5
fotot
Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Kõhukinnisus on sagedasemaid seedetraktihaiguseid, mis on esiteks ebameeldiv ja teiseks võib see kaasa tuua omakorda uusi kõhuhädasid. Igatahes - kui see sind kinnitab, lisa oma toidulauale ohtralt puhast vett ja kiudaineid sisaldavaid toite.

Fox toob välja viis toitu, mis aitavad sul päris kindlasti kõhukinnisust ja sellest tulenevaid hädasid leevndada.

Mango on kõrge kiudainesisaldusega, kuid see sisaldab ka ohtralt erinevaid vitamiine, mineraalaineid ja antioksüdante. Mitmed uuringud on kinnitanud, et mangol on seedimist soodustav ja põletikke ennetav toime.

Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Linaseemnete söömine kiirendab seedimist märgatavalt. Põhjus on selles, et need on äärmiselt kõrge kiudainete sisaldusega. Linaseemned aitavad kehast ka sinna kogunenud mürkaineid väljutada.

Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Brokoli on samuti hea kiudainete ning vitamiinide allikas, kuid lisaks kaitseb selles sisalduv sulforafaani nimeline antioksüdant magu ning vähendab põletikuriske. See muudab soolestiku rahulikumaks ja aitab nii ka kõhukinnisusega võidelda.

Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Maitsestamata jogurt sisaldab sageli probiootikumi, mis aitavad kaasa heade bakterite kasvule soolestikus, parandades nii seedimist ja toetades organismi immuunsüsteemi tervikuna.

Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Pirni, eriti just koorega pirni söömine võimaldab sul saada piisavalt pektiini, mis paneb seedesüsteemi tööle. Kiudaineid tervikuna on pirnis ka ohtralt.

Viis toitu, mis aitavad kõhukinnisust leevendada (PantherMedia / Scanpix)

Jaga artiklit

4 kommentaari

H
hehe  /   22:57, 24. nov 2017
Rumal artikkel - hommikul 1 banaan ja probleemi pole. Veel superefektiivsed: mandlid, viigimarjad. Ja te ei koge enam elus kõhukinnisust.
M
Muigega  /   19:57, 23. nov 2017
Sööge puuvilju ja jooge normaalset rõõskpiima. Neist piisab.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis