(PantherMedia / Scanpix)

Eriti kevadeti on tunne, et nüüd on viimane aeg üleliigsetest kilodest vabaneda. Lihtsalt ja kiirelt. Kartulidieet pakub selleks võimaluse.

Eestlastele, kelle põhitoit on kartul olnud juba sajandeid, on see kolmepäevane dieet igati soodne, lisaks ka tõhus, sest lubab vabaneda kõhurasvast ja kaalus kiirelt, lubab Healthy Life Tricks. Kõik, mida sa pead tegema, on menüüst kinni pidada.

1. päev:

Hommikusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Lõuna: 2 keedetud kartulit (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 2 tassi jogurtit

2. päev

Hommikusöök: 1 tass jogurtit

Lõuna: 2 keedetud kartulit (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

3. päev

Hommikusöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata)

Lõunasöök: 1 keedetud kartul (ilma soolata) ja 1 tass jogurtit

Õhtusöök: 1 tass jogurtit

Pea meeles, et keedukartulit ei tohi asendada praekartuliga, sest keedukartulis on rohkem vitamiine, mineraalaineid ja seedimist kiirendavaid kiudaineid. 100 grammi kartulit sisaldab vaid 75 kalorit. Jogurt reguleerib aga seedesüsteemi tööd, aidates nii kehast liigse vee ja toksiinid eemaldada.

Jaga artiklit

8 kommentaari

A
aadu  /   10:22, 5. apr 2017
"Eestlastele, kelle põhitoit on kartul olnud juba sajandeid..." no see on nüüd küll kõvasti üle pakutud. Kartul jõudis Venemaa kaudu Eestisse 18. sajandi keskpaigas. Esialgu kasvatati seda vaid mõisaaedades, seejärel hakkasid talunikud oma aedades kartulit kasvatama. Märkimisväärne tõus meie kartulikasvatuses toimus 19. sajandi lõpus. 20. sajandi alguseks oli kartuli osatähtsus külvipinnast üle 20%
V
Vello  /   23:15, 4. apr 2017
Ma võiks 100 samasugust dieeti kirja panna: 1 tomat ja klaas jogurtit, 1 kurk ja klaas jogurtit, 1 rosin ja klaas jogurtit jne.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis