Terviseuudised

Gerli Padar väldib ahvatlusi meelekindlalt 

Kaire Talviste, 10. märts 2016, 11:43
 Aivar Kullamaa
Aastatepikkuse katsetamise tulemusena on laulja Gerli Padar (36) leidnud endale sobiva toitumisstiili. Gerli on tundma õppinud ka oma nõrku kohti ega välista uuesti suhkrusaatana lõksu langemist. Ent nüüd teab ta sedagi, kuidas temast jagu saada! 

Gerli on elu jooksul katsetanud erinevaid dieete ja proovinud igasuguseid toitumisalaseid ekstreemsusi, aga nüüd näib, et ta on leidnud enda jaoks sobiva tasakaalu. “See on hea märk, et vanusega asjad muutuvad. Olulisem on enesetunne ja endaga rahulolu, igas mõttes oma kehaga leppimine. Pole enam nii tähtis, kas see kellelegi teisele meeldib,” tõdeb Gerli. 

Gerlile sobiv dieet 

Seoses tervisliku toitumisega loeb Gerli väga palju artikleid ja uurib internetist nõuandeid. “Tohutult ajab segadusse, et toitu nii ja naa, soovitusi on palju. Ühele sobib see, et ta sööb rohkem rasva – ja kehakaal ei kõigu –, teisele sobib jälle süsivesikuterikas toit. Nii palju sõltub ka elustiilist ja füüsilisest koormusest,” loetleb Gerli asju, mida toitumisel arvesse võtta. 

Aastatepikkuste otsingute tulemusel on Gerli ise jõudnud äratundmiseni, et temale on parim low-carb-dieet ehk vähem süsivesikuid. “Trikk on väga äge, just sain sellele pihta,” rõõmustab ta. Esimest korda katsetas Gerli seda küll juba kuue aasta eest, rõhudes valkudele, nüüd aga järgib Gerli ketogeenilist dieeti (mida nimetatakse ka ketodieediks). Selle eesmärk on tarbida võimalikult vähe süsivesikuid ning süüa rohkelt rasva ja valku. 

Sõna “keto” viitab kehas loodavatele ketokehadele, mis süsivesikutest saadava suhkru puudumisel rahuldavad keha energiavajadusi. Ehk kui sa süsivesikuid ei tarbi, peab keha võtma kasutusele energia, mis on talletatud rasvarakkudesse. Aga kui inimene ei söö seda dieeti järgides piisavalt rasva, siis see ei toimi. 

Loe edasi ajakirjast Kilo & kalor

Ajakirjast leiad veel järgmised lood:

  • Mida söömine sinu kohta paljastab
  • 40 kilo läinud! Eduka kaalulangetaja lugu
  • Ilu või tervis – mida sina kaalulangetuselt ootad?
  • Ülekaalule tuld personaaltreeneri abiga
  • Ma tean kõike – miks ma kaalust alla ei võta?
  • Rannavormi harjutused naistele ja meestele
  • Dieedipidaja salaelu: õgimine
  • 2 rasvarikast dieeti
  • Taltsuta tselluliiti toidu ja kreemidega
  • Horoskoop: langeta kaalu tähtkuju järgi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee