Naine vannis. (tbkmedia.de / Alamy)

Õigesti käitudes võime me elada nii tervemalt kui olla ka õnnelikud.

Bustle toob välja tegevused, mida võiksime teha peale tööd, et püsida nii tervete kui õnnelikena.

Võta aega üksinduseks.

Kui sa veedad päevas tunde aktiivsena, siis mis peaks olema vale kui soovid õhtuid tihti üksinduses kodusena veeta?

 Tee joogat!

 Jooga on treening mis puhastab nii sinu vaimu, kui aitab kaasa ka füüsise paranemisele.

 Helista sõbrale.

 Kas teadsid, et peale pikka tööpäeva sõbrale või lähedastele helistamine on samuti abiks, et tööstressi endast välja viia.

 Jälgi D-vitamiini olemasolu.

 D-vitamiin suudab tekitada meie kehas rõõmutunnet. Seega on soovitatav D-vitamiini taset kehas  jälgida.

 Loo endale magamamineku aeg.

 Kui soovid õnnelik olla, siis võiksid jälgida, et magad igapäevaselt vähemalt seitse kuni üheksa tundi. Nii oled sa vähem väsinud ning ka tervem.

 Väldi liigset kohvijoomist.

 Kas teadsid, et kohv võib sinu unetsükli sassi ajada? Seega võiksid jälgida, et sa ei jooks seda liialt või peale tööpäeva lõppu.

 Korista enda tuba.

 Kas teadsid, et regulaarne kodu koristamine aitab samuti tööstressist vabaneda. Seega töölt koju jõudes pane julgelt muusika mängima ning tee ära mõned kergemad majapidamistööd.

 Mine vanni.

 Peale jooga aitab su vaimul kosuda ka vanniskäimine. Võta selleks aeg  maha ning istu ja naudi, kuidas vesi nii sinu keha eest ise hoolt kannab.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis