(PantherMedia / Scanpix)

Pikal tööpäeval kipuvad paljud inimesed kätt sahtlisse sirutama, et sealt midagi nosimiseks võtta. Ning mis juhtub tunni-paari pärast? Kõht on jälle tühi! Ajakiri Women's Health kirjutab, et kõhutühjuse vastu aitavad kõige enam proteiinirikkad suupisted, proteiin täidab kõhtu korralikult ning näksimisisu ei tule tükk aega peale ja vöökoht ei pea pideva nosimise tõttu kannatama.

1. Keedumuna

Kuigi see ei kõla just väga seksika snäkina, on muna siiski suurepärane proteiiniallikas, samuti täidab kõhtu selle rasvasisaldus.

2. Kodujuust

Üksi võib kodujuust natuke magedaks jääda, võid seda segada näiteks mee, puuviljade või moosiga.

3. Kreeka jogurt

Kreeka jogurtis on tavalise jogurtiga võrreldes rohkem proteiini. Mida kõrgem on jogurti rasvasisaldus, seda kauem selle seedimisega läheb ja seda kauem läheb aega näljatunde taastekkimisega.

4. Pähklid ja pähklivõi

Mida rohkem erinevaid pähkleid su tudengieine pakis on, seda parem. Pähklivõid ei pea määrima röstsaiale, vaid parem on minna tervislikumat teed ja näiteks õunaviilud pähklivõisse pista.

5. Juust

Ka juustu võib täiskõhutunde tarbeks kokku sobitada teiste toiduainetega nagu kreekerid ning köögi- ja puuviljad.

Jaga artiklit

3 kommentaari

M
mh  /   03:07, 29. nov 2017
Selliste valgurikaste vahepalade puhul tuleb hoolega jälgida, et valgu kogus päevas ei hakkaks tervist kahjustama. Üleliigne valk hakkab soolestikus mädanema ja tekitab sellega kehast põletikke. Lisaks on neerud valguga selliselt ametis, et vaja läheb palju kaltsiumi, mida omakorda võetakse luudest ja hammastest. Millal ometi arstid hakkavad rääkima, et ülemäärane valk on terviserisk, väga suur risk oma tervis tuksi keerata.
K
Kodujuustu  /   18:14, 28. nov 2017
Sisse lõigatakse kurki ja tomatit, mitte ei panda mett

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis