(PantherMedia / Scanpix)

Pärast trenni on kõige parem juua muidugi paljast vett (pärast väga karmi trenni või kui treenid mingi võistluse jaoks, võib sobiv olla ka spordijook). Aga kui veejoomine ära tüütab või tahad väikest vaheldust, võid kaaluda ka neid võimalusi, pakub veebileht Healthline.

1. Šokolaadipiim, kakao

Väsimuse ja lihasvalude vastu aitab piim šokolaadiga hästi, eriti laste puhul.

2. Kookosvesi

Kookosvesi on toitainerikas ja nagu spordijookideski, on ka kookosvees palju vedelikupuudusega võitlevaid elektrolüüte.

3. Marjamahl

Marjadest, eriti kirssidest tehtud mahl aitab lihaste valu ja krampide vastu.

4. Must ja roheline tee

Ka tee on lihasvalu ärahoidmiseks hea, samuti aitab rasvade põletamisele kaasa.

5. Õlu

Kindlasti mitte mitu pudelit kesvamärjukest ja kindlasti mitte pärast iga treeningut. Pudelike lahjat õlu sisaldab piisavalt süsivesikuid, et väsimusega võidelda. Tegelikult piisaks täiesti ka alkoholivabast õllest.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis