(PantherMedia / Scanpix)

Teadlased soovitavad inimestel süüa järjest enam rohelist, köögi- ja puuvilju. Aga kui samad kartulid, tomatid ja kapsad, mida oled päevast päeva söönud, hakkavad ära tüütama, siis siin on Courier-Journali soovitused kuuest tõelisest supertoidust, mis pole sulle küll tundmatud, aga millega kokkamine pole ehk veel igapäevane harjumus.

Granaatõun

Granaatõuna seemneid saab segada sulatatud šokolaadi ja pähklitega, nii valmib maitsev, kuid tervislik snäkk. Seemned on ka heaks maitselisandiks salatitel või praekanal.

Rooskapsas ehk brüsseli kapsas

Võiga valmistatud rooskapsas viib keele alla! Ka on ta maitsev (ja tervislik!) kaaslane peekonile.

Kabatšokk

Tee kabatšokist vormiroog või kata selle viilud juustuga ja pista ahju. Kabatšokist ja kõigist tema sugulastest saab ka mõnusaid püreesuppe teha.

Maguskartul ehk bataat

Maitsev bataadipüree või friikad on väga mõnusad, kuid pea meeles, et bataat valmib sageli kiiremini kui tavaline kartul.

Naeris

Naeris on kaalikast pisut magusama maitsega ja valmib kiiremini. Teda saab kasutada kõrvalroana, aga ka näiteks hautise või ühepajatoidu sees pearoa tähtsa osana.

Roheline jõujook

Lõpetuseks soovitus tõeliseks roheliseks vitamiinipommiks. Jõujoogi koostisosadeks on roheline lehtkapsas (ingl.k. kale – toim.), kurk, spinat, sidrunimahl, petersell ja õun. Joo hommikul üks klaasitäis ja tunned end tervisest pakatamas.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis