Hea nõu

Oled uimane? Siin on kümme viisi tööpäeva lõpus kiirelt lisaenergiat saada (21)

Õhtuleht.ee, 14. august 2015, 14:05
Joo vett. Sa ei pruugi olla väsinud, vaid hoopis janus  STANISLAV MOSHKOV
Töönädala lõpuks võid olla üsna väsinud. Selle asemel, et kohvitass haarata, proovi mõnda neist kümnest ajakirjas Women´s Health Magazine soovitatud nippidest.

1. Hinga sügavalt ja kõhu kaudu, et keha saaks ohtralt hapnikku.

2. Kuula energilist ja sulle meeldivat muusikat. Tööarvutis võiks olla just sulle sobilik muusikavalik.

3. Liiguta end. Olgu selleks siis sirutamine, kõndimine või värskelt õpitud joogapoosi meelde tuletamine, liigutamine paneb vere käima ja annab jõudu vastu pidada.

4. Mine tualettruumi ja masturbeeri. Endaga tegelemine vabastab närvisüsteemis võimsa kokteili virgatsainetest ja hormoonidest, mis lubab paremini keskenduda ja teeb ka tuju heaks.

5. Mine korraks majast välja ja istu pargipingil. Looduse nägemine annab energiat. Lisaks saad kirja ka punktis number kolm mainitud tegevuse ehk liikumise.

6. Joo vett. Sa ei pruugi olla väsinud, vaid hoopis janus.

7. Vaata YouTube´ist midagi naljakat. Ka see tegevus tekitab su kehas positiivseid tundeid.

8. Mine valguse kätte. Mine korraks majast välja või kas või akna juurde. Ere valgus annab kehale märku, et on aeg olla aktiivne ja tegutseda.

9. Söö midagi tervislikku, kuid samas energiarikast. Sobib näiteks kreeka jogurt marjade ja pähklitega.

10. Unista oma kallimast. Talle mõtlemine tõstab veresuhkru taset ja annab energiat.

21 KOMMENTAARI

v
Viru prost 16. august 2015, 23:24
Punkt 4 on liig,mis liig - töönädal niigi seksist punnis.
e
ehitaja 16. august 2015, 21:04
meil on välikäimla.
Loe kõiki (21)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee