(PantherMedia / Scanpix)

Järgid tervislikke eluviise, kuid võtad ikkagi kaalus juurde? Ehk on süüdi üks allolevast kuuest igapäevasest harjumusest?

1. Sa ei söö hommikusöögiks piisavalt. Korralik hommikueine hoiab kõhu täis ja aitab valitud dieedile kindlaks jääda, kirjutab Bright Side.

2. Sa ei kaalu end. Kaalumine on ainus viis, kuidas jälgida, kas oled juurde võtnud. Kaalu end hommikuti tühja kõhuga.

3. Sa magad liiga vähe või liiga palju. Magades öösel vähem kui 6 tundi või vastupidi – kui uni venib pikemaks kui 9 tundi, hakkad kaalus juurde võtma. Säti oma uneaeg 7-8 tunni pikkuseks. Sellest piisab!

4. Sa sööd televiisorit vaadates. Hoia telekas ja toit lahus. Lemmikseriaal segab su tähelepanu ning sa ei suuda jälgida, kui palju toitu suhu lipsab.

5. Sa sööd liiga palju. Kõht saab enamasti täis juba siis, kui pool toiduportsust on söödud... Võta söömiseks ja täiskõhu tunnetamiseks aega!

6. Sa jätad söögikorrad vahele. See aeglustab ainevahetust, keha läheb säästurežiimile ja kilod hakkavad kogunema.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis