(PantherMedia / Scanpix)

Vahel on nii, et miski teeb su nii ärevaks, et silme ees on must, süda klopib ja edasine tegutsemine näib võimatu. Sellisteks hetkedeks on hea meeles pidada allolevat kolme nõksu – need aitavad tekkinud ärevust ja paanikat leevendada.

Jääkuubikunõks 

Pane riidesse keeratud jääkuubik silma alla põsesarna peale ning hoia seda seal 30 sekundi jooksul. Külmast tekkiv ebamugavus rahustab – su hingamine ja südame löögisagedus aeglustuvad, need aitavad aga ka mõtetel rahuneda, kirjutab Women´s Health.

Prügikastinõks

Kirjuta oma negatiivsed mõtted paberile. Näiteks: "Ma ei saa praegu mitte midagi teha". Ja siis küsi endalt ausat vastust, kas see on tõene. Uuringute andmeil on meie mõtted sageli moonutatud nii, et me tunneksime end halvasti. Sellise tegevuse abil saad tuvastada kasutuid mõtteid ja realistlikumalt mõelda. Kasutud mõtted viska aga prügikasti.

Trepinõks

Istu mugavalt, sule silmad ja hinga sügavalt. Kujutle end kõndimas keerdtrepil – kujutle trepi kõiki detaile alates käsipuust ja sellest kinnihaaramise helist kuni iga sammu astumiseni. Mida sügavamalt suudad sellel kõndimisele keskenduda, seda vähem ruumi on su peas häirivatele mõtetele.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis