(PantherMedia / Scanpix)

Proteiin on vajalik lihaste tööks ja toimimiseks, proteiinirikkaid toite peaksid eriti sööma need, kes tahavad kõva trenni teha ning kelle muskel vajab kasvamiseks ka toitainete abi. Ajakiri Men's Health küsis toitumisekspertidelt, millised on kõige tervislikumad toiduained ning järjestas need siis proteiinisisalduse järgi. Tervet 100 toiduainega listi näed siit, allpool on aga meiepoolne TOP 20. Proteiini leidub, nagu näha, ennekõike lihas ja kalas.

1. Kana rinnafilee

2. Kalkuni rinnafilee

3. Steik

4. Lambaliha

5. Seakarbonaad

6. Tursk

7. Värske tuunikala

8. Väherasvane veiseliha

9. Makrell

10. Tilaapia

11. Lest

12. Kilttursk

13. Vikerforell

14. Lõhe

15. Ahven

16. Anšoovised

17. Kodujuust

18. Sardiinid

19. Tofu

20. Kreeka jogurt

Jaga artiklit

7 kommentaari

J
jurgen  /   05:19, 22. okt 2017
kuivatatud liharibad 70 euri kg,kuhu jäi kaaviar,angersäga ja muud "odavad" proteiini valgu toiduained,röstitud kilgid,prussakad,tõugud,
aga mida siis veganikud nosivad ,vist töötlevad silo ümber nagu lehmad,lambad jne muud mäletsejad,seemneid nagu rotid,linnud ja
P
Peeter  /   16:05, 21. okt 2017
Eestis müüdavatest toidukaupadest on kõige rohkem valku kahtlemata kuivatatud ja vinnutatud (kana)lihas. Näiteks Tallegi kanasnäkis umbes 45g 100 grammi kohta ja mõnes vinnutatud loomalihapakis lausa isegi kuni 70g valgu 100 grammi toote kohta.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis