Treenimine

VETT EI TAHA? Viis jooki, mida pärast trenni juua 

Toimetas Greete Kõrvits, 26. september 2017, 21:41
 PantherMedia / Scanpix
Pärast trenni on kõige parem juua muidugi paljast vett (pärast väga karmi trenni või kui treenid mingi võistluse jaoks, võib sobiv olla ka spordijook). Aga kui veejoomine ära tüütab või tahad väikest vaheldust, võid kaaluda ka neid võimalusi, pakub veebileht Healthline.

1. Šokolaadipiim, kakao

Väsimuse ja lihasvalude vastu aitab piim šokolaadiga hästi, eriti laste puhul.

2. Kookosvesi

Kookosvesi on toitainerikas ja nagu spordijookideski, on ka kookosvees palju vedelikupuudusega võitlevaid elektrolüüte.

3. Marjamahl

Marjadest, eriti kirssidest tehtud mahl aitab lihaste valu ja krampide vastu.

4. Must ja roheline tee

Ka tee on lihasvalu ärahoidmiseks hea, samuti aitab rasvade põletamisele kaasa.

5. Õlu

Kindlasti mitte mitu pudelit kesvamärjukest ja kindlasti mitte pärast iga treeningut. Pudelike lahjat õlu sisaldab piisavalt süsivesikuid, et väsimusega võidelda. Tegelikult piisaks täiesti ka alkoholivabast õllest.

Samal teemal

3. november 2017, 16:45
Kuus märki, et sind kimbutab vedelikupuudus
26. september 2017, 10:20
Viis jooki, mida enne trenni juua ei tasu
24. september 2017, 13:00
Ära TREENI ainult nädalavahetusel!
23. september 2017, 12:50
Kümme pealtnäha tühist asja, mis viivad sult viimsegi energia

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee