(PantherMedia / Scanpix)

Iidne ajurveda meetod soovitab ingverit regulaarselt tarbida – palju muu hea kõrval aitab see ka kehakaalu kontrolli all hoida. Teadlased kinnitavad selle meetodi tõhusust.

Hiljaaegu läbi viidud uuring näitas, et rottidel vähenes kehakaal pärast ühe kuu pikkust ingveri tarbimist, samuti paranes nende veresuhkru ja niiöelda näljahormooni leptiini tase, kirjutab Healthy Life Vision. Teadlased järeldasid sellest, et ingverit võib kasutada ka kehakaalu kontrolli all hoidmisel. Teine uuring kinnitas eelkirjeldatud toimet ka inimestel, lisaks näitas see, et ingver parandas hea kolesterooli taset.

Kuidas ingverit enda kasuks tööle panna?

Üks võimalus on närida tükike ingverit enne söömaasumist. See aitab reguleerida ainevahetust ja soodustab seedimist, samal ajal suurendab kehas energiataset ning vähendab stressihormooni kortisooli tootmist.

Võib keeta ka ingveriteed – see aitab isusid kontrolli all hoida, kiirendab ainevahetust ning aitab ennetada paljude erinevate tõbede teket. Iga päev võiksid juua kaks-kolm tassi ingveriteed.

Ingveritee valmistamiseks riivi ingver, pane see klaasi ja vala keeva veega üle. Lase ingveril klaasis kümmekond minutit tõmmata, kurna tee ja lisa jahtunud teele mett.

Jaga artiklit

10 kommentaari

M
mõtleja  /   11:56, 8. märts 2017
Väga hea on ka ingverikohv. Lisan umbes 1 tl täie riivitud ingverit tassile kohvile. Väga hea maitse ja parandab ka vastupanu haigustele.
N
Nii  /   22:26, 7. märts 2017
..aga KUI PALJU seda ingverit siis tassi/200g/ vee kohta võtta..seda ei raatsinud enam kirjutada???

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis