Videod

VIDEO | Kuidas liikumisega kõrge vererõhk kontrolli alla saada? 

Silja Paavle, 14. november 2016, 14:20
Lemmiklooma olemasolu paneb inimesi rohkem liikuma. PantherMedia / Scanpix
Kui oled kõrge vererõhuga kimpus, saad end aidata ka regulaarselt liikudes - on leitud, et mõõduka intensiivsusega regulaarne aeroobne treening 5–7 korda nädalas kestusega 30–60 minutit aitab oluliselt vererõhku langetada ja vähendada ka kõrgvererõhutõvega kaasnevaid tüsistusi.

Vaata videot, kus pereõde Lilli Gross õpetab hindama oma igapäevast liikumiskoormust ning jagab kõrge vererõhuga kimpus olevatele inimestele liikumissoovitusi.

Samal teemal

14. detsember 2016, 14:35
Jooga aitab vererõhku kontrolli all hoida
13. detsember 2016, 13:00
Loe, milline puuvili aitab vererõhu kontrolli all hoida

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee