Haigekassa

E-konsultatsioon ja perearsti nõuandeliin 1220 säästavad patsiendi aega

Õhtuleht.ee, 13. september 2016, 12:57

5 KOMMENTAARI

t
teate!/ 19. september 2016, 10:41
ei säästa ta midagi! säästate hoopis närve, kui sinna ei helista!
n
naine/ 15. september 2016, 12:30
Ja 99% suunab,kas EMO-sse või käsib kutsuda kiirabi.
k
kokk/ 15. september 2016, 08:30
Olen sellel lühinumbril 2 korda helistanud nõuande saamiseks ja tühjagi ma sain.
i
Ilmar/ 14. september 2016, 13:39
kui aus olla, on perekooli foorum tihti nõuandetelefonist asjalikum. Oli meilgi juhtum kui üks aktsendiga tädi seal vastas ja täielikku jaburust vahutas. Kas HaigeKassa ei ole mõelnud doktor Jänese ravin ise õpikute netis kättesaadavaks tegemisele? Säästaks veelgi enam arstide aega ja raha.
u
Urjuk/ 13. september 2016, 21:41
Ja miks jäetakse mainimata, et LÜHINUMBRILE helistamine on tasuline - sideoperaator nõuab sellele helistamiselt ikka oma osa. Pikk - enamusele paketipõhiselt tasuta helistamise valik peidetakse kas välismaalt helistamise või mõne muu sildi taha või jäetakse üldse avaldamata.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee