, läinud eemale siis.
A
Anneli  /   13:06, 13. okt 2017
Taavi Rõivas kahjuks ei ole tavaline mees kuskil peol. ta on rahva esindaja, me maksame talle sell eest.,
P
poliitikutega on asi teistsugune  /   14:32, 13. okt 2017
nagu ajalugu näitab.Alates ringkaitsest ja ohvri alavääristamisest.Mis juhtus Mariln Monroega?
J
ja tahtis rohkemat  /   14:51, 13. okt 2017
Monroe tahtis ja oli---armuke.
T
tibi  /   11:01, 13. okt 2017
mis oli tibil üldse asja sinna peole ja miks ei avaldata nn "inglikese " tegelikku nime!
N
no  /   12:05, 13. okt 2017
kuidas saab nime avaldada?Äkki räägib juhtunust.Talle kompenseeriti kõik kulud..., nüüd on vait.
Z
ziidiuss  /   10:59, 13. okt 2017
Valitud valestartidele võib järgneda eluaegne kimbatus---Rõivase näide. Ometi räägib keegi ka lihtsat ja selget juttu! Kirstiga päri. See on ikka hüsteeriline,kuidas praegu "inglike" kirbu seljast pekki üritab lõigata, tõenäoliselt kellegi eestvedamisel.
:
:)  /   10:47, 13. okt 2017
Kui sa mõne reffi või Rõivaga ei taha musitada või lasta tal kabistada oled kohe kergemeelne naine .
M
muig  /   11:02, 13. okt 2017
ärge ajage poliitikat igale poole.
1
11.02.--le  /   11:16, 13. okt 2017
see seik on läbinähtavalt poliitiline tellimus, viidi tellitud ''ahistamine'' korda ja oodati kenasti valimisteni.
K
ka naine  /   11:46, 13. okt 2017
Täpselt sama mõte!
P
Priit  /   10:45, 13. okt 2017
Ma nagu olen ka seisukohal, et tänapäeval on selliseid beibesid kõik kohad täis, lihtsalt mees ise oli nõrk, mis tegelikult on juba ammu inimestele selge olnud.
?
?  /   10:26, 13. okt 2017
Kuidas see naine üldse sinna labrakale sattus ?
A
anne  /   10:15, 13. okt 2017
Olen naine 75+. Olen nooruses ka palju alkoholiga pidudel olnud. Meil oli teadmine, et purjus mehed ongi vabama käitumisega, kuid naine peab jääma väärikaks. Kannatanu tunnistas, et läks külmkapi taha vabatahtlikult, teda ei tirirud. Kas ta arvas, et nad lähevad sinna intelligentset vestlust arendama. Kuidas küll tänapäeva noored naised on nii naiivsed. Tema sõnul lähenes Taavi veel kolmele naisele. Võibolla ongi põhjus selles - kadedus.
  /   10:01, 13. okt 2017
Egas siis meil asjatult ei ole tehtud seksikursuseid ja tantrapuntra festivale. Nüüd on tulemused näha ja Eesti tuntus on sealpool maakera serva alates Bali templist kuni Malaisia basseinini välja.
  /   10:52, 13. okt 2017
Aga see ongi eeltöö selleks, et naised tasapisi madaldada võõrastele seksleludeks ja titepakenditeks, rohkemat ei tohigi üks valge naine olla, sest muidu on tal liiga palju võimu. Igasugu "armastuse- ja seksigurudele" kõhu alla ronimine kohe kindlasti ei lahenda teie probleeme vaid tekitavad neid juurde.
:
:)  /   09:46, 13. okt 2017
Eks igaüks tunneb enda ära . Kibestunud Timmer et, teda ei kabistanud Rõivas .
M
mann   /   09:46, 13. okt 2017
ÕL teeb nüüd oma rahakotirauad lahti ja näitab meile peol tehtud pilte. Tänapäeval ei jää ükski läbu jäädvustamata .
N
no Kolmeraudses  /   09:45, 13. okt 2017
polnud see Rõivas küll veenev, muudkui otsis sõnu ja püüdis ikka naist süüdistada, et naisel oli ebamugav. Kust ta siis teadis, et ebamugav, haritud inimene oleks aru saanud ja vastavalt ka käitunud. Ju siis siis naine rääkis temaga, aga Rõivas ei teinud väljagi. Aga Timmer viskub kaitsele, lood on meil ikka kehvad küll, mingi poliitikuke võib käituda nagu heaks arvab, kui käituda ei oska istuga kodus!
  /   10:18, 13. okt 2017
Osa naisi ongi veendunud, et ahistatu on alati ise süüdi, kui teda rünnatakse. Kui sind rünnatakse ka rohkem kui üks kord siis see ainult kinnitab nende arvamust, et ju sa siis ise ikka süüdi oled! Seda levitavad ka mõned kõrgkooli õppejõud, kes lisaks ka seksuaalselt kuritarvitatud patsientidega tegelevad. Sellist irreaalset müüti hoitakse ikka kindlal eesmärgil elus.
M
mis   /   11:07, 13. okt 2017
ründamine, kas ta tiriti sinna külmkapi taha, ikka ise läks, kas arvas et hakkavad ilukirjandusest vestlema!
S
see naine väga ei huvita, ta pole avalikuelu tegelane ega riigijuht.  /   15:51, 13. okt 2017
Aga, kas TAAVI tiriti sinna külmkapi taha, ikka ise läks, kas arvas et hakkavad ilukirjandusest vestlema! Ja kui tiritigi, oleks pidanud ei ütlema, suur mees. Poliitik peab vähe arukam olema, mitte kolama mööda külmkapitaguseid võõraste naistega, ise alles värske abielumees.
M
manni mis siin enam eietada personal lahi ja kõik  /   09:43, 13. okt 2017
see jura ei aita mitte kedagimanni eesti rahval suur kont närida seda otsustavad luisa ja taavi kuidas edasi minna
  /   10:21, 13. okt 2017
Kes seda nende ärajäratud konti ikka tahab, üllatavat ei olnud kogu loos ju midagi, Taavi astugu ka riigikogust minema ja saab kohe rahu majja.
T
tundub  /   09:43, 13. okt 2017
natuke imelik,kas see naine oli invaliid,ei saanud enda eest seista.no ei saa ükski mees mind suudelda,kui ma ei taha.mul on ju käed ja jalad olemas.saab ju ka hammustada.jalaga vastu jalga lüüa.ja palju teisi võimalusi.nad olid ju rahva seas,mitte kuskil tühermaal.nii lihtne ,lükkad kahe käega endast eemale ja lähed ära.siin aga lasi ennast suudelda ja käperdada ja siis läks kaebama.kui mees ei meeldi,ma ei lähe temaga tantsima.ju ma olen stagnaaegne inimene,mõtlen valesti.
M
mina  /   12:26, 13. okt 2017
mõtlen seda sama ja, et kas need naised olid korjatud küla pealt mehi lõbustama. Mitte ükski endast lugupidav naine poleks afääriga kaasa läinud. Loomulikult õige mees ka niimoodi ei käitu, isegi purjus peaga.
K
Krista  /   09:42, 13. okt 2017
Inglike või mitte, kuid kas see on Timmeri meelest aktsepteeritav, kui mingi võõras mees ajab talle käe püksi, kipub suudlema ja käperdab? Ma üldse ei imesta, miks naised ei taha vägistamisest kuhugi teatada. Enamik nagunii süüdistab naist, sest miks ta kõvemini vastu ei punninud, appi ei karjunud ja miks ta üleüldse tolle mehega kuhugi kaasa läks?! Mees ei vastuta ju oma käitumise eest vist?
  /   10:01, 13. okt 2017
Mina saan temast täiesti aru. Nüüd ei julge selle ühe pipardaja pärast mehed enam võõraid naisi käperdada. Lähed täna ööklubisse ja mehed tantsivad kõik ontlikult meetri kaugusel, käed siivsalt külgedel. Ei mingit käperdamist. Ei mingit suudlemist. Oli seda vaja nüüd???
  /   10:28, 13. okt 2017
Väga hea, et ei julge, küll see hirm neil järgmiseks jooksuajaks üle läheb!
  /   10:27, 13. okt 2017
Mõnele võib ju väga meeldidagi, kui expeaminister ,ja värske abielumees, käe püksi ajab, iseasi kas see peaks andma õigusel kõigi naistega sama moodi käituda?
E
eks  /   11:10, 13. okt 2017
daamike ise viis rõõmuga asja niikaugele[tellitud ahistatav].
E
ei usu küll  /   11:18, 13. okt 2017
et käe püksi ajas . . . ehk oli püksata,et saadi katsuda
A
Ants  /   09:41, 13. okt 2017
oleks tore näha milline see daame välja näeb siis oleks palju selgem,kumb kummale lähenes
O
oli ju  /   11:14, 13. okt 2017
pildil . . .
N
no mis  /   09:39, 13. okt 2017
Kui asi polegi tõene, on ahistaja hoopis too naine, kes enne valimisi asja valmis mõtles. Ühistel pidudel ei ole keegi süüdi, kes kardab, ärgu peole mingu. Ise tantsib tuntud abielumehega ja siis pärast räägib surimuri jutte. MIna ei usu seda ,mida Rõivasele süüks pannakse.
K
kahtluseuss  /   09:37, 13. okt 2017
Õiglane oleks avaldada ka teise osapoole nimi, kui ta selle juhtumi juba avalikuks tahtis teha. Olgu siis juba kõik avalik. Kuidagi s.tamekk on asjal juures. Kui tahtis õpetust anda, siis oleks võinud seda teha ka ainult perekond Rõivase seltsis. Paratamatult tekib tunne, et ta mõtles raha pumbata nii ajakirjanduselt kui Rõivaselt. Ma võin küll uskuda, et kõik nii juhtus nagu neiu rääkis, kuid imelik on tõesti, et ta sellel juhtuda lasi, kuna ta ei olnud ju seal üksi, olid ka teised inimesed. Vägisi suudeldud? Kõrvakiilu oskad anda? Kummaline küll....
K
Kerli  /   09:52, 13. okt 2017
Hea, et keegi julges asjaga avalikuks tulla. Liigagi tihti peavad naised sellistel üritustel meeste ligitikkumist taluma, sest millegipärast kipuvad osad mehed arvama, et naised on seal selleks, et nendele lõbu/rahuldust pakkuda.
Miks peaks aga üks värske abielumees võõrast naist ahistama, eks see ole küsimus Taavile ja Luisale. Kas see oli ühekordne juhus või on see lihtaslt üks seik paljude hulgast. Meie nende pereelu ei tea ja ega ei peagi teadma.
  /   10:38, 13. okt 2017
Peale piduliku osa lõppu kobid kähku oma kabiini ja keerad ukse lukku, ainult nii ongi lootust, et asi piirdub ainult ukse taga prõmmimise ja ukse avamise nõudmisega.
K
kkk  /   10:38, 13. okt 2017
Enne avalikuks tegemist oleks saanud ka teisiti toimida. Usun, et sellel naisel oli teada, et Taavil ka naine ja lapsed. Ebamugavusest tulebki kohe kohapeal teada anda ja valusalt.
K
kkk  /   10:42, 13. okt 2017
Ei õigusta Taavit, jobu, et nii käitus, ärgu joogu, kui ei suuda ennast kontrollida, aga pole süüst puhas ka teine pool.
N
njah  /   10:59, 13. okt 2017
Jälle läheb nii, et meestel just nagu rohkem õigusi kui naistel. Mehed tohivad, aga naine ise süüdi , et nii juhtus. Ja ei jaga ka seda osade naiste arvmust, et kohe skandaal ja kõrvakiil. Ei oe nad siis ise targemad midagi.
T
Taavi ju vastas  /   11:13, 13. okt 2017
et mingit suudlust polnudki . . .
M
Monica  /   09:19, 13. okt 2017
Ega Eesti pole USA, võtad punnsuutäie ja saad miljoni. Pärast veel ka memuaarid!
K
kes  /   09:16, 13. okt 2017
nad sinna üldse organiseerib? See persoon on juba jopski, samas pole ju delegatsioon ise vastu? Loomulikult oli ka eit jobu nagu taavi. Luisa võib telekas näidata, et andestas aga möödunu ei sure iial!
  /   09:06, 13. okt 2017
Õige naine oleks tantsupõrandalt ära läinud ja seal samas asja ära lahendanud. Tulla hiljem kiunuma on natuke nõme. Ju üks väljapressija on, litsub ligi ja kui pappi ei saa, siis on kisa lahti.
  /   09:25, 13. okt 2017
Me ju ei tea kes ta on, mis tast ikka sõimata. Ja kas tema ise avaldaski. Susis keegi teine jas nüüd vaene tüdruk hädas.
R
rein  /   09:03, 13. okt 2017
nõus. polnud tegemist mingi süütu neiuga vaid kogemusi omava naisega, kes oskab võrgutada. miks aga ?
kuid leheneegrid said kondi mida rahvale visata ning seda muidugi raske raha eest.
S
siis on küll hull lugu  /   09:06, 13. okt 2017
kui isegi lõdva kummiga naine sai aru et Taavi poolt kordasaadetu oli midagi enamat kui tema suudaks välja kannatada.
T
Täiskasvanud naine ei saa suudlemisest traumat!   /   09:02, 13. okt 2017
Reformierakond : sex poliitikuga on täiskasvanud naisele igatepidi kasulik.
K
ka suudlused on erinevad  /   09:08, 13. okt 2017
oleneb kuidas suudelda ja kuhu suudelda. Kui juba saba kergitati , siis pole ju teada mis edasi juhtus.
  /   09:46, 13. okt 2017
ajas keelt kõrva ? nühkis puhmas kulmudega rindade vahel ?
I
imelik  /   09:02, 13. okt 2017
Kus on tädi Saagimi arvamus , kas haige äkki.
T
tõepoolest  /   08:58, 13. okt 2017
veidi KGB meetodite moodi näib tõesti
O
Onu Vanja  /   08:57, 13. okt 2017
Mul on paar küsimust, mida keegi ei julge küsida;
1. Miks ja kuidas sattus see neiu kes Malaisias elab täpselt nüüd Tallinasse, et oma lugu rääkida?
2. Kes maksis lennupiletid Malaisiast Eestisse.
3. Millal neiu, kes väidetavalt elab Malaisias sinna tagasi läheb.
4. Kes pidutsenud seltskonnast on Rõivase vaenlane ja selle teema kõik korraldas, ehk kes kellele maksis.
Eile oli ka üks kommentaar inimeselt kes viibis samal ajal baaris, kui asi juhtus ja sealt oli ütlus, et lgp neiu, kelle nimi on saladuses riputas ennast mitmele mehele ise kaela ja tiris neid tantsima.
Tunnen ise ka mõnda sellise käitumisega tibi, kes armastavad provotseerida, aga õhtu lõpuks tuleb mees kohale ja viib naise turvaliselt koju.
  /   09:11, 13. okt 2017
Isegi salaluures kasutatakse kaelariputajaid.
M
mis tähtsus nt sellel kes lennupiletid maksis  /   09:13, 13. okt 2017
Sinu jutust tuleb välja ,et hakkame jälle kõrvalseisjaid karistama .Tähtis on ju see, et kes tegi , mida tegi ja kuhu on jäänud meie "edumeeste" vähimgi austus teise inimese vastu ja moraal. Sellised isendid ei sobi olema riigi juhtimise juures. Mingu kusagile kalevipojaks või ehitusele küprokimeheks.
O
Okas  /   09:27, 13. okt 2017
Aga... isegi kui see lugu OLEKS otsast lõpuni organiseeritud ja provotseeritud - kas kõrge riigitegelane tohiks olla provokaatoritele nii kerge saak? Ma pigem usun, et lugu oli ikka "päris" ja loomulikult kasutati poliitiliste vastaste poolt ära. Ja miks ka mitte!
Q
Q  /   08:50, 13. okt 2017
Ja ja kuidas nIsed saavad niisugustele kohtadele ja igasugustele nò.ametireisidele kaasa.
L
Lätlane.  /   08:48, 13. okt 2017
Keskerakonna spiooninglike juhtus olema. Nyyd Taavil ja Luisal nalja nabani.
T
tehtud  /   08:47, 13. okt 2017
...see lugu ikka korraldatud ja fabritseeritud koos päevalehega selle pundi seest kohe kindlasti. !
T
tead mina usun  /   09:15, 13. okt 2017
et Taavit sellel EASi seekordsel prallal üldse polnudki . Tema magas õige mehe und hoopiski kodus oma armsa Luisa kaisus.
R
Rudolf und Adolf  /   08:42, 13. okt 2017
Põhiline küsimus----mida see naine seal võõral peol tegi ja kuidas üldse sinna sattus ?? Malaisia pole Soome,kus eestlastest kubiseb !
T
Tiina  /   13:09, 13. okt 2017
Rudolf und... kui sa pole looga üldse kursis,siis jäta kommimata.Sama kehtib pr.Timmeri kohta,eks igaüks räägib oma rikutuse tasemelt.Asi ei piirdunud ju ainult suudlemisega,kui sind ikka tiritakse kuskile külmkappide vahele,kistakse kleit üles,käperdatakse ,siis on asi naljast kaugel.Ehk pr.Timmerile ja paljudele teistele selline asi meeldiks,sest tegu oli ju ekspeaministriga,tühja sest et purjus.Neiu tegi õieti,et avalikustas loo,see oli tema suhtes räige solvamine ja väga alatu ekspeaministri-riigikogu aseesimehe poolt.
E
ee  /   08:35, 13. okt 2017
Imelik lugu jah. Ei usu, et inimene, kes on nii julge ja ettevõtlik, et kolib teisele poole maakera elama, ei saa nüüd ühele mehele ei öeldud. Äkki ikka oli ka ise hakkamist täis ja alles hiljem tuli mõte Eesti poliitikasse oma panus anda. Või sobivate poliitiliste vaadetega sõbranna soovitas.
  /   15:55, 13. okt 2017
no, kui oligi hakkamist täis? Miks peaks austatud ja tunnustatud poliitik, värske abielumees sellega kaasa minema. See ikka näitab, et pead temal pole. Aga ainult tema pea pärast ju teda valitud ongi, mitte seksuaalsete võimete pärast.
A
aus vastus  /   08:34, 13. okt 2017
ainuke, mida ma Taavi jutust hindan, on ütlemine, et abielumees ei oleks tohtinud sellisesse situatsiooni kuidagi sattuda. isegi mitte tantsima minna võõra naisega.Ja kui lisada siia, et tegu oli ikkagi riigivisiidi ja tähtsa poliitikuga, siis nii oleks pidanudki praktikas ka tegema.
E
Ehh  /   08:34, 13. okt 2017
Proua raadiohäälel on päris hea loogika. Sama mis öeldakse naiste ja minide kohta. Et kui siis midagi ebameeldivat peaks toimuma on naine ise süüdi, milks siis karupükse ja kõrge kaelusega paar numbrit suuremat kampsunit ei kandnud.
B
burka  /   09:10, 13. okt 2017
See kehtib Saksamaal , et naine süüdi.
  /   22:25, 13. okt 2017
Eestis ka, täitsa burkatult.
K
küsitav  /   08:33, 13. okt 2017
jah, kui pööbel sellist pidu peab , siis kama kaks - aga siiski sellisel tasemel delegatsioonile on see piinlik
L
Loll lugu  /   08:29, 13. okt 2017
Taavi lasi rihma liiga lõdvaks (Luisa kaugel ja mees nagu kevadine vasikas karjamaal) ning nüüd suur pahandus majas. See naine ehk andiski oma lõbusa olekuga "signaale", mida mehed üheselt tõlgendavad ja kui hakkas kuumaks minema, mängis solvunut ja tõmbas uttu, et hiljem skandaal käima tõmmata. Ehk oligi tellimustöö. Infot tuleb veel, olen kindel.
R
rumal  /   08:19, 13. okt 2017
Ei väsi imestamast timmeri suguste sookaaslaste hoiaku üle....pole vahet kas naine oli ingel või kurat, sest see ei muuda hooramisüritust kuidagi moraalsemaks, ilusamaks ja õigustatuks
M
mari  /   08:12, 13. okt 2017
Tundub, et asi on lihtsalt rahas . Suvalisi tädisid sellisele peole ei kutsuta . Ehk küsisid " daamid " oma kohaloleku eest liiga kõrget hinda ?Aga seda ei julgenüüd keegi tunnistada, et sellised üldse peole kutsuti .
L
lapiku maa vandenöuteooria  /   08:11, 13. okt 2017
No muidugi ei usu. naised saunas rääkisid et see on puha vanednöu. Vöitlus käib vöimu pärast Talinas. Kui marutöbine orav näris Savisaare jala läbi, siis tuleb ju oravasaba kohevust kärpida. Soputada talle joogikaasi natuke tiirasust tekitavat pulbrit ja orav oleks nagu kass, kes palderjanist
.
......  /   08:10, 13. okt 2017
haiseb väga selle järgi, nagu mõni konkureeriv erakond üritaks Taavile valimiste eel/ajal vett peale tõmmata - tantsimine ongi ju horisontaalse soovi vertikaalne väljendus ... ja kui ka suudles kedagi, mis sellest siis on?! suudlemine ei ole seksuaalne ahistamine!
ja mida on siin Mikkol jm sots-värdjatel "solvuda", hukka mõista jms? kui soomes-rootsis mõni ahmed kellegi reaalselt ära vägistab, siis on ok (värvi privileeg?), aga Rõivas ei või isegi võõra naisega suudelda, kohe ahistaja vms? - kahepalgelisus kõige ehedamal kujul.
A
Ahsa Mait  /   08:01, 13. okt 2017
Mis tähtsust sellel on. Riigis kõrgel kohal olnu ei tohiks sellest ennast häirida lasta. Kui Rõivas on nii "kindlameelne", siis võib teda kõiges mõjutada ja eksiteele meelitada. Ei Timmer, see ei ole vabandus riigi mingil juhtival postil olijale. Kaitsta seda omadust on v. vale!
V
vott kes sõna võtab...  /   07:59, 13. okt 2017
Mulle nagu meenub, et seesama trimmer magatas aastaid mingit vangist narkomaani ja narkoärikat
  /   09:44, 13. okt 2017
oh, ta on paljusid magatanud.
T
trummel usub   /   07:57, 13. okt 2017
Ja kuidas poliitik ei oska asja korrektselt vormistada , ilma kisata . ju oli nii tahmas , et tekst oli lünklik.
T
Timmeril õige jutt  /   07:52, 13. okt 2017
võibolla oli see tundmatu naine,kes nurga tagant nüüd kive ja süüdistusi viskab ise süüdi.Võibolla oligi provokaator. Luisale ja Taavile jõudu.Pole midagi.
P
pole midagi  /   09:16, 13. okt 2017
Siis on nõrk mees ja selline ei sobi esindama rahvast ja pereväärtusi. Maha
N
Nove  /   07:41, 13. okt 2017
Mida kommenteerida: ole "inglike" või mitte, on see selge ahistamine, point oli selles et rõiva poiss arvas kui naine kaugel ja kodust kaugel siis tunnen ennast mehena, oravate ülbe käitumine on juba teada tuntud aga et noor naine asja käiku andis ei osanud rõivas aimatagi, aga nagu elu on näidanud tuleb iga asi välja ja omal ajal, midagi ei jää teadmata, Aga Kristi Timmerile et kui sa nüüd "inglitega" tegeled ei ole sul õigust inimest hinnata, kas sõbrad nõiad ei ole siis seda õpetanud?
  /   07:36, 13. okt 2017
Igal "suurel poliitikul" oma Mallukas
L
labrakas  /   07:34, 13. okt 2017
Plika tuleks Malaisia islamipolitsei kätte viia, küll nad tõe välja piitsutavad.
O
Okkaliine  /   07:31, 13. okt 2017
Kui poliitik teeb oma pulmadest suursündmuse ENNE VALIMISI, loob endast kuvandi kui truust abielumehest ja isast, siis tuleks vastavalt ka käituda. Pole üldsegi oluline kui saadaval tunduvad kõik ülejäänud naised.
T
to: Juulius jt  /   07:19, 13. okt 2017
Kust Te teate, et "igal peol käes olevas pokaalis on alko"? Et naised turul rääkisid või? Ei maksa olla lihtsameelne - olete unustanud, et valimised 2 päeva pärast? Miks see vaene preili ootas 3 nädalat, enne kui EPL-i (ja seekaudu Delfi selle "appi" kutsus? Nuttis emme rinna najal? Ikka on Teile kõigile skandaali vaja! Enne sõimasite vene võimu, nüüd olete oma eestlaste kallal. Kes Teile küll oleks vastuvõetav? Savisaar? Süütu talleke?
T
Tiit  /   07:35, 13. okt 2017
Korralik naisterahvas ei lase sellisel olukorral tekkidagi kus teda ahistada saaks. Ta lihtsalt lahkuks selle inimese seltskonnast.
3 nädalat vait olla ja monusalt enne valimisi oma lookesega välja tulla on ikka kahtlustäratav kull.
A
Anni  /   07:52, 13. okt 2017
Täiesti minu mõtted!
K
Kirsty Muru - Trimmer  /   07:13, 13. okt 2017
Iga naesterahvas andub 10 sekundiga !
N
Nojah  /   07:11, 13. okt 2017
Et siis prostituuti võib peksta ja vägistada?! Kuidagi nagu sissetoodud mustade arusaam. Valged naised olevat kõik ju prostituudid nende arvates.
K
Kirsti jutus on iva  /   07:07, 13. okt 2017
Taavi ämbrikolinat see muidugi ei vaigista aga arvan ka,et asi on ülespuhutud ja leitud,et "uudise kinnihoidmine" ja kolm päeva enne valimisi avalikustamine,on poliitmäng ja broileri apsaka armutu ärakasutamine.
J
Juulius  /   07:04, 13. okt 2017
Mees sellisel kohal peaks ikka teadma, mida võib lubada ja mida mitte. Kui lubab oma käitumises sellist asja, siis on oma karistamatuses kindel. Igal pildil on ka pokaal alkot käes. Ja Luisale tuleb selgitada nii mõndagi.
K
Kirsti kümkapi taha  /   06:54, 13. okt 2017
ja las seletab rahvale, et temagi mingi inglike ei ole.
E
EH  /   06:53, 13. okt 2017
kas see ei ole äkki omameeste wõimu wõitlus?,ajaloos leidub ju selliseid tsirkuse trikke
M
Marika  /   07:46, 13. okt 2017
Pigem ma näen siin Vene luure karvast kätt. Eelmiste valimiste eelõhtul Kross nüüd rõivas.
K
Küsimus?  /   06:46, 13. okt 2017
Miks pannakse näiteks hiirtele või rottidele lõkse üles? Lõksus on ahvatlev söögipala ja suuremjagu närilisi langeb just sellepärast lõksu, et imustab kerget suutäit. Nii tehti ka selle isasinimesega, mehel oleks pidanud mütsiall natuke rohkem olema kui püksis. Nagu vanasti ikka öeldi, et elu õpetab ja vasikanahk koolitab, loodame et teised võtavad õppust kuidas 1:0 ära tehakse.
T
Tädi ennast näost nii paiste joond  /   06:41, 13. okt 2017
Öövastav
L
loomulikult  /   06:39, 13. okt 2017
rõivas pole ka ingel. inglikesed sellistele pralledele ei satugi. aga selge on ka see, et järjest raskemon nn "märke" lugeda. "inglike" võib käituda vägagi paljulubavalt lausa nõusolevalt ja mine võta siis kinni, millal see "jaa" tähendab jaa ja millal ei. Aga abielumeestest, kes igal võimalusel "inglikeste" otsa "komistavad" küll lugu ei pea.
A
aga   /   06:35, 13. okt 2017
äkki see naine usaldas Taavit, tantsida ikka võib,aga viimane tegi sellest vale järelduse.Ja kui ei klappinud siis läkitas basseini.Natuke naljakas ka.
U
usu v6i 6ra usu  /   06:28, 13. okt 2017
Ega Kirsti teab mis inglikene ise on, l6dva kummiga v6i on 6ra unustanud. Leidis keda kaitsta.
M
ma  /   06:18, 13. okt 2017
olen sel teemal Timmeriga nõus. Ise ikka kutsutakse sellisesid asju endale kraesse.
T
Taavi   /   06:09, 13. okt 2017
pandi häbiposti, ka selle inglikese võiks avalikuks teha. Siis teavad teised kah eemale hoida. Et inimesele rohkem traumat ei tekitataks.
A
Aitähh Kirsti!  /   06:01, 13. okt 2017
Olen täitsa nõus su kirjutisega, oli see"ahistaja" kes oli , arvan ka mina, et see tibi polnud inglike ja algatus tuli naisterahva poolt, kes vaevu ehk jalgel seisis. Küll ja veel nähtud ööklubides "tädisid" kes ennast pildituks joonud ja siis mehi ründavad ennast välja pakkudes (kaasuva tekstiga nagu
pornofilmis) Hetkel on tõesti kahju Taavist ja ta perest, sellepärast ei vaadanud ka kolmeraudset. Samuti lõhnabteema , mingi alatu kättemaksu või kellegi viha järgi
S
Suguelu  /   03:50, 13. okt 2017
suurkuju!
K
Kristiina õhk on luulest tiine  /   03:45, 13. okt 2017
on karikakrad
selleks ju loodud
E
Eino Taruk  /   03:34, 13. okt 2017
Oleks mees midagi sellsist öelnud, kisaksid kõik eesti radikaalbarbid midagi "ohvri süüdistamisest"
V
vat  /   03:02, 13. okt 2017
Just, me kõik oleme inimesed- soe kliima, bassein, alkohol, ilusad naised- kõigil hakkaks ju katus keerama. Ju see "inglike" asja nii kaugele ajas ja siis hakkas sõrgu vastu ajama.
A
aga  /   04:29, 13. okt 2017
ma küll ei süüdista Taavit sest see lugu on FAKE ok kui tantsis ja oli natuke rohkem lähemal daamile siis ta oleks kohe võinud öelda või ära minna,nüüd hiljem tullakse meedias seda kajastama,loodan,et Luisa on tugev naine ja saab aru sotsliberite skandaalist,usun et see daam provotseeris,ja loodan,et edaspidi on tublim ta noor mees ja ööd lõunas ja vein kuuvalgus ,katusel märg bassein ja muusika,mina usun,et Taavi pole ainuke kes seal pöördes oli,kui naine ikka ei provotseeri ei tule keegi sind käperdama.
Õ
Õige!  /   08:14, 13. okt 2017
04.29: sotsliberite skandaalist, = hästi öeldud
M
Mhmh  /   01:52, 13. okt 2017
Umbes nii, et kandis lühikest kleiti, järelikult ise otsis seksi? Kirsti kommentaar antud loos paistab küll sedamoodi, et naised on enda naiselikkuses kuidagi süüdi ning "ei tähendab jah". Pole vahet, kas antud naispool sai oma olukorras kiirelt teada anda, et pole huvitatud. Küsimus on pigem, miks värske abielumees ja värske isa Taavi ei suuda enda käsi teistest naistest eemal hoida? Kahju kohe sellest noorest mehest .. Kirsti peaks väga hästi teadma, mis tähendab kui mees võõraid naisi käpib.
T
to mhmh  /   02:13, 13. okt 2017
Viktoriaanlik inglise kirjanik Oscar Wilde selgitas kord sedasi
Kui daam ütleb "EI", siis tähendab see et "VÕIB-OLLA"
Kui daam ütleb "VÕIB-OLLA",siis tähendab see "JAH"
Aga mis siis kui daam ütle kohe "JAH", mida see tähendab? Kui ta sedasi ütleb, siis ta lihtsalt ei olegi daam. selgitas Oscar Wilde.
M
Mhmh  /   02:35, 13. okt 2017
Oscar Wilde oli teadupärast kirjanik ja põnevate fantaasiaseikluste kirjapanija. Tema käsitlusi puhta tõe pähe võtta on kergelt öelda naiivne ja algeline. Mitte, et ilukirjandusel midagi viga oleks.
O
Oscar Wilde oli gei  /   10:28, 13. okt 2017
seega ei tea ta daamidest tuhkagi.
!
!  /   02:29, 13. okt 2017
Kui abielumees küla pealt võõraid naisi otsima läheb, siis võib see tähendada ka seda, et omaenda kodu teda milleipärast lihtsalt ei rahulda. Et midagi jääb puudu või et soovib midagi enamat.
T
To !  /   05:44, 13. okt 2017
Millest sa aru ei saanud? Kas abielus mees ei tohi teise naisega tantsidagi?
!
!  /   09:52, 13. okt 2017
Tantsida võib. Korektselt, nagu kombeks. Kuid mitte musitada ega käperdada.
T
timmer  /   01:52, 13. okt 2017
tahab vist luisa kohta ära timmerdada. üks lehtsaba ajab teist taga.
E
eit  /   01:50, 13. okt 2017
küll taavi saab ise oma asjad aetud , mis siin ilkuda ja naisterahvast süüdistada . mehed on mehed , sooneutraalsuse õppetund meile .need ongi need ahvatlused , mille eest kirik hoiatab , olen 2 korda abielus olnud ja 4 poega üles kasvatanud , pojapoegi juba täiskasvanu . luisa peale te ei mõtle ...
P
Pole paha  /   01:49, 13. okt 2017
Timmer võtab asja oma mätta ja mõistuse otsast.
Õ
õige  /   01:47, 13. okt 2017
arvamus, ühed lipud kõik.
?
???  /   01:33, 13. okt 2017
Kas inglikesed sellistele pidudele ikka satuvad?
M
Moderaator korjas taas ära.  /   01:32, 13. okt 2017
Võimaluse, et inglikese näol võis näiteks tegu olla ka mõna kavala, palgatud naisagendiga, kes poliitiku karjääri ära pidi rikkuma modereeris meie moderaator kohe välja.
A
aga, mis vahet seal on?  /   02:01, 13. okt 2017
Taavi käitus ju ikka valesti.
Ütleme nii, sinu naine käitus jubedalt...täiesti andestamatult, siis tuleb välja, et tema võrgutaja tegi seda meelega, mitte ootamatust "ülisuurest armastusest"...
Mis vaht sel oleks, kui sinu naine sinu suhtes valesti käitus? Hakkaks kergem, et ta langes võltskIre lõksu? No et polegi miskit valesti ja edaspidigi võid talle kindel olla, kuna ta astub ühtesse vaid võltsarmastsega, mitte midagi sellist, mis tähendaks leiba ühes kapsi.
!
!  /   01:28, 13. okt 2017
Ootan nüüd mõnda sellist selgitust, et too ahistatud inglike oi hoopiski kaval agent, palgatud mõne konkureeriva erakonna või partei pooltr. Eesmärgiga hr. Taavi karjäär uppi lüüa.
U
Uje  /   01:27, 13. okt 2017
Vastutahtmist suudlemine šokeerib küll, väga räpane tunne jääb. Ja mitte ainult huultele, vaid ka hinge.
O
Oi jeerum  /   01:23, 13. okt 2017
Vaene Taavi. Inglike püüdis teda vägistada, kuigi Taavi kõigest väest vastu punnis.
M
Ma ka ei usu iniminglitesse,  /   00:50, 13. okt 2017
mis ei tähenda, et mitte ingleid kuidagi nende tahtevastaselt kasutada võiks.
  /   00:39, 13. okt 2017
Kas pidi inglike olema? Veel súútuke ka? Rõivas ahistab ainult inglikesi?
A
Avo  /   00:23, 13. okt 2017
Imestama paneb eks(pea)ministri tunnetuse puudumine, kus, mida ja kellega teha. Isegi kui hetkekirg suur ja tõotab magusaid hetki, tuleb siiski arvestada asja võimaliku avalikuks tulemisega ning ka vastavate tagajärgedega. Kui noorel mehel veri vemmeldab, siis arunatuke kipub välja lülituma. Oma positsiooniga kaasnevatest kohustustest mittearusaamine lõppebki seesuguselt. Jutt poliitilise vastutusest on ebausutav, sest usutavasti on ajakirjanduse käsutuses informatsiooni, mida asespiikri kohale jäädes oleks järk-järgult avaldama hakatud. Kuna hr Rõivas ajakirjandust ei kontrolli, siis kohast loobumine vaevalt ajakirjanike südant väga palju pehmemaks teeb.
Kätesse rammu ventilaatorisse lastud sõnnik ka ära koristada...
N
no  /   08:14, 13. okt 2017
Eetiline oleks poliitikast lahkuda aga seda oleks Rõivaselt palju tahta. Ülbe, nagu ta on.
T
Toivo  /   00:22, 13. okt 2017
Taavi ära anna alla. Meeste asi on püüda, naiste asi on hoida. See naine ei olnud kallistust väärt.
?
???  /   02:16, 13. okt 2017
Kas need päris ingliksed ikka sellistele ärimeeste peole üldse lähevadki?
O
ole muidugi nõus  /   00:21, 13. okt 2017
loodetavasti nüüd iga mees tuleb ja käperdab sind ja pärast loobib basseini.
N
nojah?  /   00:20, 13. okt 2017
Mine neid naisi tea, Seda naist ma ei usu. Miks kusagil nime ei ole, tähendab naine kardab. Juhtub ikka.
J
Jah  /   00:16, 13. okt 2017
timmer, ära võta isiklikult, aga sellist m...i ei ole mõtet kaitsma hakata.
H
Hm  /   00:22, 13. okt 2017
Nõus, et m...., aga kullakaevuri otsa sattus ikkagi.
  /   00:40, 13. okt 2017
jaa muidugi. Kui keegi, oma liigsest ülbusest, sinu jalast üle sõidab, oled SINA kullakaevur. No loomulikult, egas sinu jalg miskit maksa ju, see pole raha, see on sinu isiklik lömastatud jalg, aga sina häbitu kullakaevur, kui muret teemaks võtad.
Vastik rahahull oled, kulla 00,22
E
ei kujuta ette sinu võrdlust jalast üle sõitmisega  /   00:54, 13. okt 2017
..heidad risti sõiduteele , nimelt, et keegi üle sõidaks???
Et pärast oleks hea kahjunõuet esitada?
...samas väga tabav võrdlus, kui järgi mõelda.
  /   01:08, 13. okt 2017
Ei peagi miskit kujutama, kullakaevur oled nii või naa, kuna sinu jalg on löma, mitte roolijoodiku oma.
N
no ma ei tea........  /   09:48, 13. okt 2017
Mis kullakaevurist jutt on - mees ju nii võlgades , vaene nagu püksinööp.
M
meestele...  /   00:09, 13. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sex ja linn   /   00:08, 13. okt 2017
mehed petavad samal põhjusel, miks koerad lakuvad oma mune, sellepärast, et nad saavad seda teha, tütarlapsel oli võimalus ära minna
I
ilmselt  /   00:25, 13. okt 2017
see neiu soovis lahkuda, aga egole laksu saanud taavi viskas ta riietega basseini.
J
Ja jah  /   01:01, 13. okt 2017
lahkuda oli võimalus juba tantsupõrandal, ei olnud vaja minna külmkapi taha amelema
H
Hm  /   00:26, 13. okt 2017
Kardan pigem, et "tütarlaps" lootis väheke teenida vaikimise eest, aga Taavi poisil ju võlad vaid.
0
00,26  /   00:57, 13. okt 2017
pigem oled sina kuku...no see vähesema silmaringiga (no väga pehmelt öeldes).
N
näiteks basseini:)  /   00:41, 13. okt 2017
Onju?
V
Vaatleja  /   00:54, 13. okt 2017
Sex ja linn, olen Sinuga nõus. Keegi miskipärast ei taha teemat selles suunas arendada, sest siis on igav. Kirstile au, et julgeb hullusele vastu hakata.
Imestama paneb, et kõige rohkem karjuvad kõikesallivad libedikud /liberaalidest sotsid/, tõelised silmakirjateenrid.
E
Ei saanud aru?  /   00:03, 13. okt 2017
Miks peab olema lihast-luust seksuaalne naine INGEL? Kust sa Kirsti seda võtad?
Seda, et SINA ingel pole, teame me kõik...kas see tähendab, et iga mees võib sind võtta ja alandada ja kuhugi basseini visata? Ahh? No demonstreeri siis? Sa oled niisuge-naasuge, tahaks kohe näha. kuidas sa alandusi talud!
Ära müü oma sugu maha, odav L!
O
oh  /   00:18, 13. okt 2017
hästi öeldud, see häbitu naine arvab endast liiga palju.
I
insane-isane  /   23:53, 12. okt 2017
:D ..TÕSI!!! - "Lipp ei tõuse...kui pasunad ei puhu...!!!" :D
  /   15:59, 13. okt 2017
vahest piisab alkoholist.
Kuid riigivisiidil...no ma ei tea, kas ikka on sobiv iga pasuna peale lippu kergitada.
B
Brunn  /   23:48, 12. okt 2017
Paaris tants ongi käperdamiseks loodud ja kui tongis naine kaasa tõmbleb ongi jama majas.
M
Mati  /   23:45, 12. okt 2017
Meenub varasemast ajast, et Kirsti ei uskunud ka seda, et ta mees narkoga tegeles.
Hiljem tõestati, et tegeles ikka küll. Seega kõik on usu küsimus:))
I
insane-isane  /   23:43, 12. okt 2017
Juu siis jäi Taavi jalgu.... Isiklikult täiesti kama!"!!! - Aga see juhtum näitab, et "ladvikus" toimub "korregulatsioon"... :D ...NMS - MA vihkan Eesti poliitikuid, kes reeglina kõik amoraalsed, küündimatud, suutmatud näha kasvõi paar saamu kaugemale!!!...jne, jne....
  /   09:12, 13. okt 2017
küll lõksu seadja teadis, mis töötab.
U
Uskumatu  /   23:43, 12. okt 2017
Et miniseelikus naine ka kutsub vägistama? Või mis selle muti point on? Uskumatu, et 2017 aastal keegi sellist jama ja veel avalikult ajada julgeb :/
E
eks  /   00:27, 13. okt 2017
ta on islamifänn, sama ideoloogia, igal juhul on naine süüdi.
K
Kss  /   08:12, 13. okt 2017
Tüüpiline ohvri süüdistamine. Kui naine ei taha siis ei juhtu midagi. Tõesti tõesti ka vägistamised on väljamõeldised...Isiklikult olen trauma naisterahvana saanud ka sellest kui võõras abielumees oma naise kõrvalt mind õhtu otsa jõllitas ja õhusuudlusi saatis.
Ä
ära seleta  /   14:30, 14. okt 2017
Ei saa võrrelda olukordi avalikul peol ja kusagil üksikus kohas (kasvõi omas kodus, kus oled tõesti ainult sina ja su mees) toimuvat. Avalikul peol on naisel alati võimalus end maksma panna. Kui Sa õhumusidest šoki said, mis vahtisid siis sinnapoole. Keegi ei sundinud.
M
MIS avalik pidu?  /   19:57, 20. okt 2017
See oli kinnine pidu, kus 30 inimest, enamuses mehed. Algul eeldad, et riigitegelased ja targad mehed, pärast selgub, et mädaõun saastaprotsent üsna tõsine. Avalikul peol, kui on sõpru tuttavaid, ning peokoha planeeringut tead, saad jalga lasta. Kinniselt peolt, kus sõbrad tuttavad omavahel hoopis purjus meeste kamp, ei pääse liitunud naised kuhugi.
On nagu on, kõik naised peavad olema fastikud feministid, kes juba eos mehi ahvideks peavad, ning käituvad nendega vastavalt.
Kui oled hea, sa pole feminist, siis Jumal karistab, karistavad mehed ja L-tuhvlialused naised, nagu KT.
U
Urrr  /   23:42, 12. okt 2017
See, et ahistatav polnud inglike ei tähenda, et võiks kohe ahistama hakata....
.
.....  /   00:54, 13. okt 2017
Kui ikka sellele lillekesele poleks meeldinud Taaviga tantsida ,oleks ta ära läinud ta kõrvalt.Kui mees on ebameeldiv ,ei tantsi ju temaga.Paistab ,et lillekesel endal oli hea olla ,aga midagi jäi vajaka,et lasi suure kella külge.Selliseid neiseid on küll nähtud,kuidas nad söövad mehi silmadega ja pärast viivad perede juurest minema.PEAKS NEIDISE NIME KA AVALIKUSTAMA.MIDA TEMAL KARTA KUI IKKA JULGES AVALIKUSTADA SIIS JULGEGU KOGU SUPP ÄRA SÜÜA.
S
Samas,  /   01:33, 13. okt 2017
aru ei saa, miks taavi ära ei läinud, kui minna oleks võinud ja positsioon "tiba" kõrgem, kui seksilootus külmkappide vahel ja matšoonlase kapriis naisele koha kättenäitamisega basseinis.
J
Jääk Aru  /   23:42, 12. okt 2017
Kristi, sa tegid oma ütlemisega saatusliku vea! Nüüd üks volinik ja kõnepuldist oksendav tädi alles näitavad sulle kus tõeline võrdõiguslikkus ja liberaalne demokraatia kasvavad.
O
Ok  /   23:41, 12. okt 2017
Olen nõus, selles tibis midagi valest
  /   10:39, 13. okt 2017
Kui palju sa neid Malaisia või Tai või Vietnami eestlasi tead/tunned?
S
siil  /   23:40, 12. okt 2017
No kui peeglisse vaatad saad ise ka aru kes ta oli .......
K
Kraist  /   23:39, 12. okt 2017
Taavi poiss kasutab ära, et "every publicity is a good publicity" ja Kirsti Timmeri sugustel hakkabki Taavist kahju. Reaalsuses oli asi 3x hullem kui praegu kajastatakse.
M
mita v..tu  /   01:07, 13. okt 2017
seal avalikul peol nii hullu sai olla, tantupõrandal tundis end ebamugavalt ja siis oli vaja külmkapi taha varjule minna, kui ei meeldinud , kõndinud teise seltskonna juurde
J
jah  /   09:03, 13. okt 2017
atvad, et keegi rääkis kogu tõde. see oli vaid jäämäe tipp, see, mida kuidagi ei anna salata.
  /   10:36, 13. okt 2017
Muud polegi, kui et seltskond oli kõvasti kütust tankinud. Sellises õhkkonnas on dejavu pigem reegel.
J
jäämäe  /   14:33, 14. okt 2017
alumine pool tähendab seda, et kõigist kohalolnutest (rahamehed) on palju kompromiteerivaid pilte ja videosid. Küll see tibin oma raha kätte saab, kui ajakirjanduse kaudu mõista annab, et see ainult jäämäe pealmine osa, mis senini jutuks tulnud.
  /   19:47, 20. okt 2017
soola oma raha sisse, rahaperv!
M
Mina ei usu selle mammi uskumisi  /   23:38, 12. okt 2017
Pole isegi sensitiiv mitte
M
mann   /   23:34, 12. okt 2017
No inglikesi sellisele peole ei kutsutagi , ikka lahked daamid kutsutakse.
  /   23:35, 12. okt 2017
Mõni päev tagasi, kui sõitsin rongiga Tallinasse, et minna kooli helistas mulle perearst ja teatas, "teie analüüsid olid positiivsed". Ma aimasin halba, et millised neist? Olen viimasel ajal end väga pahasti tundnud, sümptomeid ei hakka siin kirjeldama. Arst jätkas; "me kahtlustame, et teil on puukborrelioos".
Mina: Okei, kahtulstame või teame et on? Ilmselt ikka on. Mis ma edasi peaksin tegema?
Kirjutame teile välja antibiootikumid ja 10 päeva võtate neid. Hästi ja mida ma veel võiksin ise teha, et end kiiremini terveks ravida? Arst: "mitte midagi, võtke neid rohte ja oodake, ja kui teil enam käed ja jalad ei liigu, siis minge EMOsse" (nii ütleski)
No tnx, seal saab enamasti ainult sõimata.
Viimastel päevadel on küll olnud tunne, et lõpp on lähedal, kuid õnneks on olemas palju alternatiivesid asju, mida kahjuks apteegist ei saa, ega isegi ei osata seal soovitada, mis tegelikult väga efektiivselt aitavad.
Hoidke oma tervist, see on teie kõige kallim vara!!!
2
23,34  /   01:04, 13. okt 2017
No mis Mann sina nüüd oled? Pigem ikka Mu..
Mehed häbenevad oma sugu, kui end manniks nimetavad.
Kas tead, miks sind naised ei taha? Sest sa oledki mann:)))
M
Muks  /   23:34, 12. okt 2017
Kirstil on külmkapi taguseid kogemusi?
P
Puks  /   11:45, 13. okt 2017
No mis mõttetu pläralause see sul nüüd on?
A
azd  /   23:31, 12. okt 2017
tegelikult oleks see veel hullem kui peole oleks olnud kutsutud "mitte-inglikesed". mis toimub,EAS? maksumaksja rahade eest peetakse kuskil pidusid, kuhu kutsutud ei tea kes?
S
See  /   23:31, 12. okt 2017
on alles jäämäe tipp uskumatu ennustaja.
P
parem  /   23:29, 12. okt 2017
valus tõde,kui alatu vale.
T
Tiina  /   23:29, 12. okt 2017
Inglike oli ise ka veidi vindine.
E
eksole  /   23:28, 12. okt 2017
küll "inglike" tunneb "inglikest".
D
dah  /   23:25, 12. okt 2017
mära võib otsida palju tahab... aga asespiiker/kes iganes Taavi oli/on peaks sellest vähe yle ikka olema... muidu järgmine MataHari näitab v...u ja riigisaladused tulevad..
  /   10:32, 13. okt 2017
Päris nii see ikka ei ole. Need kangesti väljamaal oma eldoradot otsivad eestlannad on väga kahtlane kontingent. Ma pigem kahtlustaks jamasid ja seadusega pahuksis olemist niimoodi akuutse probleemina nende puhul.
T
Timmer  /   23:22, 12. okt 2017
Miks sa üldse kommenteerid, kui sa ise oled selline inimene, kes tituleerib end üheaegselt jumalausklikuks, sensitiiviks ja samas seksid telgis oma abikaasa kõrvalt teise mehega? Täiesti arusaamatu.
N
no  /   23:32, 12. okt 2017
reffid on ju kamarilja.
D
dah  /   23:22, 12. okt 2017
Et kui pole ,, inglike,, siis on kõik lubatud?
O
olen nõus, kuigi olen ka naisterahvas  /   23:22, 12. okt 2017
sest "ega täkk ei hüppa, kui mära ei otsi"-nii öeldi vaansti
O
ootoot  /   00:19, 13. okt 2017
abielumees ei peaks end täkuks pidama.
S
siil  /   00:35, 13. okt 2017
Orig. Сук.a не захочет - кобель не вскочит
J
Järelikult  /   01:10, 13. okt 2017
on loomad inimestest "mõistlikumad"
I
inimesed  /   14:37, 14. okt 2017
on alatumad ja kavalamad. Samas jälle mehed on ikka lollid, kui lasevad end niimoodi orki tõmmata.
  /   19:45, 20. okt 2017
mis kavalus, kui inime vaid mõnu peal väljas. Loom ei laku viina, kui juua tahab, ega nõua emaste teenindamist, et too ja vii, ma lihtsalt olen siin ja mõnitan.